Όπως πολύ σωστά αναφέρεται στο ανωτέρω άρθρο, για να επιλεγεί κάποιος σε θέση Προϊστ. Δ/νσης θα πρέπει να έχει ασκήσει προηγουμένως χρέη Προϊστ.Τμήματος. Τι γίνεται όμως στην περίπτωση που σε έναν Δήμο δεν έχουν γίνει κρίσεις τα τελευταία τουλάχιστον 10 χρόνια και την τελευταία τριετία έχουν τοποθετηθεί με απλή απόφαση Δημάρχου και χωρίς κρίσεις και αξιολογήσεις όχι μόνο προϊστάμενοι Τμημάτων αλλά και Διευθύνσεων με προσόντα και μόρια πολυ λιγότερα από υπαλλήλους που απλά αγνοήθηκαν και δεν ανέλαβαν καμμία θέση ευθύνης; OK να αγνοηθούν ξανά. Όμως μήπως θα πρέπει ο Νόμος να διευκρινίζει οτι όταν μιλάει για άτομα που έχουν καταλάβει στο παρελθόν θέση ευθύνης να διευκρινίζει οτι αναφέρεται στις περιπτώσεις που οι θέσεις αυτές έχουν καταληφθεί με κανονικές και αξιοκρατικές κρίσεις (όπως τουλάχιστον υφίσταντο έως τώρα) και όχι με απλές αποφάσεις Δημάρχου που δεν λάμβαναν υπόψη κανένα αξιοκρατικό κριτήριο; O νόμος μετά τον Καλλικράτη και για διευκόλυνση, έδωσε αυτή τη δυνατότητα στους Δημάρχους να ορίζουν προσωρινά προϊσταμένους κατά την προσωπική τους κρίση, μέχρι να ολοκληρωθούν οι αξιοκρατικές διαδικασίες. Δυστυχώς αυτό καταστρατηγήθηκε για ευνόητους λόγους και φθάσαμε σε πολλές περιπτώσεις σε ολοκλήρωση της θητείας τους χωρίς να αλλάξει τίποτα και το προσωρινό να γίνει μόνιμο με ζημιωμένους υπολλήλους όπως εγώ που μπήκα στο Δημόσιο με γραπτές εξετάσεις του ΑΣΕΠ, έχω μάθει να παλεύω με τίμια μέσα, και σε λίγο η λέξη "αξιοκρατία" στο Ελληνικό Δημόσιο θα με κάνει να γελάω. Αν όντως γίνεται προσπάθεια αυτή τη φορά να καταληφθούν οι καίριες θέσεις από ικανούς ανθρώπους, και να λειτουργήσει επιτέλους το Δημόσιο, πιστεύω πως αυτά που αναφέρω πρέπει να ληφθούν υπόψη.
Όπως πολύ σωστά αναφέρεται στο ανωτέρω άρθρο, για να επιλεγεί κάποιος σε θέση Προϊστ. Δ/νσης θα πρέπει να έχει ασκήσει προηγουμένως χρέη Προϊστ.Τμήματος. Τι γίνεται όμως στην περίπτωση που σε έναν Δήμο δεν έχουν γίνει κρίσεις τα τελευταία τουλάχιστον 10 χρόνια και την τελευταία τριετία έχουν τοποθετηθεί με απλή απόφαση Δημάρχου και χωρίς κρίσεις και αξιολογήσεις όχι μόνο προϊστάμενοι Τμημάτων αλλά και Διευθύνσεων με προσόντα και μόρια πολυ λιγότερα από υπαλλήλους που απλά αγνοήθηκαν και δεν ανέλαβαν καμμία θέση ευθύνης; OK να αγνοηθούν ξανά. Όμως μήπως θα πρέπει ο Νόμος να διευκρινίζει οτι όταν μιλάει για άτομα που έχουν καταλάβει στο παρελθόν θέση ευθύνης να διευκρινίζει οτι αναφέρεται στις περιπτώσεις που οι θέσεις αυτές έχουν καταληφθεί με κανονικές και αξιοκρατικές κρίσεις (όπως τουλάχιστον υφίσταντο έως τώρα) και όχι με απλές αποφάσεις Δημάρχου που δεν λάμβαναν υπόψη κανένα αξιοκρατικό κριτήριο; O νόμος μετά τον Καλλικράτη και για διευκόλυνση, έδωσε αυτή τη δυνατότητα στους Δημάρχους να ορίζουν προσωρινά προϊσταμένους κατά την προσωπική τους κρίση, μέχρι να ολοκληρωθούν οι αξιοκρατικές διαδικασίες. Δυστυχώς αυτό καταστρατηγήθηκε για ευνόητους λόγους και φθάσαμε σε πολλές περιπτώσεις σε ολοκλήρωση της θητείας τους χωρίς να αλλάξει τίποτα και το προσωρινό να γίνει μόνιμο με ζημιωμένους υπολλήλους όπως εγώ που μπήκα στο Δημόσιο με γραπτές εξετάσεις του ΑΣΕΠ, έχω μάθει να παλεύω με τίμια μέσα, και σε λίγο η λέξη "αξιοκρατία" στο Ελληνικό Δημόσιο θα με κάνει να γελάω. Αν όντως γίνεται προσπάθεια αυτή τη φορά να καταληφθούν οι καίριες θέσεις από ικανούς ανθρώπους, και να λειτουργήσει επιτέλους το Δημόσιο, πιστεύω πως αυτά που αναφέρω πρέπει να ληφθούν υπόψη.