Από την εφαρμογή του Καλλικράτη (ν.3852/2010)δηλαδή αρχές του 2011,όλοι οι υπάλληλοι στους Δήμους και στις Περιφέρειες τοποθετήθηκαν με αναπλήρωση.Από το 2011 μέχρι και σήμερα οι ίδιοι υπάλληλοι εξακολουθούν να ασκούν καθήκοντα προϊσταμένου και δ/ντού με αναπλήρωση χωρίς να έχουν κριθεί καν από τα αρμόδια υπηρεσιακά συμβούλια καθότι ο ν.3839/2010 δεν εφαρμόστηκε ποτέ ούτε και συστάθηκαν ποτέ τα αρμόδια συμβούλια επιλογής προϊσταμένων! Τα αιρετά πρόσωπα εκμεταλευόμενα τις μεταβατικές διατάξεις του νόμου προωθούσαν και εξακολουθούν να προωθούν άτομα της αρεσκείας τους σε θέσεις ευθύνης με διαβλητές και αδιαφανείς διαδικασίες ακόμη και μέχρι σήμερα! Χαρακτηριστικό παράδειγμα οι 12 τοποθετήσεις Γενικών
Δ/ντών που έγιναν στην Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας εν μέσω προεκλογικής περιόδου! Πως θα μας πείσειλοιπόν ο νομοθέτης ότι η αναπλήρωση αυτή είναι νόμιμη από τη στιγμή που εδώ και 4 χρόνια για την κατάληψη των θέσεων δεν έγιναν κρίσεις από τα υπηρεσιακά συμβούλια? Νόμιμη αναπλήρωση είναι αυτή που γίνεται με διαφανείς και αδιάβλητες διαδικασίες μέσω κρίσεων και όχι με απλές αποφάσεις Περιφερειάρχη ή Δημάρχου,αποφάσεις που λήφθηκαν από το 2011 και που ισχύουν μέχρι και σήμερα!Είναι μη νόμιμο, άδικο και μη αξιοκρατικό να προωθούνται και να έχουν το προβάδισμα όσοι υπηρέτησαν σε θέσεις ευθύνης με καθήκοντα αναπλήρωσης έναντι άλλων προσοντούχων υπαλλήλων που απλά δεν είχαν την εύνοια του Περιφερειάρχη ή του Δημάρχου! Παρακαλώ το παρόν άρθρο να αναθεωρηθεί ως προς το σημείο αυτό!
Από την εφαρμογή του Καλλικράτη (ν.3852/2010)δηλαδή αρχές του 2011,όλοι οι υπάλληλοι στους Δήμους και στις Περιφέρειες τοποθετήθηκαν με αναπλήρωση.Από το 2011 μέχρι και σήμερα οι ίδιοι υπάλληλοι εξακολουθούν να ασκούν καθήκοντα προϊσταμένου και δ/ντού με αναπλήρωση χωρίς να έχουν κριθεί καν από τα αρμόδια υπηρεσιακά συμβούλια καθότι ο ν.3839/2010 δεν εφαρμόστηκε ποτέ ούτε και συστάθηκαν ποτέ τα αρμόδια συμβούλια επιλογής προϊσταμένων! Τα αιρετά πρόσωπα εκμεταλευόμενα τις μεταβατικές διατάξεις του νόμου προωθούσαν και εξακολουθούν να προωθούν άτομα της αρεσκείας τους σε θέσεις ευθύνης με διαβλητές και αδιαφανείς διαδικασίες ακόμη και μέχρι σήμερα! Χαρακτηριστικό παράδειγμα οι 12 τοποθετήσεις Γενικών Δ/ντών που έγιναν στην Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας εν μέσω προεκλογικής περιόδου! Πως θα μας πείσειλοιπόν ο νομοθέτης ότι η αναπλήρωση αυτή είναι νόμιμη από τη στιγμή που εδώ και 4 χρόνια για την κατάληψη των θέσεων δεν έγιναν κρίσεις από τα υπηρεσιακά συμβούλια? Νόμιμη αναπλήρωση είναι αυτή που γίνεται με διαφανείς και αδιάβλητες διαδικασίες μέσω κρίσεων και όχι με απλές αποφάσεις Περιφερειάρχη ή Δημάρχου,αποφάσεις που λήφθηκαν από το 2011 και που ισχύουν μέχρι και σήμερα!Είναι μη νόμιμο, άδικο και μη αξιοκρατικό να προωθούνται και να έχουν το προβάδισμα όσοι υπηρέτησαν σε θέσεις ευθύνης με καθήκοντα αναπλήρωσης έναντι άλλων προσοντούχων υπαλλήλων που απλά δεν είχαν την εύνοια του Περιφερειάρχη ή του Δημάρχου! Παρακαλώ το παρόν άρθρο να αναθεωρηθεί ως προς το σημείο αυτό!