Η ίδια η διαβούλευση που κάνετε είναι αναξιόπιστη και αναξιολόγητη γιατί παρόλες τις κάποιες συμμετοχές μου και τις προτάσεις που κατέθεσα, μόνο από τον κ. Παμπούκη έλαβα ένα ευχαριστήριο μήνυμα αλλά και αυτό χωρίς καμιά επισήμανση για το εάν κάποια από τις προτάσεις μου εφαρμόστηκε ή έστω λήφθηκε υπόψη! Μάλλον λοιπόν είναι προσχηματική και η διαβούλευση όπως και το παρόν Π.Δ. περί αξιολόγησης!
Αλλά, λόγω της κρισιμότητας του εν λόγω Π.Δ., θα προσπαθήσω για τελευταία φορά να συμμετάσχω εποικοδομητικά σε αυτή τη διαβούλευση προτείνοντας:
1) Επαναξιολόγηση όλων των υπαλλήλων από μηδενική βάση και με αντικειμενικά κριτήρια - εξετάσεις, ώστε να μην (ξανα)γίνουν αυτά που καταγγέλει ο "υπαλληλίσκος",
2) Μοριοδότηση των αντικειμενικών προσόντων των υπαλλήλων σύμφωνα και με τα υπάρχοντα κριτήρια του άρθρου 85 του υπαλληλικού κώδικα με ελαχιστοποίηση της μοριοδότησης του χρόνου υπηρεσίας και ελαχιστοποίηση των μορίων της ειδικής αξιολόγησης των υπηρεσιακών συμβουλίων. Να δοθούν επίσης επιπλέον μόρια στους σπουδάσαντες βασικές σπουδές εντός Ελλάδας ώστε να μην επιβραβεύονται αυτοί που δεν "πέρασαν" εντός με τα ενδεχόμενα "άριστα" από αμφιβόλου ποιότητας ιδρύματα του εξωτερικού και παρά τις αμφίβολες ισοτιμίες του (πρώην)ΔΙΚΑΤΣΑ, που περιμπιπτόντως δεν αντιστοίχιζε βαθμολογίες!
3) Μοριοδότηση με γραπτή εξέταση σε ποσοστό τουλάχιστον στο 30% της τελικής βαθμολογίας ώστε να αποκλείονται από θέσεις ευθύνης οι κατέχοντες μόνον "χαρτιά", χωρίς αντίκρισμα, αφού δεν θα μπορούν να αποδεικνύουν τις αποκτηθείσες γνώσεις μέσω γραπτών εξετάσεων με μορφή Πανελλαδικών ή έστω Περιφερειακών! Τα θέματα των γραπτών εξετάσεων θα πρέπει να είναι : α) ειδικότητας, β) διοικητικά - νομικά και γ) ψυχομετρικά, μεταβλητής δυσκολίας, ανάλογα με την προς κατάληψη θέση. Όντως, οι εισαχθέντες μέσω γραπτού ΑΣΕΠ δίκαια εισήλθαν στο δημόσιο, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι θα προάγονται άκριτα και χωρίς εξετάσεις, που κατά τεκμήριο είναι η δικαιότερη αξιολόγηση αφού η αντικειμενικότητα της απόδοσης είναι ακόμη ζητούμενη στην Ελλάδα!
4) Μοριοδότηση θετική και αρνητική μετά από τυχαίους ελέγχους κόστους - απόδοσης των εργασιών των υπαλλήλων από κεντρικά κλιμάκια αντίστοιχων ειδικοτήτων (επιθεώρηση), η οποία θα είναι καθοριστική (άνω του 30%) όταν πρόκειται για δημόσια έργα ή έσοδα ΔΟΥ και
5) Κατάργηση των υφιστάμενων υπηρεσιακών συμβουλίων με αιρετούς κ.λ.π. και αντικατάστασή τους με πρωτοβάθμια υπηρεσιακά συμβούλια σε κάθε δήμο αρμοδιότητας υπηρεσιών που βρίσκονται στα όριά του, δευτεροβάθμια σε κάθε περιφέρεια και τριτοβάθμιο υπηρεσιακό συμβούλιο στην Αθήνα για όλο το δημόσιο τομέα! Η θητεία τους θα είναι ετήσια και τα μέλη τους θα βγαίνουν με κλήρωση από δεξαμενή υψηλών προσόντων και/η ειδικών καθηκόντων υπαλλήλων.
Μόνον έτσι θεωρώ ότι υπάρχει ελπίδα ανάταξης του κράτους. Όλα τα άλλα αποτελούν (α)φιλότιμες προσπάθειες προσωρινής ικανοποίησης της τρόϊκας!
Έτερος υπαλληλίσκος!
Η ίδια η διαβούλευση που κάνετε είναι αναξιόπιστη και αναξιολόγητη γιατί παρόλες τις κάποιες συμμετοχές μου και τις προτάσεις που κατέθεσα, μόνο από τον κ. Παμπούκη έλαβα ένα ευχαριστήριο μήνυμα αλλά και αυτό χωρίς καμιά επισήμανση για το εάν κάποια από τις προτάσεις μου εφαρμόστηκε ή έστω λήφθηκε υπόψη! Μάλλον λοιπόν είναι προσχηματική και η διαβούλευση όπως και το παρόν Π.Δ. περί αξιολόγησης! Αλλά, λόγω της κρισιμότητας του εν λόγω Π.Δ., θα προσπαθήσω για τελευταία φορά να συμμετάσχω εποικοδομητικά σε αυτή τη διαβούλευση προτείνοντας: 1) Επαναξιολόγηση όλων των υπαλλήλων από μηδενική βάση και με αντικειμενικά κριτήρια - εξετάσεις, ώστε να μην (ξανα)γίνουν αυτά που καταγγέλει ο "υπαλληλίσκος", 2) Μοριοδότηση των αντικειμενικών προσόντων των υπαλλήλων σύμφωνα και με τα υπάρχοντα κριτήρια του άρθρου 85 του υπαλληλικού κώδικα με ελαχιστοποίηση της μοριοδότησης του χρόνου υπηρεσίας και ελαχιστοποίηση των μορίων της ειδικής αξιολόγησης των υπηρεσιακών συμβουλίων. Να δοθούν επίσης επιπλέον μόρια στους σπουδάσαντες βασικές σπουδές εντός Ελλάδας ώστε να μην επιβραβεύονται αυτοί που δεν "πέρασαν" εντός με τα ενδεχόμενα "άριστα" από αμφιβόλου ποιότητας ιδρύματα του εξωτερικού και παρά τις αμφίβολες ισοτιμίες του (πρώην)ΔΙΚΑΤΣΑ, που περιμπιπτόντως δεν αντιστοίχιζε βαθμολογίες! 3) Μοριοδότηση με γραπτή εξέταση σε ποσοστό τουλάχιστον στο 30% της τελικής βαθμολογίας ώστε να αποκλείονται από θέσεις ευθύνης οι κατέχοντες μόνον "χαρτιά", χωρίς αντίκρισμα, αφού δεν θα μπορούν να αποδεικνύουν τις αποκτηθείσες γνώσεις μέσω γραπτών εξετάσεων με μορφή Πανελλαδικών ή έστω Περιφερειακών! Τα θέματα των γραπτών εξετάσεων θα πρέπει να είναι : α) ειδικότητας, β) διοικητικά - νομικά και γ) ψυχομετρικά, μεταβλητής δυσκολίας, ανάλογα με την προς κατάληψη θέση. Όντως, οι εισαχθέντες μέσω γραπτού ΑΣΕΠ δίκαια εισήλθαν στο δημόσιο, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι θα προάγονται άκριτα και χωρίς εξετάσεις, που κατά τεκμήριο είναι η δικαιότερη αξιολόγηση αφού η αντικειμενικότητα της απόδοσης είναι ακόμη ζητούμενη στην Ελλάδα! 4) Μοριοδότηση θετική και αρνητική μετά από τυχαίους ελέγχους κόστους - απόδοσης των εργασιών των υπαλλήλων από κεντρικά κλιμάκια αντίστοιχων ειδικοτήτων (επιθεώρηση), η οποία θα είναι καθοριστική (άνω του 30%) όταν πρόκειται για δημόσια έργα ή έσοδα ΔΟΥ και 5) Κατάργηση των υφιστάμενων υπηρεσιακών συμβουλίων με αιρετούς κ.λ.π. και αντικατάστασή τους με πρωτοβάθμια υπηρεσιακά συμβούλια σε κάθε δήμο αρμοδιότητας υπηρεσιών που βρίσκονται στα όριά του, δευτεροβάθμια σε κάθε περιφέρεια και τριτοβάθμιο υπηρεσιακό συμβούλιο στην Αθήνα για όλο το δημόσιο τομέα! Η θητεία τους θα είναι ετήσια και τα μέλη τους θα βγαίνουν με κλήρωση από δεξαμενή υψηλών προσόντων και/η ειδικών καθηκόντων υπαλλήλων. Μόνον έτσι θεωρώ ότι υπάρχει ελπίδα ανάταξης του κράτους. Όλα τα άλλα αποτελούν (α)φιλότιμες προσπάθειες προσωρινής ικανοποίησης της τρόϊκας! Έτερος υπαλληλίσκος!