Ασφαλώς η εξυπηρέτηση του πολίτη, η συμπεριφορά του υπαλλήλου και η συνεργασία που επιδεικνύει θα πρέπει να αξιολογούνται. Ωστόσο, θα πρέπει να αξιολογείται και η προσπάθεια που κάνει για μετεκπαίδευση και ενημέρωση πάνω στα θέματα της υπηρεσίας του, οι σπουδές, το βιογραφικό του και η ειδικότητά του καθώς αυτά καθορίζουν το βαθμό δυσκολίας των θεμάτων που θα του ανατεθούν. Είναι διαφορετικό να συνεργάζεσαι για την έκδοση της μισθοδοσίας (διαδικασία ρουτίνας), από την συνεργασία που απαιτείται για την υλοποίηση ενός έργου, όπου τα προβλήματα και οι ανατροπές των δεδομένων είναι συνήθη. Επομένως δεν θα πρέπει να παραβλέπεται η ειδίκευση του υπαλλήλου, αλλά θα πρέπει να αποτελεί σημαντικό κριτήριο στην όλη αξιολόγηση.
Ασφαλώς η εξυπηρέτηση του πολίτη, η συμπεριφορά του υπαλλήλου και η συνεργασία που επιδεικνύει θα πρέπει να αξιολογούνται. Ωστόσο, θα πρέπει να αξιολογείται και η προσπάθεια που κάνει για μετεκπαίδευση και ενημέρωση πάνω στα θέματα της υπηρεσίας του, οι σπουδές, το βιογραφικό του και η ειδικότητά του καθώς αυτά καθορίζουν το βαθμό δυσκολίας των θεμάτων που θα του ανατεθούν. Είναι διαφορετικό να συνεργάζεσαι για την έκδοση της μισθοδοσίας (διαδικασία ρουτίνας), από την συνεργασία που απαιτείται για την υλοποίηση ενός έργου, όπου τα προβλήματα και οι ανατροπές των δεδομένων είναι συνήθη. Επομένως δεν θα πρέπει να παραβλέπεται η ειδίκευση του υπαλλήλου, αλλά θα πρέπει να αποτελεί σημαντικό κριτήριο στην όλη αξιολόγηση.