Ο σκοπός αυτής της δέσμης δράσεων είναι η ψηφιακή κατάρτιση των πολιτών η οποία είναι σημαντική στο βαθμό που θα υποστηρίξει άτομα που είναι κυρίως μεσήλικες για να αποκτήσουν τις δυνατότητες χρήσης των ΤΠΕ και της πρόσβασης στις υπηρεσίες της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης. Θα πρέπει να ληφθούν υπόψη και τα 13 Επιχειρησιακά προγράμματα των περιφερειών όπου στους άξονες προτεραιότητας “Α.Π. 8 Προώθηση της Ανάπτυξης των Δεξιοτήτων και της Προσαρμοστικότητας του Ανθρώπινου Δυναμικού στους Τομείς της Περιφερειακής Στρατηγικής Έξυπνης Εξειδίκευσης” και «Α.Π. 9: Προώθηση της Κοινωνικής Ένταξης και Καταπολέμηση της Φτώχειας και Διακρίσεων – Διασφάλιση της Κοινωνικής Συνοχής” προβλέπονται δράσεις ψηφιακής κατάρτισης πολιτών και στελεχών επιχειρήσεων.
Όσον αφορά τις βασικές δεξιότητες για ΤΠΕ θα υπάρξει αλληλοεπικάλυψη των προγραμμάτων. Η εκπαίδευση όμως των πολιτών σε θέματα χρήσης υπηρεσιών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης σαφώς διαφοροποιείται σε επίπεδο Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Η δημιουργία ενός εκπαιδευτικού κόμβου κατάρτισης ενηλίκων σε θέματα τοπικής αυτοδιοίκησης στην ΕΝΠΕ, μπορεί να δώσει μία λύση στο πρόβλημα αυτό.
Ο σκοπός αυτής της δέσμης δράσεων είναι η ψηφιακή κατάρτιση των πολιτών η οποία είναι σημαντική στο βαθμό που θα υποστηρίξει άτομα που είναι κυρίως μεσήλικες για να αποκτήσουν τις δυνατότητες χρήσης των ΤΠΕ και της πρόσβασης στις υπηρεσίες της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης. Θα πρέπει να ληφθούν υπόψη και τα 13 Επιχειρησιακά προγράμματα των περιφερειών όπου στους άξονες προτεραιότητας “Α.Π. 8 Προώθηση της Ανάπτυξης των Δεξιοτήτων και της Προσαρμοστικότητας του Ανθρώπινου Δυναμικού στους Τομείς της Περιφερειακής Στρατηγικής Έξυπνης Εξειδίκευσης” και «Α.Π. 9: Προώθηση της Κοινωνικής Ένταξης και Καταπολέμηση της Φτώχειας και Διακρίσεων – Διασφάλιση της Κοινωνικής Συνοχής” προβλέπονται δράσεις ψηφιακής κατάρτισης πολιτών και στελεχών επιχειρήσεων. Όσον αφορά τις βασικές δεξιότητες για ΤΠΕ θα υπάρξει αλληλοεπικάλυψη των προγραμμάτων. Η εκπαίδευση όμως των πολιτών σε θέματα χρήσης υπηρεσιών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης σαφώς διαφοροποιείται σε επίπεδο Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Η δημιουργία ενός εκπαιδευτικού κόμβου κατάρτισης ενηλίκων σε θέματα τοπικής αυτοδιοίκησης στην ΕΝΠΕ, μπορεί να δώσει μία λύση στο πρόβλημα αυτό.