Η ρύθμιση που προβλέπεται στην αιτιολογική έκθεση για την εξακολούθηση της ισχύς των ειδικών διατάξεων για τα αρχεία του Κράτους θα πρέπει να συμπεριληφθεί στο κυρίως σώμα του εν λόγω νομοσχεδίου. Εκτός αυτού όμως υφίστανται και άλλες ειδικές περιπτώσεις, για τις οποίες η θέσπιση των συγκεκριμένων διατάξεων θα δημιουργούσε ουσιώδη προβλήματα και θα συνεπάγονταν την ουσιαστική κατάργησή τους. Μια από αυτές είναι και το α. 39 παρ. 1 και 6 του ν. 3028/2002, που ρυθμίζει τις δημοσιεύσεις αποτελεσμάτων ανασκαφών και άλλων αρχαιολογικών ερευνών, σύμφωνα με τις οποίες οι διευθύνοντες συστηματικές ανασκαφές ή άλλης μορφής αρχαιολογική έρευνα και οι διενεργούντες σωστικές ανασκαφές έχουν αποκλειστικό δικαίωμα δημοσίευσης εντός συγκεκριμένου χρονικού διαστήματος. Για να συνεχίσει να ισχύει η εν λόγω διάταξη θα πρέπει είτε να προβλεφθεί ρητώς όπως έγινε με τα Αρχεία του Κράτους, είτε να τεθεί μια γενικότερη διάταξη που θα επιφυλάσσεται υπέρ των ειδικότερων ρυθμίσεων.
Η ρύθμιση που προβλέπεται στην αιτιολογική έκθεση για την εξακολούθηση της ισχύς των ειδικών διατάξεων για τα αρχεία του Κράτους θα πρέπει να συμπεριληφθεί στο κυρίως σώμα του εν λόγω νομοσχεδίου. Εκτός αυτού όμως υφίστανται και άλλες ειδικές περιπτώσεις, για τις οποίες η θέσπιση των συγκεκριμένων διατάξεων θα δημιουργούσε ουσιώδη προβλήματα και θα συνεπάγονταν την ουσιαστική κατάργησή τους. Μια από αυτές είναι και το α. 39 παρ. 1 και 6 του ν. 3028/2002, που ρυθμίζει τις δημοσιεύσεις αποτελεσμάτων ανασκαφών και άλλων αρχαιολογικών ερευνών, σύμφωνα με τις οποίες οι διευθύνοντες συστηματικές ανασκαφές ή άλλης μορφής αρχαιολογική έρευνα και οι διενεργούντες σωστικές ανασκαφές έχουν αποκλειστικό δικαίωμα δημοσίευσης εντός συγκεκριμένου χρονικού διαστήματος. Για να συνεχίσει να ισχύει η εν λόγω διάταξη θα πρέπει είτε να προβλεφθεί ρητώς όπως έγινε με τα Αρχεία του Κράτους, είτε να τεθεί μια γενικότερη διάταξη που θα επιφυλάσσεται υπέρ των ειδικότερων ρυθμίσεων.