Συμφωνούμε με τα σχόλια του Οργανισμού Πνευματικής Ιδιοκτησίας.
Επιπλέον, κατ’ αντιστοιχία με τα άρθρα 19 και 20, προτείνεται η παράγραφος 2γ να αναδιατυπωθεί ως εξής:
«γ) σε βιβλιοθήκες, συμπεριλαμβανομένων βιβλιοθηκών Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, μουσεία και αρχεία, και εν γένει σε έγγραφα, πληροφορίες ή δεδομένα που αφορούν σε πολιτιστικούς πόρους».
Επισημαίνεται ότι η πολιτιστική κληρονομιά και το πολιτιστικό υλικό που διαθέτει ο δημόσιος τομέας δεν περιορίζεται στις συλλογές μουσείων και αρχείων, αλλά περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, αρχαιολογικούς χώρους και ακίνητα μνημεία (βάσει του ν 3028/2002). Η συλλογή και ανάλυση στοιχείων, οι διαδικασίες ψηφιοποίησης, η εξασφάλιση της επιστημονικής εγκυρότητας των μεταδεδομένων που τα συνοδεύουν και η διαρκής επικαιροποίηση των σχετικών πληροφοριών αποτελούν εξίσου εξειδικευμένες, κοστοβόρες και χρονοβόρες διαδικασίες με αυτές που ακολουθούνται στα μουσεία και στα αρχεία. Κατά συνέπεια η υπαγωγή στο άρθρο 1 των σχετικών με πολιτιστικούς πόρους εγγράφων, πληροφοριών και δεδομένων των φορέων του δημοσίου που διαχειρίζονται την πολιτιστική κληρονομιά παρεμποδίζει την κανονική τους λειτουργία (βλ. σκεπτικό της Αιτιολογικής Έκθεσης).
Συμφωνούμε με τα σχόλια του Οργανισμού Πνευματικής Ιδιοκτησίας. Επιπλέον, κατ’ αντιστοιχία με τα άρθρα 19 και 20, προτείνεται η παράγραφος 2γ να αναδιατυπωθεί ως εξής: «γ) σε βιβλιοθήκες, συμπεριλαμβανομένων βιβλιοθηκών Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, μουσεία και αρχεία, και εν γένει σε έγγραφα, πληροφορίες ή δεδομένα που αφορούν σε πολιτιστικούς πόρους». Επισημαίνεται ότι η πολιτιστική κληρονομιά και το πολιτιστικό υλικό που διαθέτει ο δημόσιος τομέας δεν περιορίζεται στις συλλογές μουσείων και αρχείων, αλλά περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, αρχαιολογικούς χώρους και ακίνητα μνημεία (βάσει του ν 3028/2002). Η συλλογή και ανάλυση στοιχείων, οι διαδικασίες ψηφιοποίησης, η εξασφάλιση της επιστημονικής εγκυρότητας των μεταδεδομένων που τα συνοδεύουν και η διαρκής επικαιροποίηση των σχετικών πληροφοριών αποτελούν εξίσου εξειδικευμένες, κοστοβόρες και χρονοβόρες διαδικασίες με αυτές που ακολουθούνται στα μουσεία και στα αρχεία. Κατά συνέπεια η υπαγωγή στο άρθρο 1 των σχετικών με πολιτιστικούς πόρους εγγράφων, πληροφοριών και δεδομένων των φορέων του δημοσίου που διαχειρίζονται την πολιτιστική κληρονομιά παρεμποδίζει την κανονική τους λειτουργία (βλ. σκεπτικό της Αιτιολογικής Έκθεσης).