1. Για ένα σύστημα επιλογής προϊσταμένων «αντικειμενικό, αξιοκρατικό και καινοτόμο», είναι σκόπιμο να επαναξιολογηθούν με τις ίδιες διαδικασίες και οι υπάλληλοι που έχουν ήδη αναλάβει θέσεις ευθύνης, ειδικά όσοι τοποθετήθηκαν πρόσφατα και με εσπευσμένες διαδικασίες, πριν την εφαρμογή του εν λόγου Νόμου για την «Τροποποίηση διατάξεων του Υπαλληλικού Κώδικα (Ν. 3528/2007) …".
2. Επίσης, θα πρέπει να ληφθεί υπόψη το γεγονός ότι υπάρχουν δημόσιοι υπάλληλοι με 25 χρόνια προϋπηρεσία, για παράδειγμα και ειδικές δεξιότητες, στους οποίους δε δόθηκε ποτέ η ευκαιρία να καταλάβουν θέση ευθύνης. Αυτοί οι υπάλληλοι το καλύτερο που μπορούν να πετύχουν είναι να προαχθούν σε Προϊσταμένους Τμημάτων, έχοντας πιθανόν ως Διευθυντή, υπάλληλο με μόλις 12 χρόνια προϋπηρεσία και θέση Τμηματάρχη για 1 έτος (ίσως με αδιαφανή κριτήρια). Έτσι, φαίνεται ότι τελικά αυτοί που μπορούν να διεκδικήσουν διευθυντική θέση είναι όσοι ευνοήθηκαν με το παλιό σύστημα (άρθρο 1).
1. Για ένα σύστημα επιλογής προϊσταμένων «αντικειμενικό, αξιοκρατικό και καινοτόμο», είναι σκόπιμο να επαναξιολογηθούν με τις ίδιες διαδικασίες και οι υπάλληλοι που έχουν ήδη αναλάβει θέσεις ευθύνης, ειδικά όσοι τοποθετήθηκαν πρόσφατα και με εσπευσμένες διαδικασίες, πριν την εφαρμογή του εν λόγου Νόμου για την «Τροποποίηση διατάξεων του Υπαλληλικού Κώδικα (Ν. 3528/2007) …". 2. Επίσης, θα πρέπει να ληφθεί υπόψη το γεγονός ότι υπάρχουν δημόσιοι υπάλληλοι με 25 χρόνια προϋπηρεσία, για παράδειγμα και ειδικές δεξιότητες, στους οποίους δε δόθηκε ποτέ η ευκαιρία να καταλάβουν θέση ευθύνης. Αυτοί οι υπάλληλοι το καλύτερο που μπορούν να πετύχουν είναι να προαχθούν σε Προϊσταμένους Τμημάτων, έχοντας πιθανόν ως Διευθυντή, υπάλληλο με μόλις 12 χρόνια προϋπηρεσία και θέση Τμηματάρχη για 1 έτος (ίσως με αδιαφανή κριτήρια). Έτσι, φαίνεται ότι τελικά αυτοί που μπορούν να διεκδικήσουν διευθυντική θέση είναι όσοι ευνοήθηκαν με το παλιό σύστημα (άρθρο 1).