*Πώς αντιλαμβάνεστε τη μείωση της γραφειοκρατίας στην καθημερινή σας συναλλαγή με το δημόσιο τομέα?
Θα πρέπει να υπάρξει μείωση των διακινούμενων εγγράφων, πιστοποιητικών κλπ,που ζητούνται από τους πολίτες σς κάθε τους συναλλαγή. Η λειτουργία των ΚΕΠ ήταν η μόνη κίνηση άξιας σημασίας προς την κατεύθυνση μείωσης της ταλαιπωρείας του πολίτη, αλλά όχι της γραφεικρατείας. Η δημιουργία επίσης πρόσθετων κωδικών (ΑΜΚΑ κλπ) που διαφημίστηκαν για εξυπηρέτηση των γραφεικρατικών διαδικασιών μάλλον δημιούργησαν πρόσθετη γραφεικρατία.
*Ποια στοιχεία συνθέτουν μία απλουστευμένη και αποδοτική δημόσια υπηρεσία κατά την προσωπική σας άποψη και εμπειρία?
Ο στόχος για απλή και αποδοτική δημόσια υπηρεσία θα πρέπει να είναι η ανυπαρξία ουράς αναμονής πολιτών, η ελαχιστοποίηση χαμένων εργατοωρών για πήγαινε-έλα του πολίτη στους ορόφους ή τα διάφορα κτίρια. Θα πρέπει οι υπηρεσίες να επικοινωνούν μεταξύ τους εσωτερικά και τάχιστα (e-mail, fax...) για την ικανοποίηση αιτημάτων. Τέλος αποδοτική θα είναι δημόσια υπηρεσία όταν παραλαμβάνει αίτημα πολίτη ηλεκτρονικά πχ και του στένει στο σπίτι το αιτούμενο ΄πιστοποιητικό, έγκριση, έδεια κλπ.
*Πώς αντιλαμβάνεστε τη μείωση της γραφειοκρατίας στην καθημερινή σας συναλλαγή με το δημόσιο τομέα? Θα πρέπει να υπάρξει μείωση των διακινούμενων εγγράφων, πιστοποιητικών κλπ,που ζητούνται από τους πολίτες σς κάθε τους συναλλαγή. Η λειτουργία των ΚΕΠ ήταν η μόνη κίνηση άξιας σημασίας προς την κατεύθυνση μείωσης της ταλαιπωρείας του πολίτη, αλλά όχι της γραφεικρατείας. Η δημιουργία επίσης πρόσθετων κωδικών (ΑΜΚΑ κλπ) που διαφημίστηκαν για εξυπηρέτηση των γραφεικρατικών διαδικασιών μάλλον δημιούργησαν πρόσθετη γραφεικρατία. *Ποια στοιχεία συνθέτουν μία απλουστευμένη και αποδοτική δημόσια υπηρεσία κατά την προσωπική σας άποψη και εμπειρία? Ο στόχος για απλή και αποδοτική δημόσια υπηρεσία θα πρέπει να είναι η ανυπαρξία ουράς αναμονής πολιτών, η ελαχιστοποίηση χαμένων εργατοωρών για πήγαινε-έλα του πολίτη στους ορόφους ή τα διάφορα κτίρια. Θα πρέπει οι υπηρεσίες να επικοινωνούν μεταξύ τους εσωτερικά και τάχιστα (e-mail, fax...) για την ικανοποίηση αιτημάτων. Τέλος αποδοτική θα είναι δημόσια υπηρεσία όταν παραλαμβάνει αίτημα πολίτη ηλεκτρονικά πχ και του στένει στο σπίτι το αιτούμενο ΄πιστοποιητικό, έγκριση, έδεια κλπ.