Ταυτίζομαι απολύτως και συντάσσομαι με τις απόψεις του Άριστου Στρατηλάτη,ο οποίος συμπυκνώνει θεωρώ, με καταγγελτικό αλλά ταυτόχρονα προοδευτικό λόγο το νόημα και το περιεχόμενο του νομοσχεδίου.
Ενδεικτικά:
α)καχυποπτούμε απέναντι στο νομοσχέδιο κυρίως επειδή είναι ένα σύμφυρμα το οποίο φανερά δημιουργήθηκε από προτροπές και προτάσεις,διαφόρων.
Η γραπτή εξέταση και η συνέντευξη,"πηγαίνουν" πίσω τον υπάλληλο χρονικά μέσα στην ιστορική του συνέχεια.Και αναρρωτιέται κανείς εύλογα, γιατί τάχα να μην "ξαναμοιραστούν" τα χαρτιά και όλοι οι υπάλληλοι που έχουν τα προσόντα ανεξάρτητα από τη κατοχή θέση ευθύνης να επανακριθούν;
Προτείνω οι θέσεις να προκυρήσσονται και να έχουν όλοι οι ΠΕ Ή ΟΙ ΤΕ(ανάλόγως τη θέση) το δικαίωμα να λάβουν μέρος στη γραπτή εξέταση ακόμα και υπάλληλοι έως και 5 ετών και αυτή η επαναξιολόγηση να γίνει από ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΒΑΣΗ.
Είναι γνωστό τοις πάσι ότι 3 πράγματα αξιολογούνται κατά τις διαδικασίες τοποθέτησης προσώπων παγκοσμίως:1.το εκπαιδευτικό επίπεδο.
2.Η απόδοση 3.οι ικανότητες.
β)η ισχύς της θητείας των προιστάμενων να είναι μικρότερη των 5 ετών και να υπολογίζεται κατά την αξιολόγηση του,θεσμικά,η άποψη των συνεργατών του.Έχει αποδειχθεί στην πράξη ότι μετά από κάποιο χρονικό διάστημα σε επιτελική θέση υπάρχει κάμψη και έλλειψη ενδιαφέροντος.Να δίνεται η δυνατότητα αντικατάστασης του θεσμικά.Τι θα τον κάνω εγώ τον προιστάμενο που θα έχει επιλεγεί ως ξύπνιος περί τα διοικητικά και οικονομικά θέματα από το ΑΣΕΠ,εάν πρόκειται για κάποιον αντιπαθέστατο για τους υπαλλήλους του πρόσωπο; Τίποτε απολύτως.
γ)οι μεταβατικές διατάξεις του νομοσχεδίου χρειάζεται να προβλέπουν προοδευτική αντικατάσταση μέσα σε μικρό χρονικό ορίζοντα που θα είναιυποχρεωμένες να ορίζουν οι διάφορες υπηρεσίες, την αλλαγή των προσώπων σύμφωνα με τα νομοθετηθέντα αλλιώς δεν θα εφαρμοστεί τίποτε.
Τέλος,άμεση κατάργηση της λειτουργίας της ανάθεσης θέσης ευθύνης και μοριοδότηση αυτής.Κατάργηση αυτής της δυνατότητας από την διοίκηση.
Όταν λέμε διοικητική μεταρρύθμιση εννοούμε προπάντων και αξιολογούμε εμείς οι απλοί πολίτες την ικανότητα του υπουργικών στελεχών να παράγουν πλάνα Β και Γ μερικές φορές για να υποστηρίξουν τα νομοθετήματά τους.
Ταυτίζομαι απολύτως και συντάσσομαι με τις απόψεις του Άριστου Στρατηλάτη,ο οποίος συμπυκνώνει θεωρώ, με καταγγελτικό αλλά ταυτόχρονα προοδευτικό λόγο το νόημα και το περιεχόμενο του νομοσχεδίου. Ενδεικτικά: α)καχυποπτούμε απέναντι στο νομοσχέδιο κυρίως επειδή είναι ένα σύμφυρμα το οποίο φανερά δημιουργήθηκε από προτροπές και προτάσεις,διαφόρων. Η γραπτή εξέταση και η συνέντευξη,"πηγαίνουν" πίσω τον υπάλληλο χρονικά μέσα στην ιστορική του συνέχεια.Και αναρρωτιέται κανείς εύλογα, γιατί τάχα να μην "ξαναμοιραστούν" τα χαρτιά και όλοι οι υπάλληλοι που έχουν τα προσόντα ανεξάρτητα από τη κατοχή θέση ευθύνης να επανακριθούν; Προτείνω οι θέσεις να προκυρήσσονται και να έχουν όλοι οι ΠΕ Ή ΟΙ ΤΕ(ανάλόγως τη θέση) το δικαίωμα να λάβουν μέρος στη γραπτή εξέταση ακόμα και υπάλληλοι έως και 5 ετών και αυτή η επαναξιολόγηση να γίνει από ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΒΑΣΗ. Είναι γνωστό τοις πάσι ότι 3 πράγματα αξιολογούνται κατά τις διαδικασίες τοποθέτησης προσώπων παγκοσμίως:1.το εκπαιδευτικό επίπεδο. 2.Η απόδοση 3.οι ικανότητες. β)η ισχύς της θητείας των προιστάμενων να είναι μικρότερη των 5 ετών και να υπολογίζεται κατά την αξιολόγηση του,θεσμικά,η άποψη των συνεργατών του.Έχει αποδειχθεί στην πράξη ότι μετά από κάποιο χρονικό διάστημα σε επιτελική θέση υπάρχει κάμψη και έλλειψη ενδιαφέροντος.Να δίνεται η δυνατότητα αντικατάστασης του θεσμικά.Τι θα τον κάνω εγώ τον προιστάμενο που θα έχει επιλεγεί ως ξύπνιος περί τα διοικητικά και οικονομικά θέματα από το ΑΣΕΠ,εάν πρόκειται για κάποιον αντιπαθέστατο για τους υπαλλήλους του πρόσωπο; Τίποτε απολύτως. γ)οι μεταβατικές διατάξεις του νομοσχεδίου χρειάζεται να προβλέπουν προοδευτική αντικατάσταση μέσα σε μικρό χρονικό ορίζοντα που θα είναιυποχρεωμένες να ορίζουν οι διάφορες υπηρεσίες, την αλλαγή των προσώπων σύμφωνα με τα νομοθετηθέντα αλλιώς δεν θα εφαρμοστεί τίποτε. Τέλος,άμεση κατάργηση της λειτουργίας της ανάθεσης θέσης ευθύνης και μοριοδότηση αυτής.Κατάργηση αυτής της δυνατότητας από την διοίκηση. Όταν λέμε διοικητική μεταρρύθμιση εννοούμε προπάντων και αξιολογούμε εμείς οι απλοί πολίτες την ικανότητα του υπουργικών στελεχών να παράγουν πλάνα Β και Γ μερικές φορές για να υποστηρίξουν τα νομοθετήματά τους.