ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ Ο ΤΟΣΟ ΣΥΧΝΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΗΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΛΟΧΕΥΕΙ ΤΟΝ ΚΙΝΔΥΝΟ ΤΗΣ ΠΑΡΕΚΛΙΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΟΧΟ ΤΗΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ, ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ Ο ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΘΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΠΑΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΘΑΥΤΟΥ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ. ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΛΟΙΠΟΝ Η ΑΝΑΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗ ΤΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΑ ΕΞΑΜΗΝΟ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΕΠΑΡΚΗΣ ΧΡΟΝΟΣ Ο ΚΑΘΕ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΝΑ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΤΩΝ ΣΤΟΧΩΝ ΤΟΥ.
ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ Ο ΤΟΣΟ ΣΥΧΝΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΗΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΛΟΧΕΥΕΙ ΤΟΝ ΚΙΝΔΥΝΟ ΤΗΣ ΠΑΡΕΚΛΙΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΟΧΟ ΤΗΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ, ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ Ο ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΘΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΠΑΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΘΑΥΤΟΥ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ. ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΛΟΙΠΟΝ Η ΑΝΑΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗ ΤΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΑ ΕΞΑΜΗΝΟ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΕΠΑΡΚΗΣ ΧΡΟΝΟΣ Ο ΚΑΘΕ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΝΑ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΤΩΝ ΣΤΟΧΩΝ ΤΟΥ.