Για τους εκπαιδευτικούς υπάρχει ο ΑΣΕΠ. Από τις μόνες αξιοκρατικές διαδικασίες.
Μιλάω για τον γραπτό διαγωνισμό όπου οι εκπαιδευτικοί εξετάστηκαν στο γνωστικό, παιδαγωγικά και ειδική διδακτική (οι νεότεροι).
Εδώ η σειρά εισαγωγής (εκτός των ειδικών κατηγοριών) θα πρέπει να μοριοδοτηθεί για να αποφύγουμε φαινόμενα αυτοαναίρεσης. Για φανταστείτε κάποιος με καλή σειρά να τον πετάει το σύστημα απ ’έξω. Στον γραπτό διαγωνισμό έχουν μετρηθεί προσόντα και πτυχία.
Θα μπορούσατε να μετρήσετε και πτυχία –τίτλους που αποκτήθηκαν μετά καθώς και βαθμολογίες.
Θα ήταν δεκτή και μια εσωτερική αξιολόγηση με μικρή βαρύτητα να πιάσει τα ευτράπελα.
Αλλά θεωρώ απαράδεκτο να μη μετρήσει η σειρά εισαγωγής (όχι ο βαθμός δεν είναι αντικειμενικός) του ΑΣΕΠ για τους νέους
Επίσης ειδικοί τίτλοι! Έχουμε πληθώρα εκπαιδευτικών με τρομακτικά πτυχία που δεν διδάσκουν στα πανεπ επειδή υπάρχει κορεσμός. Αυτούς σε άλλη χώρα τους παρακαλάνε .
Το κράτος έχει ξοδέψει ένα κάρο λεφτά να τους ετοιμάσει. Πρέπει να τους εκμεταλλευτεί!
Για τους εκπαιδευτικούς υπάρχει ο ΑΣΕΠ. Από τις μόνες αξιοκρατικές διαδικασίες. Μιλάω για τον γραπτό διαγωνισμό όπου οι εκπαιδευτικοί εξετάστηκαν στο γνωστικό, παιδαγωγικά και ειδική διδακτική (οι νεότεροι). Εδώ η σειρά εισαγωγής (εκτός των ειδικών κατηγοριών) θα πρέπει να μοριοδοτηθεί για να αποφύγουμε φαινόμενα αυτοαναίρεσης. Για φανταστείτε κάποιος με καλή σειρά να τον πετάει το σύστημα απ ’έξω. Στον γραπτό διαγωνισμό έχουν μετρηθεί προσόντα και πτυχία. Θα μπορούσατε να μετρήσετε και πτυχία –τίτλους που αποκτήθηκαν μετά καθώς και βαθμολογίες. Θα ήταν δεκτή και μια εσωτερική αξιολόγηση με μικρή βαρύτητα να πιάσει τα ευτράπελα. Αλλά θεωρώ απαράδεκτο να μη μετρήσει η σειρά εισαγωγής (όχι ο βαθμός δεν είναι αντικειμενικός) του ΑΣΕΠ για τους νέους Επίσης ειδικοί τίτλοι! Έχουμε πληθώρα εκπαιδευτικών με τρομακτικά πτυχία που δεν διδάσκουν στα πανεπ επειδή υπάρχει κορεσμός. Αυτούς σε άλλη χώρα τους παρακαλάνε . Το κράτος έχει ξοδέψει ένα κάρο λεφτά να τους ετοιμάσει. Πρέπει να τους εκμεταλλευτεί!