Αρχική Σχέδιο Δράσης Ηλ. ΔιακυβέρνησηςΒΣ4.1 Λειτουργία συστήματος παροχής υπηρεσιών διαχείρισης σχέσεων με τους πολίτες (CRMS)Σχόλιο του χρήστη Νικόλαος Ανδρουλακάκης (Αντιπεριφερειάρχης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Περιφέρεια Αττικής) | 28 Ιουλίου 2014, 09:12
Ο σκοπός της δράσης αυτής είναι η ανάπτυξη ενός συστήματος που θα προωθεί την πολιτοκεντρική εξυπηρέτηση από τη Δημόσια Διοίκηση σε όλο το εύρος ενός τρικαναλικού συστήματος εξυπηρέτησης (τηλέφωνο, φυσική παρουσία – ΚΕΠ, Διαδίκτυο), παρέχοντας ενιαία και ολοκληρωμένη διαχείριση των συναλλαγών του πολίτη με τις δημόσιες υπηρεσίες, ανεξάρτητα από τον τρόπο πρόσβασής του σε αυτές. Η δράση αυτή μας βρίσκει απολύτως σύμφωνους και κινείται προς την σωστή κατεύθυνση. Όμως όπως εξηγήσαμε και σε άλλες μας παρατηρήσεις το Σύστημα CRMS σε κατώτερο επίπεδο θα τροφοδοτείται από δεδομένα και θα πρέπει να γίνουν κάποιες διοικητικές πράξεις από τα πληροφοριακά συστήματα των Δήμων και των Περιφερειών τα οποία όμως θα πρέπει να υποστηρίζουν τις απλοποιήσεις των εγγράφων και των διαδικασιών που θα προταθούν από το πρόγραμμα της διοικητικής μεταρρύθμισης. Για παράδειγμα μπορεί ο πολίτης μέσω του CRMS, να παίρνει μία προσωρινή άδεια καταστήματος υγειονομικού ενδιαφέροντος όμως η τελική του εξυπηρέτηση εξαρτάται τόσο από τον αρμόδιο Δήμο που θα ασκήσει τη δραστηριότητα, όσο και από την αρμόδια Περιφερειακή Ενότητα η οποία θα προβεί σε ελέγχους καταλληλότητας της άδειας του. Επομένως δεν θα πρέπει να αγνοηθούν τα πληροφοριακά συστήματα των Δήμων και των Περιφερειών, καθώς και ο ρόλος που θα διαδραματίσουν στο CRMS.