Το πρόβλημα της ενημέρωσης δεν είναι αποκλειστικό "σφάλμα" του εκάστοτε υπαλλήλου. Και ο ίδιος ο υπάλληλος έχει να αντιμετωπίσει τη γραφειοκρατία που αντιμετωπίζει και ο πολίτης. Πρέπει καταρχήν να ξεκινήσει - όπου δεν υπάρχει - και να επεκταθεί - όπου υφίσταται - η ψηφιοποίηση του αρχείου των Υπηρεσιών και η ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΗΣΗ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ π.χ. να παίρνεις μια βεβαίωση, μετά κόπων και βασάνων και στη συνέχεια να αναζητάς την Προϊσταμένη για να σου βάλει μια σφραγίδα. Να κάνεις αίτηση στο Ταμείο Ασφάλισης για να σου πει αν είσαι ασφαλισμένος.
Πρέπει να δοθεί η δυνατότητα υποβολής αίτησης - ακόμα και ηλεκτρονικά - και παραλαβής ταχυδρομικά - με έξοδα του πολίτη - αν δεν επιθυμεί να έρθει και πάλι στην Υπηρεσία για την παραλαβή των όσων αιτείται.
Τέλος, όσον αφορά αρμοδιότητες προς ιδιώτες, ιδιώτες θα μπορούσαν να αναλάβουν έργο της Τροχαίας. Συγκεκριμένα, μετά από τροποποίηση του ΚΟΚ, θα μπορούσαν να καλούνται ιδιώτες γερανοί για την μετακίνηση αυτοκινήτων τα οποία σταθμεύουν παράνομα (προ ιδιωτικού χώρου στάθμευσης, σε θέση αναπήρου, κλπ). Παράλληλα, θα μπορούσαν να δοθούν υψηλά κίνητρα για την κατασκευή πολυώροφων χώρων στάθμευσης εντός του κέντρου των πόλεων (ειδικά Αθηνών και Θεσσαλονίκης) στα οποία να σταθμεύουν - με χαμηλό τίμημα τύπου 1 ευρώ ανά ώρα (όπως στη Γερμανία)- τα οχήματα. Τα κίνητρα αυτά θα πρέπει να είναι τέτοια ώστε να είναι προτιμότερη η κατασκευή πολυώροφου χώρου στάθμευσης από την ανέγερση πολυκατοικιών.
Το πρόβλημα της ενημέρωσης δεν είναι αποκλειστικό "σφάλμα" του εκάστοτε υπαλλήλου. Και ο ίδιος ο υπάλληλος έχει να αντιμετωπίσει τη γραφειοκρατία που αντιμετωπίζει και ο πολίτης. Πρέπει καταρχήν να ξεκινήσει - όπου δεν υπάρχει - και να επεκταθεί - όπου υφίσταται - η ψηφιοποίηση του αρχείου των Υπηρεσιών και η ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΗΣΗ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ π.χ. να παίρνεις μια βεβαίωση, μετά κόπων και βασάνων και στη συνέχεια να αναζητάς την Προϊσταμένη για να σου βάλει μια σφραγίδα. Να κάνεις αίτηση στο Ταμείο Ασφάλισης για να σου πει αν είσαι ασφαλισμένος. Πρέπει να δοθεί η δυνατότητα υποβολής αίτησης - ακόμα και ηλεκτρονικά - και παραλαβής ταχυδρομικά - με έξοδα του πολίτη - αν δεν επιθυμεί να έρθει και πάλι στην Υπηρεσία για την παραλαβή των όσων αιτείται. Τέλος, όσον αφορά αρμοδιότητες προς ιδιώτες, ιδιώτες θα μπορούσαν να αναλάβουν έργο της Τροχαίας. Συγκεκριμένα, μετά από τροποποίηση του ΚΟΚ, θα μπορούσαν να καλούνται ιδιώτες γερανοί για την μετακίνηση αυτοκινήτων τα οποία σταθμεύουν παράνομα (προ ιδιωτικού χώρου στάθμευσης, σε θέση αναπήρου, κλπ). Παράλληλα, θα μπορούσαν να δοθούν υψηλά κίνητρα για την κατασκευή πολυώροφων χώρων στάθμευσης εντός του κέντρου των πόλεων (ειδικά Αθηνών και Θεσσαλονίκης) στα οποία να σταθμεύουν - με χαμηλό τίμημα τύπου 1 ευρώ ανά ώρα (όπως στη Γερμανία)- τα οχήματα. Τα κίνητρα αυτά θα πρέπει να είναι τέτοια ώστε να είναι προτιμότερη η κατασκευή πολυώροφου χώρου στάθμευσης από την ανέγερση πολυκατοικιών.