Πόσο ψύχραιμος μπορεί να είναι ένας υπάλληλος που φορτώνεται συνέχεια με δουλειά / η και με προβληματικές υποθέσεις μέχρι τελικής πτώσεως, έναντι κάποιων άλλων, που λόγω ενδουπηρεσιακών προτιμήσεων των προισταμένων του "χρεώνεται" με τα λιγότερα δυνατά καθήκοντα, με αποτέλεσμα να δαπανά περισσότερο χρόνο στα τηλέφωνα , παρά στο να διεκπεραιώνει υποθέσεις; Εν κατακλείδι, όποιος λίγα κάνει, τόσο πιο λίγα παράπονα επισύρει, τόσο πιο λίγο εκτίθεται. Ο βαθμός "έκθεσης" στο κοινό , θα μετράται από κάποιον αξιολογητή;
Οι κτιριακές εγκαταστάσεις θα αξιολογούνται; Ας πούμε ο συνωστισμός σε κάποιο γραφείο 10 υπαλλήλων, ενώ σε κάποια επίλεκτα γραφεία μόνο 2 έως τριών; (Μονο το κουδούνισμα του τηλεφώνου να ακούει κανείς επί οκταώρου, φθάνει για να "προκύψει" αντιπαραγωγικός.)
Πόσο ψύχραιμος μπορεί να είναι ένας υπάλληλος που φορτώνεται συνέχεια με δουλειά / η και με προβληματικές υποθέσεις μέχρι τελικής πτώσεως, έναντι κάποιων άλλων, που λόγω ενδουπηρεσιακών προτιμήσεων των προισταμένων του "χρεώνεται" με τα λιγότερα δυνατά καθήκοντα, με αποτέλεσμα να δαπανά περισσότερο χρόνο στα τηλέφωνα , παρά στο να διεκπεραιώνει υποθέσεις; Εν κατακλείδι, όποιος λίγα κάνει, τόσο πιο λίγα παράπονα επισύρει, τόσο πιο λίγο εκτίθεται. Ο βαθμός "έκθεσης" στο κοινό , θα μετράται από κάποιον αξιολογητή; Οι κτιριακές εγκαταστάσεις θα αξιολογούνται; Ας πούμε ο συνωστισμός σε κάποιο γραφείο 10 υπαλλήλων, ενώ σε κάποια επίλεκτα γραφεία μόνο 2 έως τριών; (Μονο το κουδούνισμα του τηλεφώνου να ακούει κανείς επί οκταώρου, φθάνει για να "προκύψει" αντιπαραγωγικός.)