Υπάρχουν πολλές περιπτώσεις υπαλλήλων που "λόγω υπηρεσιακών αναγκών" τοποθετούνται κατόπιν προφορικής εντολής σε διαφορετικές θέσεις από τις οργανικές τους και αναλαμβάνουν και επιπλέον καθήκοντα.Η αξιολόγησή αυτών πως θα πραγματοποιείται αφού στην ουσία δεν υπάρχει επίσημη πράξη τοποθέτησης τους.
Ποίος θα είναι ο αξιολογητής τους?Ο προϊστάμενος βάσει της οργανικής τους θέσης ή ο προϊστάμενος της υπηρεσίας/τμήματος που στην ουσία υπηρετούν? Το ερώτημα τίθεται γιατί κανείς εκ των 2 δεν γνωρίζει τα καθήκοντα που έχουν ανατεθεί στους διαφορετικούς τομείς.
Το γεγονός ότι ο υπάλληλος δέχεται να εκτελεί και επιπλέον καθήκοντα που δεν εμπίπτουν στην ειδικότητα και την οργανική του θέση, δεν θα πρέπει να έχει ως αποτέλεσμα θετικότερη αξιολόγηση για τον αξιολογούμενο?δεν θα πρέπει να γίνεται μέριμνα επ' αυτού? Ειδικότερα λαμβάνοντας υπόψη ότι η αξιολόγηση θα παίζει σημαντικό ρόλο στις προαγωγές?Αφού οι συγκεκριμένοι είναι φανερό πως προσέφεραν περισσότερο δε θα πρέπει να έχουν κάποια ανταπόδοση?
Υπάρχουν πολλές περιπτώσεις υπαλλήλων που "λόγω υπηρεσιακών αναγκών" τοποθετούνται κατόπιν προφορικής εντολής σε διαφορετικές θέσεις από τις οργανικές τους και αναλαμβάνουν και επιπλέον καθήκοντα.Η αξιολόγησή αυτών πως θα πραγματοποιείται αφού στην ουσία δεν υπάρχει επίσημη πράξη τοποθέτησης τους. Ποίος θα είναι ο αξιολογητής τους?Ο προϊστάμενος βάσει της οργανικής τους θέσης ή ο προϊστάμενος της υπηρεσίας/τμήματος που στην ουσία υπηρετούν? Το ερώτημα τίθεται γιατί κανείς εκ των 2 δεν γνωρίζει τα καθήκοντα που έχουν ανατεθεί στους διαφορετικούς τομείς. Το γεγονός ότι ο υπάλληλος δέχεται να εκτελεί και επιπλέον καθήκοντα που δεν εμπίπτουν στην ειδικότητα και την οργανική του θέση, δεν θα πρέπει να έχει ως αποτέλεσμα θετικότερη αξιολόγηση για τον αξιολογούμενο?δεν θα πρέπει να γίνεται μέριμνα επ' αυτού? Ειδικότερα λαμβάνοντας υπόψη ότι η αξιολόγηση θα παίζει σημαντικό ρόλο στις προαγωγές?Αφού οι συγκεκριμένοι είναι φανερό πως προσέφεραν περισσότερο δε θα πρέπει να έχουν κάποια ανταπόδοση?