Είναι κοινή διαπίστωση, πως η παρ. 1.β του παρόντος άρθρου που αναφέρει πως στις νέες οργανικές μονάδες μπορεί να τοποθετηθούν ως προϊστάμενοι υπάλληλοι που ασκούσαν καθήκοντα προϊσταμένου του ίδιου επιπέδου στο πλαίσιο εφαρμογής των διατάξεων περί αναπλήρωσης προϊσταμένων, είναι απαράδεκτη και καταλύει κάθε αρχή ισότητας και αξιοκρατίας.Πως είναι δυνατό να προωθούνται για άλλη μία φορά οι ήδη υπηρετούντες προϊστάμενοι, που τοποθετήθηκαν με απλή ανάθεση καθηκόντων ή και με "νόμιμη?" ή μη αναπλήρωση και με καθαρά ευνοιοκρατικά και κομματικά κριτήρια έναντι άλλων προσοντούχων και άξιων συναδέλφων που τυγχάνει να μην είναι αρεστοί;
Μιλάμε επίσης για νόμιμη αναπλήρωση?Ποια αναπλήρωση είναι νόμιμη από τη στιγμή που το ίδιο το Ελεγκτικό Συνέδριο απεφάνθη ότι η αναπλήρωση ισχύει έως και ένα μήνα (βλ. Πράξεις Ι Τμ. Ελ.Συν. 134/2009, 35/2008 κ.ά).Από το 2011 μέχρι και σήμερα όσοι τοποθετήθηκαν είναι αναπληρωτές!Με ποιο κριτήριο λοιπόν ορίζεται η νόμιμη αναπλήρωση ιδίως όταν από το ίδιο το ελεγκτικό συνέδριο κρίνεται παράνομη?
Προτείνω αυτό πάλι που πρότειναν όλοι οι συνάδελφοι:Η τοποθέτηση Προϊσταμένων στο μεταβατικό στάδιο πρέπει να γίνει με απόλυτη μοριοδότηση σύμφωνα με το Ν. 3839/2010 άρθρο 5 μεταβατικές διατάξεις, σε συνδυασμό με το άρθρο 10 του Νόμου 4024/2011, χωρίς τη γραπτή εξέταση και τη συνέντευξη, ούτως ώστε να πριμοδοτηθούν με προϋπηρεσία σε θέσεις ευθύνης στο δημόσιο τα άτομα που έχουν πραγματικά υψηλά προσόντα αλλά ουδέποτε κατέλαβαν θέση ευθύνης λόγω της γνωστής σε όλους μας κομματοκρατίας και ευνοιοκρατίας.
Είναι κοινή διαπίστωση, πως η παρ. 1.β του παρόντος άρθρου που αναφέρει πως στις νέες οργανικές μονάδες μπορεί να τοποθετηθούν ως προϊστάμενοι υπάλληλοι που ασκούσαν καθήκοντα προϊσταμένου του ίδιου επιπέδου στο πλαίσιο εφαρμογής των διατάξεων περί αναπλήρωσης προϊσταμένων, είναι απαράδεκτη και καταλύει κάθε αρχή ισότητας και αξιοκρατίας.Πως είναι δυνατό να προωθούνται για άλλη μία φορά οι ήδη υπηρετούντες προϊστάμενοι, που τοποθετήθηκαν με απλή ανάθεση καθηκόντων ή και με "νόμιμη?" ή μη αναπλήρωση και με καθαρά ευνοιοκρατικά και κομματικά κριτήρια έναντι άλλων προσοντούχων και άξιων συναδέλφων που τυγχάνει να μην είναι αρεστοί; Μιλάμε επίσης για νόμιμη αναπλήρωση?Ποια αναπλήρωση είναι νόμιμη από τη στιγμή που το ίδιο το Ελεγκτικό Συνέδριο απεφάνθη ότι η αναπλήρωση ισχύει έως και ένα μήνα (βλ. Πράξεις Ι Τμ. Ελ.Συν. 134/2009, 35/2008 κ.ά).Από το 2011 μέχρι και σήμερα όσοι τοποθετήθηκαν είναι αναπληρωτές!Με ποιο κριτήριο λοιπόν ορίζεται η νόμιμη αναπλήρωση ιδίως όταν από το ίδιο το ελεγκτικό συνέδριο κρίνεται παράνομη? Προτείνω αυτό πάλι που πρότειναν όλοι οι συνάδελφοι:Η τοποθέτηση Προϊσταμένων στο μεταβατικό στάδιο πρέπει να γίνει με απόλυτη μοριοδότηση σύμφωνα με το Ν. 3839/2010 άρθρο 5 μεταβατικές διατάξεις, σε συνδυασμό με το άρθρο 10 του Νόμου 4024/2011, χωρίς τη γραπτή εξέταση και τη συνέντευξη, ούτως ώστε να πριμοδοτηθούν με προϋπηρεσία σε θέσεις ευθύνης στο δημόσιο τα άτομα που έχουν πραγματικά υψηλά προσόντα αλλά ουδέποτε κατέλαβαν θέση ευθύνης λόγω της γνωστής σε όλους μας κομματοκρατίας και ευνοιοκρατίας.