ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΠΡΩΤΟ ΚΑΙ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο
ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ ΜΕΣΩ ΑΣΕΠ. ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΛΗΛΑ ΝΑ
ΕΚΠΕΔΕΥΕΤΑΙ ΑΝΑ ΤΑΚΤΑ ΧΡΟΝΙΚΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΓΝΩΣΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΤΑ
ΟΠΟΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΑΝ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΤΟΥ, ΠΑΝΤΑ ΜΕΣΩ ΑΣΕΠ.( ΠΧ ΧΡΗΣΗ Η/Υ,
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΠΤΥΧΙΑ κτλ.)ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑΝ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ ΚΑΙ
ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΝΑ ΑΠΟΛΥΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΠΟΥ
ΜΠΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ!
ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΠΡΩΤΟ ΚΑΙ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ ΜΕΣΩ ΑΣΕΠ. ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΛΗΛΑ ΝΑ ΕΚΠΕΔΕΥΕΤΑΙ ΑΝΑ ΤΑΚΤΑ ΧΡΟΝΙΚΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΓΝΩΣΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΑΝ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΤΟΥ, ΠΑΝΤΑ ΜΕΣΩ ΑΣΕΠ.( ΠΧ ΧΡΗΣΗ Η/Υ, ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΠΤΥΧΙΑ κτλ.)ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑΝ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΝΑ ΑΠΟΛΥΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ!