Ένα ακόμα κριτήριο για την αξιολόγηση, συμπληρωματικό ως προς τα τυπικά προσόντα και τους τίτλους σπουδών, θα πρέπει να είναι και η μέχρι σήμερα πορεία του εργαζόμενου,οι θέσεις που έχει καταλάβει, η ποιότητα της εργασία που έχει προσφέρει, η σχέση του προσφερόμενου έργου με το αντικείμενο των μεταπτυχιακών σπουδών ή του διδακτορικού καθώς και η αξιολόγηση από κάποιο προϊστάμενο.
Τα πτυχία και οι επιμορφώσεις από μόνες τους δεν λένε τίποτα αν δεν αξιοποιήθηκαν στην κατάλληλη θέση. Για παράδειγμα στην εκπαίδευση υπάρχουν πολλοί κάτοχοι μεταπτυχιακών και διδακτορικών τίτλων που στη μέχρι τώρα σταδιοδρομία τους επεδίωκαν την κατάληψη θέσεων δυσανάλογων των προσόντων τους ή θέσεων οι οποίες δεν αξιοποιούσαν τα προσόντα αυτά (π.χ μεταπτυχιακά στις μαθησιακές δυσκολίες και επί σειρά ετών απόσπαση σε διοικητικές υπηρεσίες του ΥΠΔΒΜΘ).
Ένα ακόμα κριτήριο για την αξιολόγηση, συμπληρωματικό ως προς τα τυπικά προσόντα και τους τίτλους σπουδών, θα πρέπει να είναι και η μέχρι σήμερα πορεία του εργαζόμενου,οι θέσεις που έχει καταλάβει, η ποιότητα της εργασία που έχει προσφέρει, η σχέση του προσφερόμενου έργου με το αντικείμενο των μεταπτυχιακών σπουδών ή του διδακτορικού καθώς και η αξιολόγηση από κάποιο προϊστάμενο. Τα πτυχία και οι επιμορφώσεις από μόνες τους δεν λένε τίποτα αν δεν αξιοποιήθηκαν στην κατάλληλη θέση. Για παράδειγμα στην εκπαίδευση υπάρχουν πολλοί κάτοχοι μεταπτυχιακών και διδακτορικών τίτλων που στη μέχρι τώρα σταδιοδρομία τους επεδίωκαν την κατάληψη θέσεων δυσανάλογων των προσόντων τους ή θέσεων οι οποίες δεν αξιοποιούσαν τα προσόντα αυτά (π.χ μεταπτυχιακά στις μαθησιακές δυσκολίες και επί σειρά ετών απόσπαση σε διοικητικές υπηρεσίες του ΥΠΔΒΜΘ).