- Θετικά κρίνεται η υιοθέτηση του απλού ASCII αρχείου, έστω κι αν στο κοντινό μέλλον θα πρέπει να συμπεριληφθούν και άλλες μορφές.
- Η επικέντρωση σε λύσεις άμεσες, με την ελάχιστη εμπλοκή του κράτους είναι επίσης ορθή.
- Σε ό,τι αφορά τη συζήτηση περί κουπονιού ενίσχυσης: θετική πρόταση αλλά η αρχική εκτίμηση για 1.000€ περίπου ανά επένδυση είναι πολύ μικρή. Σοβαρές εταιρείες πληροφορικής θα πρέπει να επενδύσουν πολλαπλάσια ποσά σε έρευνα και ανάπτυξη. Έτσι, και το κόστος λύσεων ηλεκτρονικής τιμολόγησης θα είναι αρκετά περισσότερο από 1.000€.
- Μερικές σημειώσεις σχετικά με το μορφότυπο:
Α) HEADER
Α1. Προσθήκη ημερομηνίας και ώρας "οριστικοποίησης" του παραστατικού
Α2. Απάλειψη στοιχείων παραγγελίας (βλ. Β2 και Β3 παρακάτω)
B) DETAILS
Β1. Προσθήκη "κωδικού εκπτωτικής καμπάνιας" δίπλα στο πεδίο έκπτωσης. Ο πελάτης πρέπει να γνωρίζει εάν η έκπτωση δόθηκε βάσει τιμοκαταλόγου ή άλλης , ισχύουσας καμπάνιας του προμηθευτή
Β2. Αριθμός παραγγελίας πελάτη (και αριθμός γραμμής παραγγελίας). Συνδέονται γραμμές παραστατικού με ΓΡΑΜΜΕΣ παραγγελίας αγοράς.
Β3. Αριθμός παραγγελίας προμηθευτή (και αριθμός γραμμής παραγγελίας). Συνδέονται γραμμές παραστατικού με ΓΡΑΜΜΕΣ παραγγελίας πώλησης.
- Θετικά κρίνεται η υιοθέτηση του απλού ASCII αρχείου, έστω κι αν στο κοντινό μέλλον θα πρέπει να συμπεριληφθούν και άλλες μορφές. - Η επικέντρωση σε λύσεις άμεσες, με την ελάχιστη εμπλοκή του κράτους είναι επίσης ορθή. - Σε ό,τι αφορά τη συζήτηση περί κουπονιού ενίσχυσης: θετική πρόταση αλλά η αρχική εκτίμηση για 1.000€ περίπου ανά επένδυση είναι πολύ μικρή. Σοβαρές εταιρείες πληροφορικής θα πρέπει να επενδύσουν πολλαπλάσια ποσά σε έρευνα και ανάπτυξη. Έτσι, και το κόστος λύσεων ηλεκτρονικής τιμολόγησης θα είναι αρκετά περισσότερο από 1.000€. - Μερικές σημειώσεις σχετικά με το μορφότυπο: Α) HEADER Α1. Προσθήκη ημερομηνίας και ώρας "οριστικοποίησης" του παραστατικού Α2. Απάλειψη στοιχείων παραγγελίας (βλ. Β2 και Β3 παρακάτω) B) DETAILS Β1. Προσθήκη "κωδικού εκπτωτικής καμπάνιας" δίπλα στο πεδίο έκπτωσης. Ο πελάτης πρέπει να γνωρίζει εάν η έκπτωση δόθηκε βάσει τιμοκαταλόγου ή άλλης , ισχύουσας καμπάνιας του προμηθευτή Β2. Αριθμός παραγγελίας πελάτη (και αριθμός γραμμής παραγγελίας). Συνδέονται γραμμές παραστατικού με ΓΡΑΜΜΕΣ παραγγελίας αγοράς. Β3. Αριθμός παραγγελίας προμηθευτή (και αριθμός γραμμής παραγγελίας). Συνδέονται γραμμές παραστατικού με ΓΡΑΜΜΕΣ παραγγελίας πώλησης.