Προτείνω για την παρ.4 του παρόντος την εξής διατύπωση: " Η θητεία των Επιθεωρητών-Ελεγκτών και των προϊσταμένων μονάδων ειδικών υπηρεσιών του ν. 3614/2007 και των υπαλλήλων τους, λογίζεται ως θητεία προϊσταμένου Τμήματος για την εφαρμογή των άρθρων 84 και 85 του Υπαλληλικού Κώδικα. Η θητεία των προϊσταμένων επιθεωρητών-ελεγκτών και των προϊσταμένων των ειδικών Υπηρεσιών του ν. 3614/2007 λογίζεται ως θητεία προϊσταμένου Διεύθυνσης για την εφαρμογή των άρθρων 84 και 85 του Υπαλληλικού Κώδικα".
Για την τεκμηρίωση των ανωτέρω αναφέρω τα εξής: Η επιλογή των στελεχών των ειδικών υπηρεσιών (προϊσταμένων και υπαλλήλων)γίνεται βάσει συγκεκριμένης διαδικασίας που ισχύει από το 2000 (Ν.2860/00 αρθρο7 και Ν.3614/07 άρθρο 18), μετά από ανοιχτή πρόσκληση του φορέα, όπου αναφέρονται τα απαιτούμενα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα, υποβολή βιογραφικών (υποβολή πτυχίων και λοιπών πιστοποιητικών επιμόρφωσης, εμπειρίας, μελετών κ.λ.π.) καθώς και αξιολόγηση μετά από συνέντευξη από επιτροπή εμπειρογνωμόνων, η οποία απαρτίζεται από δικαστικούς, καθηγητές πανεπιστημίων και λοιπούς διακεκριμένους επιστήμονες. Επομένως είναι αντίστοιχη της διαδικασίας επιλογής προϊσταμένων που προτείνετε και εφαρμόζεται για το σύνολο του προσωπικού που αποσπάται στις ειδικές υπηρεσίες του Ν.3614/07.
Επιπλέον η εργασία σε θέση στελέχους (προϊσταμένου ή υπαλλήλου)ειδικής υπηρεσίας απαιτεί ιδιαίτερες δεξιότητες (λήψη πρωτοβουλιών, αποφάσεων κ.λ.π.)και είναι εξαιρετικά απαιτητική, τις περισσότερες φορές και πέραν του ωραρίου και άρα αντιστοιχεί με την εργασία που παρέχει προϊστάμενος οργανικής μονάδας. Τονίζω ότι γι' αυτήν την εργασία, αυξημένων απαιτήσεων, δεν προβλέπεται κάποια ιδιαίτερη αμοιβή, ούτε καν η καταβολή της πραγματοποιούμενης υπερωριακής εργασίας.
Για το λόγους αυτούς καθώς και για λόγους ίσης μεταχείρισης και αξιοκρατίας είναι απαραίτητη η επαναδιατύπωση της συγκεκριμένης παραγράφου, όπως προτείνω παραπάνω.
Ευχαριστώ
Προτείνω για την παρ.4 του παρόντος την εξής διατύπωση: " Η θητεία των Επιθεωρητών-Ελεγκτών και των προϊσταμένων μονάδων ειδικών υπηρεσιών του ν. 3614/2007 και των υπαλλήλων τους, λογίζεται ως θητεία προϊσταμένου Τμήματος για την εφαρμογή των άρθρων 84 και 85 του Υπαλληλικού Κώδικα. Η θητεία των προϊσταμένων επιθεωρητών-ελεγκτών και των προϊσταμένων των ειδικών Υπηρεσιών του ν. 3614/2007 λογίζεται ως θητεία προϊσταμένου Διεύθυνσης για την εφαρμογή των άρθρων 84 και 85 του Υπαλληλικού Κώδικα". Για την τεκμηρίωση των ανωτέρω αναφέρω τα εξής: Η επιλογή των στελεχών των ειδικών υπηρεσιών (προϊσταμένων και υπαλλήλων)γίνεται βάσει συγκεκριμένης διαδικασίας που ισχύει από το 2000 (Ν.2860/00 αρθρο7 και Ν.3614/07 άρθρο 18), μετά από ανοιχτή πρόσκληση του φορέα, όπου αναφέρονται τα απαιτούμενα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα, υποβολή βιογραφικών (υποβολή πτυχίων και λοιπών πιστοποιητικών επιμόρφωσης, εμπειρίας, μελετών κ.λ.π.) καθώς και αξιολόγηση μετά από συνέντευξη από επιτροπή εμπειρογνωμόνων, η οποία απαρτίζεται από δικαστικούς, καθηγητές πανεπιστημίων και λοιπούς διακεκριμένους επιστήμονες. Επομένως είναι αντίστοιχη της διαδικασίας επιλογής προϊσταμένων που προτείνετε και εφαρμόζεται για το σύνολο του προσωπικού που αποσπάται στις ειδικές υπηρεσίες του Ν.3614/07. Επιπλέον η εργασία σε θέση στελέχους (προϊσταμένου ή υπαλλήλου)ειδικής υπηρεσίας απαιτεί ιδιαίτερες δεξιότητες (λήψη πρωτοβουλιών, αποφάσεων κ.λ.π.)και είναι εξαιρετικά απαιτητική, τις περισσότερες φορές και πέραν του ωραρίου και άρα αντιστοιχεί με την εργασία που παρέχει προϊστάμενος οργανικής μονάδας. Τονίζω ότι γι' αυτήν την εργασία, αυξημένων απαιτήσεων, δεν προβλέπεται κάποια ιδιαίτερη αμοιβή, ούτε καν η καταβολή της πραγματοποιούμενης υπερωριακής εργασίας. Για το λόγους αυτούς καθώς και για λόγους ίσης μεταχείρισης και αξιοκρατίας είναι απαραίτητη η επαναδιατύπωση της συγκεκριμένης παραγράφου, όπως προτείνω παραπάνω. Ευχαριστώ