Από τα βασικά προβλήματα της όλης διαδικασίας σε πολλές υπηρεσίες είναι ότι οι οργανισμοί λειτουργίας δεν εφαρμόζονται, κρίσεις δεν έχουν γίνει οι προϊστάμενοι είναι τοποθετημένοι με ανάθεση, στις περισσότερες περιπτώσεις δεν διαθέτουν καν τα τυπικά προσόντα για να κατέχουν αυτές τις θέσεις και δεν διαθέτουν την ικανότητα (δεν γνωρίζω αν νομιμοποιούνται κιόλας) να αξιολογήσουν υπαλλήλους ανώτερης κατηγορίας. Αυτή είναι μια από τις ουσιαστικές παθογένειες του συστήματος και όχι αν θα γίνει ηλεκτρονικά ή όχι η αξιολόγηση. Εξάλλου αποτελεί κοινό μυστικό που είναι γνωστό σε όλους μας ότι σε πολλές υπηρεσίες δεν γινόταν ούτε με την υπάρχουσα μέθοδο σωστά.
Από τα βασικά προβλήματα της όλης διαδικασίας σε πολλές υπηρεσίες είναι ότι οι οργανισμοί λειτουργίας δεν εφαρμόζονται, κρίσεις δεν έχουν γίνει οι προϊστάμενοι είναι τοποθετημένοι με ανάθεση, στις περισσότερες περιπτώσεις δεν διαθέτουν καν τα τυπικά προσόντα για να κατέχουν αυτές τις θέσεις και δεν διαθέτουν την ικανότητα (δεν γνωρίζω αν νομιμοποιούνται κιόλας) να αξιολογήσουν υπαλλήλους ανώτερης κατηγορίας. Αυτή είναι μια από τις ουσιαστικές παθογένειες του συστήματος και όχι αν θα γίνει ηλεκτρονικά ή όχι η αξιολόγηση. Εξάλλου αποτελεί κοινό μυστικό που είναι γνωστό σε όλους μας ότι σε πολλές υπηρεσίες δεν γινόταν ούτε με την υπάρχουσα μέθοδο σωστά.