Ειδικότερα για τους εποπτευόμενους φορείς (π.χ. ΝΠΔΔ) θα πρέπει να αναπτυχθεί μια βάση δεδομένων στην οποία θα καταχωρούνται οι πράξεις που εκδίδει ο κάθε φορέας (π.χ. έκδοση άδειας ή ανανέωση άδειας εμπορίου) καθώς και οι άμεσα ή έμεσα εμπλεκόμενοι άλλοι φορείς με την κάθε πράξη ώστε να γίνεται ανάλογη τροποποίηση των σχετικών διατάξεων και των εμπλεκόμενων φορέων.
Η βάση δεδομένων θα μπορούσε να είχε τη διάρθρωση:
ΕΓΓΡΑΦΗ #
ΠΕΔΙΟ 1: Πράξη
ΠΕΔΙΟ 2: Εκδότης Πράξης
ΠΕΔΙΟ 3: Εμπλεκόμενος φορέας
ΠΕΔΙΟ 4: ΦΕΚ που περιγράφει την εμπλοκή
ΠΕΔΙΟ 5: Έτος
ΠΕΔΙΟ 6: Άρθρο
ΠΕΔΙΟ 7: Παράγραφος
Τις πληροφορίες θα κληθούν να διαθέσουν όλοι οι εποπτευόμενοι φορείς. Έτσι κατά τη νομοθέτηση θα μπορεί κανείς έυκολα να ανατρέξει με βάση το ΦΕΚ λόγου χάρη και να δει τις συνέπειες που μπορεί να επιφέρει στη λειτουργία άλλων φορέων και να αναμορφώσει τη σχετική νομοθεσία.
Ειδικότερα για τους εποπτευόμενους φορείς (π.χ. ΝΠΔΔ) θα πρέπει να αναπτυχθεί μια βάση δεδομένων στην οποία θα καταχωρούνται οι πράξεις που εκδίδει ο κάθε φορέας (π.χ. έκδοση άδειας ή ανανέωση άδειας εμπορίου) καθώς και οι άμεσα ή έμεσα εμπλεκόμενοι άλλοι φορείς με την κάθε πράξη ώστε να γίνεται ανάλογη τροποποίηση των σχετικών διατάξεων και των εμπλεκόμενων φορέων. Η βάση δεδομένων θα μπορούσε να είχε τη διάρθρωση: ΕΓΓΡΑΦΗ # ΠΕΔΙΟ 1: Πράξη ΠΕΔΙΟ 2: Εκδότης Πράξης ΠΕΔΙΟ 3: Εμπλεκόμενος φορέας ΠΕΔΙΟ 4: ΦΕΚ που περιγράφει την εμπλοκή ΠΕΔΙΟ 5: Έτος ΠΕΔΙΟ 6: Άρθρο ΠΕΔΙΟ 7: Παράγραφος Τις πληροφορίες θα κληθούν να διαθέσουν όλοι οι εποπτευόμενοι φορείς. Έτσι κατά τη νομοθέτηση θα μπορεί κανείς έυκολα να ανατρέξει με βάση το ΦΕΚ λόγου χάρη και να δει τις συνέπειες που μπορεί να επιφέρει στη λειτουργία άλλων φορέων και να αναμορφώσει τη σχετική νομοθεσία.