θα ήθελα να επισημάνω πως το παρόν ν/σ, αν:
α)εξαιρέσει από την όλη διαδικασία συμμετοχής την εμπειρία σε θέση ευθύνης -για τους λόγους που ανέφεραν όλοι σχεδόν οι σχολιαστές-
β)συνυπολογίσει τα τυπικά προσόντα του υποψηφίου ( πτυχίο, μεταπτυχιακό, διδακτορικό, επιμόρφωση)-είναι μη αξιοκρατικό και άδικο να μην αναγνωρίζονται οι τίτλοι σπουδών όπως σωστά επεσήμαναν σχεδόν όλοι οι σχολιαστές-και
γ) μειώσει το ποσοστό της συνέντευξης -καθότι δεν παύει να είναι υποκειμενική όση εμπειρία και αν διαθέτουν οι εξεταστές-
τότε θα κινηθεί προς τη σωστή κατεύθυνση.
Επιπρόσθετα, θα ήταν άδικο, μη αξιοκρατικό και αντισυνταγματικό για πολλούς υπαλλήλους -που είναι χρόνια καθηλωμένοι στον ίδιο βαθμό-αν προχωρούσε η διαδικασία αξιολόγησής τους και εφαρμοζόταν το παρόν ν/σ χωρίς να ξεπαγώσουν τα μισθολογικά τους κλιμάκια.Και αν αυτό δεν είναι δυνατό στην παρούσα φάση, αποδεσμεύστε τους βαθμούς από την μισθολογική εξέλιξη, όπως πολύ σωστά πρότεινε και άλλος σχολιαστής.
Ναι, λοιπόν στα πτυχία, ναι στις γραπτές εξετάσεις, ναι στη συνέντευξη, όχι στο πάγωμα των κλιμακίων, όχι στις αναθέσεις καιόχι στις αναπληρώσεις!
θα ήθελα να επισημάνω πως το παρόν ν/σ, αν: α)εξαιρέσει από την όλη διαδικασία συμμετοχής την εμπειρία σε θέση ευθύνης -για τους λόγους που ανέφεραν όλοι σχεδόν οι σχολιαστές- β)συνυπολογίσει τα τυπικά προσόντα του υποψηφίου ( πτυχίο, μεταπτυχιακό, διδακτορικό, επιμόρφωση)-είναι μη αξιοκρατικό και άδικο να μην αναγνωρίζονται οι τίτλοι σπουδών όπως σωστά επεσήμαναν σχεδόν όλοι οι σχολιαστές-και γ) μειώσει το ποσοστό της συνέντευξης -καθότι δεν παύει να είναι υποκειμενική όση εμπειρία και αν διαθέτουν οι εξεταστές- τότε θα κινηθεί προς τη σωστή κατεύθυνση. Επιπρόσθετα, θα ήταν άδικο, μη αξιοκρατικό και αντισυνταγματικό για πολλούς υπαλλήλους -που είναι χρόνια καθηλωμένοι στον ίδιο βαθμό-αν προχωρούσε η διαδικασία αξιολόγησής τους και εφαρμοζόταν το παρόν ν/σ χωρίς να ξεπαγώσουν τα μισθολογικά τους κλιμάκια.Και αν αυτό δεν είναι δυνατό στην παρούσα φάση, αποδεσμεύστε τους βαθμούς από την μισθολογική εξέλιξη, όπως πολύ σωστά πρότεινε και άλλος σχολιαστής. Ναι, λοιπόν στα πτυχία, ναι στις γραπτές εξετάσεις, ναι στη συνέντευξη, όχι στο πάγωμα των κλιμακίων, όχι στις αναθέσεις καιόχι στις αναπληρώσεις!