Θα ήθελα κι εγώ με τη σειρά μου να επισημάνω 2 βασικά θέματα στο όλο σύστημα αξιολόγησης.
Πρώτον συμφωνώ να εξαιρεθούν οι υπάλληλοι που διορίστηκαν μέσω ΑΣΕΠ είτε μέσω γραπτού διαγωνισμού είτε με σειρά προτεραιότητας. Ειδικά υπάλληλοι (όπως κι εγώ) που δώσαμε γραπτό διαγωνισμό επενδύσαμε πολύ χρόνο και καταβάλλαμε πολύ μεγάλη προσπάθεια για τις συγκεκριμένες θέσεις και εξεταστήκαμε σε αντικείμενα που σχετίζονταν άμεσα με τις συγκεκριμένες θέσεις. Άρα κι εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί να εξεταστούμε ξανά για το ίδιο πράγμα ενώ υπάρχουν άπειροι υπάλληλοι στο δημόσιο που μπήκαν χωρίς ΑΣΕΠ και το πιο πιθανό απο το "παράθυρο" και χωρίς καν τα τυπικά προσόντα και αυτοί θα έπρεπε ουσιαστικά να αξιολογηθούν κατά το πρώτο στάδιο.
Δεύτερον η αλήθεια είναι ότι όπως και να μπήκες στο Δημόσιο θα πρέπει να παράγεις έργο. Το θέμα είναι όπως είπε και ένας συνάδελφος πιο πάνω ποιος θα αξιολογήσει ποιόν??? Κι αυτό γιατί όπως ήδη γνωρίζετε οι προϊστάμενοι (που είναι βασικά προϊστάμενοι λόγω αρχαιότητας και πολιτικών μέσων) είναι λιγότερων τυπικών και ουσιαστικών προσόντων από τους νέους υφιστάμενους οι οποίοι μετά ΑΣΕΠ έπρεπε να τουλάχιστον να έχουν πτυχίο, γνώση αγγλικών, Η/Υ κτλ.
Εύχομαι λοιπόν να καταλήξετε σε μία δίκαιη λύση που θα προωθεί επιτέλους την αξιοκρατεία. Και με αυτόν τον τρόπο σίγουρα θα αποκτήσουμε έναν παραγωγικό Δημόσιο Τομέα
Θα ήθελα κι εγώ με τη σειρά μου να επισημάνω 2 βασικά θέματα στο όλο σύστημα αξιολόγησης. Πρώτον συμφωνώ να εξαιρεθούν οι υπάλληλοι που διορίστηκαν μέσω ΑΣΕΠ είτε μέσω γραπτού διαγωνισμού είτε με σειρά προτεραιότητας. Ειδικά υπάλληλοι (όπως κι εγώ) που δώσαμε γραπτό διαγωνισμό επενδύσαμε πολύ χρόνο και καταβάλλαμε πολύ μεγάλη προσπάθεια για τις συγκεκριμένες θέσεις και εξεταστήκαμε σε αντικείμενα που σχετίζονταν άμεσα με τις συγκεκριμένες θέσεις. Άρα κι εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί να εξεταστούμε ξανά για το ίδιο πράγμα ενώ υπάρχουν άπειροι υπάλληλοι στο δημόσιο που μπήκαν χωρίς ΑΣΕΠ και το πιο πιθανό απο το "παράθυρο" και χωρίς καν τα τυπικά προσόντα και αυτοί θα έπρεπε ουσιαστικά να αξιολογηθούν κατά το πρώτο στάδιο. Δεύτερον η αλήθεια είναι ότι όπως και να μπήκες στο Δημόσιο θα πρέπει να παράγεις έργο. Το θέμα είναι όπως είπε και ένας συνάδελφος πιο πάνω ποιος θα αξιολογήσει ποιόν??? Κι αυτό γιατί όπως ήδη γνωρίζετε οι προϊστάμενοι (που είναι βασικά προϊστάμενοι λόγω αρχαιότητας και πολιτικών μέσων) είναι λιγότερων τυπικών και ουσιαστικών προσόντων από τους νέους υφιστάμενους οι οποίοι μετά ΑΣΕΠ έπρεπε να τουλάχιστον να έχουν πτυχίο, γνώση αγγλικών, Η/Υ κτλ. Εύχομαι λοιπόν να καταλήξετε σε μία δίκαιη λύση που θα προωθεί επιτέλους την αξιοκρατεία. Και με αυτόν τον τρόπο σίγουρα θα αποκτήσουμε έναν παραγωγικό Δημόσιο Τομέα