Διαβάζοντας εκ νέου όλα τα σχόλια των συναδέλφων αποκαλύπτεται πως το παρόν ν/σ καταστρατηγεί κάθε έννοια αξιοκρατίας και ισότητας!
Όλα τα σχόλια καταλήγουν σε μία κοινή συνισταμένη η οποία καταδεικνύει, πως αφενός μεν, οι τίτλοι σπουδών απαξιώνονται με τον χειρότερο δυνατό τρόπο, αφού δεν μοριοδοτούνται καν και αφετέρου δε, με το κριτήριο συμμετοχής στη διαδικασία επιλογής, ανοίγονται διάπλατα οι πόρτες σε όλους όσους ήδη κατέχουν θέσεις ευθύνης με διαβλητές και αδιαφανείς διαδικασίες -ας μην ξεχνάμε πως μέχρι και σήμερα όλοι είναι με ανάθεση καθηκόντων αφού πουθενά δεν εφαρμόστηκε ο νόμος Ραγκούση-εξακοντίζοντας προσοντούχα και πολύ αξιόλογα άτομα που δεν είχαν την "τύχη" να βολευτούν.Από την άλλη, διαφάνηκε πως η συνέντευξη δεν είναι τόσο αντικειμενική όσο θέλει ο νομοθέτης να πιστεύει πως είναι.Αν ανατρέξει σε όλες τις βιβλιογραφικές παραπομπές θα διαπιστώσει πως στη συνέντευξη, όσο δομημένη και αν αυτή είναι, εμπεριέχεται έντονα το στοιχείο της υποκειμενικότητας. Όσον αφορά στις γραπτές εξετάσεις, εύλογα διαφαίνεται πως είναι ένα αντικειμενικό σύστημα αξιολόγησης αρκεί να ληφθούν υπόψη οι γνωστικές ιδιαιτερότητες όλων των κλάδων που ανήκουν οι υπάλληλοι αν πράγματι θέλει ο νομοθέτης να διασφαλίσει ότι θα αντιμετωπίσει ισσόροπα όλους τους υπαλλήλους.Επιπρόσθετα όλοι καταλήξαμε στο ίδιο συμπέρασμα πως ο Νόμος Ραγκούση ήταν το πρώτο νομοθέτημα στην ιστορία του ελληνικού Κράτους που μοριοδότησε με αξιοκρατικά κριτήρια τα προσόντα των υποψηφίων και παράλληλα προέβλεπε -με χαμηλότερο συντελεστή βαρύτητας αλλά και με εχέγγυα αξιοπιστίας- γραπτές εξετάσεις και συνέντευξη.Πράγματι εύχομαι ο νομοθέτης να λάβει σοβαρά υπόψη τα όσα διατυπώθηκαν στη διαβούλευση και να προβεί σε σημαντικές αναθεωρήσεις του νομοσχεδίου ειδάλλως ο ρόλος της διαβούλευσης θα υποτιμηθεί και θα απαξιωθεί πλήρως με ό,τι αυτό συνεπάγεται!
Διαβάζοντας εκ νέου όλα τα σχόλια των συναδέλφων αποκαλύπτεται πως το παρόν ν/σ καταστρατηγεί κάθε έννοια αξιοκρατίας και ισότητας! Όλα τα σχόλια καταλήγουν σε μία κοινή συνισταμένη η οποία καταδεικνύει, πως αφενός μεν, οι τίτλοι σπουδών απαξιώνονται με τον χειρότερο δυνατό τρόπο, αφού δεν μοριοδοτούνται καν και αφετέρου δε, με το κριτήριο συμμετοχής στη διαδικασία επιλογής, ανοίγονται διάπλατα οι πόρτες σε όλους όσους ήδη κατέχουν θέσεις ευθύνης με διαβλητές και αδιαφανείς διαδικασίες -ας μην ξεχνάμε πως μέχρι και σήμερα όλοι είναι με ανάθεση καθηκόντων αφού πουθενά δεν εφαρμόστηκε ο νόμος Ραγκούση-εξακοντίζοντας προσοντούχα και πολύ αξιόλογα άτομα που δεν είχαν την "τύχη" να βολευτούν.Από την άλλη, διαφάνηκε πως η συνέντευξη δεν είναι τόσο αντικειμενική όσο θέλει ο νομοθέτης να πιστεύει πως είναι.Αν ανατρέξει σε όλες τις βιβλιογραφικές παραπομπές θα διαπιστώσει πως στη συνέντευξη, όσο δομημένη και αν αυτή είναι, εμπεριέχεται έντονα το στοιχείο της υποκειμενικότητας. Όσον αφορά στις γραπτές εξετάσεις, εύλογα διαφαίνεται πως είναι ένα αντικειμενικό σύστημα αξιολόγησης αρκεί να ληφθούν υπόψη οι γνωστικές ιδιαιτερότητες όλων των κλάδων που ανήκουν οι υπάλληλοι αν πράγματι θέλει ο νομοθέτης να διασφαλίσει ότι θα αντιμετωπίσει ισσόροπα όλους τους υπαλλήλους.Επιπρόσθετα όλοι καταλήξαμε στο ίδιο συμπέρασμα πως ο Νόμος Ραγκούση ήταν το πρώτο νομοθέτημα στην ιστορία του ελληνικού Κράτους που μοριοδότησε με αξιοκρατικά κριτήρια τα προσόντα των υποψηφίων και παράλληλα προέβλεπε -με χαμηλότερο συντελεστή βαρύτητας αλλά και με εχέγγυα αξιοπιστίας- γραπτές εξετάσεις και συνέντευξη.Πράγματι εύχομαι ο νομοθέτης να λάβει σοβαρά υπόψη τα όσα διατυπώθηκαν στη διαβούλευση και να προβεί σε σημαντικές αναθεωρήσεις του νομοσχεδίου ειδάλλως ο ρόλος της διαβούλευσης θα υποτιμηθεί και θα απαξιωθεί πλήρως με ό,τι αυτό συνεπάγεται!