Προκειμένου να επιλεγούν Προϊστάμενοι σε οποιοδήποτε επίπεδο οργανικής μονάδας θεωρώ ότι πέραν των ήδη γνωστών κριτηρίων (τυπικά προσόντα-σπουδές, εμπειρία, προσωπικότητα, δυνατότητες διαχείρισης εσωτερικών συγκρούσεων κ.λ.π.) θα ήταν σκόπιμο κάποια στιγμή να εφαρμοστούν αντικειμενικές μέθοδοι μέτρησης της αποδοτικότητας των υπαλλήλων, με κριτήρια και ποσοτικά και ποιοτικά, λαμβάνοντας πάντα υπόψη και τις ιδιαίτερες συνθήκες και τα ιδιαίτερα προβλήματα της κάθε Υπηρεσίας και τα αποτελέσματα αυτά να αξιοποιούνται και να αποτελούν ένα επιπλέον κριτήριο. Με αφορμή δε τη συγκεκριμένη διαβούλευση θεωρώ ότι, υπάλληλοι οι οποίοι μετά από δεύτερο διορισμό σε κατώτερη των τυπικών προσόντων τους κατηγορία, που είχαν όμως διανύσει την οκταετή υποχρεωτική υπηρεσία της παρ. 2 του άρθρου 70 και είχαν ήδη μεταταχθεί σε κλάδο ανώτερης κατηγορίας κατά τον πρώτο διορισμό, θα πρέπει να τους δοθεί η δυνατότητα να μη διανύσουν εκ νέου την οκταετία αλλά μετά το πέρας της δόκιμης υπηρεσίας, να μπορούν να μεταταχθούν σε θέση κλάδου ανώτερης κατηγορίας, δεδομένου ότι και με την έννοια του κρατικού υπαλλήλου η υπηρεσία θα έπρεπε να είναι ενιαία σε κάθε περίπτωση και όχι μόνο βαθμολογικά-μισθολογικά. Προτείνω προσθήκη εδαφίου στην παράγραφο 2 του άρθρου 70 του Ν.3528/2007 (ΦΕΚ 26/Α΄/09-02-2007) ως εξής : «Κατ’ εξαίρεση μετά την παρέλευση της διετούς δόκιμης υπηρεσίας, επιτρέπεται η μετάταξη υπαλλήλων σε θέση κλάδου ανώτερης κατηγορίας, μετά από δεύτερο διορισμό, εφόσον αυτοί διήνυσαν ήδη κατά τον πρώτο διορισμό την οκταετή υπηρεσία του παρόντος άρθρου σε μόνιμη-τακτική θέση κλάδου κατώτερης κατηγορίας του Δημοσίου, ΟΤΑ α΄ή β΄ βαθμού ή ΝΠΔΔ και κατά τον πρώτο διορισμό ακολούθησε μετάταξή τους σε θέση κλάδου ανώτερης κατηγορίας».
Προκειμένου να επιλεγούν Προϊστάμενοι σε οποιοδήποτε επίπεδο οργανικής μονάδας θεωρώ ότι πέραν των ήδη γνωστών κριτηρίων (τυπικά προσόντα-σπουδές, εμπειρία, προσωπικότητα, δυνατότητες διαχείρισης εσωτερικών συγκρούσεων κ.λ.π.) θα ήταν σκόπιμο κάποια στιγμή να εφαρμοστούν αντικειμενικές μέθοδοι μέτρησης της αποδοτικότητας των υπαλλήλων, με κριτήρια και ποσοτικά και ποιοτικά, λαμβάνοντας πάντα υπόψη και τις ιδιαίτερες συνθήκες και τα ιδιαίτερα προβλήματα της κάθε Υπηρεσίας και τα αποτελέσματα αυτά να αξιοποιούνται και να αποτελούν ένα επιπλέον κριτήριο. Με αφορμή δε τη συγκεκριμένη διαβούλευση θεωρώ ότι, υπάλληλοι οι οποίοι μετά από δεύτερο διορισμό σε κατώτερη των τυπικών προσόντων τους κατηγορία, που είχαν όμως διανύσει την οκταετή υποχρεωτική υπηρεσία της παρ. 2 του άρθρου 70 και είχαν ήδη μεταταχθεί σε κλάδο ανώτερης κατηγορίας κατά τον πρώτο διορισμό, θα πρέπει να τους δοθεί η δυνατότητα να μη διανύσουν εκ νέου την οκταετία αλλά μετά το πέρας της δόκιμης υπηρεσίας, να μπορούν να μεταταχθούν σε θέση κλάδου ανώτερης κατηγορίας, δεδομένου ότι και με την έννοια του κρατικού υπαλλήλου η υπηρεσία θα έπρεπε να είναι ενιαία σε κάθε περίπτωση και όχι μόνο βαθμολογικά-μισθολογικά. Προτείνω προσθήκη εδαφίου στην παράγραφο 2 του άρθρου 70 του Ν.3528/2007 (ΦΕΚ 26/Α΄/09-02-2007) ως εξής : «Κατ’ εξαίρεση μετά την παρέλευση της διετούς δόκιμης υπηρεσίας, επιτρέπεται η μετάταξη υπαλλήλων σε θέση κλάδου ανώτερης κατηγορίας, μετά από δεύτερο διορισμό, εφόσον αυτοί διήνυσαν ήδη κατά τον πρώτο διορισμό την οκταετή υπηρεσία του παρόντος άρθρου σε μόνιμη-τακτική θέση κλάδου κατώτερης κατηγορίας του Δημοσίου, ΟΤΑ α΄ή β΄ βαθμού ή ΝΠΔΔ και κατά τον πρώτο διορισμό ακολούθησε μετάταξή τους σε θέση κλάδου ανώτερης κατηγορίας».