Προς επικύρωση του σχολίου για το άρθρο 1, από τα κριτήρια αξιολόγησης που θέτει το άρθρο 3, λείπει επίσης η αντικειμενική βάση της επίσημης στοχοθεσίας της υπηρεσίας που υπηρετεί ο αξιολογούμενος, καθώς και της μέτρησης της αποδοτικότητας και της αποτελεσματικότητας της υπηρεσίας αυτής, βάσει των τεθέντων στόχων. Μόνο αφού διενεργηθούν οι προαναφερθείσες διαδικασίες και εντοπιστούν τα αντικειμενικά αίτια που καθορίζουν την αποτελεσματικότητα της υπηρεσίας, μπορεί στη συνέχεια να αξιολογηθούν πρώτα η ηγεσία της υπηρεσίας και στη συνέχεια οι υπάλληλοι αυτής, με βασικό κριτήριο την συνεισφορά τους στην επίτευξη των στόχων της υπηρεσίας. Τα υπόλοιπα κριτήρια, δεν αποτελούν αντικειμενικά στοιχεία εκτίμησης της απόδοσης του υπαλλήλου και απλώς αναπαράγουν το σημερινό σύστημα, της υποκειμενικής και περίπου αυθαίρετης αξιολόγησης των υπαλλήλων από τους προϊσταμένους τους, η οποία για αυτό το λόγο έχει καθαρά τυπικό χαρακτήρα και δεν λαμβάνεται από κανένα σοβαρά υπόψη.
Προς επικύρωση του σχολίου για το άρθρο 1, από τα κριτήρια αξιολόγησης που θέτει το άρθρο 3, λείπει επίσης η αντικειμενική βάση της επίσημης στοχοθεσίας της υπηρεσίας που υπηρετεί ο αξιολογούμενος, καθώς και της μέτρησης της αποδοτικότητας και της αποτελεσματικότητας της υπηρεσίας αυτής, βάσει των τεθέντων στόχων. Μόνο αφού διενεργηθούν οι προαναφερθείσες διαδικασίες και εντοπιστούν τα αντικειμενικά αίτια που καθορίζουν την αποτελεσματικότητα της υπηρεσίας, μπορεί στη συνέχεια να αξιολογηθούν πρώτα η ηγεσία της υπηρεσίας και στη συνέχεια οι υπάλληλοι αυτής, με βασικό κριτήριο την συνεισφορά τους στην επίτευξη των στόχων της υπηρεσίας. Τα υπόλοιπα κριτήρια, δεν αποτελούν αντικειμενικά στοιχεία εκτίμησης της απόδοσης του υπαλλήλου και απλώς αναπαράγουν το σημερινό σύστημα, της υποκειμενικής και περίπου αυθαίρετης αξιολόγησης των υπαλλήλων από τους προϊσταμένους τους, η οποία για αυτό το λόγο έχει καθαρά τυπικό χαρακτήρα και δεν λαμβάνεται από κανένα σοβαρά υπόψη.