ΠΡΟΤΑΣΗ: Στον δόκιμο υπάλληλο πρέπει να δίδεται χρόνος εντός του ωραρίου του και κάθε πολύτιμη βοήθεια, από ενδοϋπηρεσιακή επιμόρφωση έως έξω-υπηρεσιακά σεμινάρια. Επίσης, πρέπει να του ανατίθεται ένα συγκεκριμένο έργο, ανάλογα με την υπηρεσία, το πιθανότερο ετήσιο ή εξαμηνιαίο, πάνω στο οποίο κανείς θα μπορεί να αντιλαμβάνεται, τις πρωτοβουλίες που ανέλαβε, τον προγραμματισμό που έκανε και το κυριότερο, την υποθήκη που αφήνει για τους υπόλοιπους εργαζόμενους. Με απλά λόγια, τι έκανε σε αυτό το χρονικό διάστημα που αντικειμενικά βοήθησε την υπηρεσία του να γίνει πιο λειτουργική.
Αυτό προϋποθέτει ότι, κατά την διάρκεια του δόκιμου χρόνου, θα πρέπει να έχει ένα ελαφρύτερο υποχρεωτικό πρόγραμμα, ώστε να μπορέσει να μελετήσει και να διερευνήσει επαρκώς το αντικείμενο, φέρνοντας έτσι τον «φρέσκο» αέρα στην υπηρεσία του. Και πρέπει να γίνει από την πρώτη μέρα, πριν εγκλωβιστεί στο κατεστημένο και το τετριμμένο.
ΠΡΟΤΑΣΗ: Στον δόκιμο υπάλληλο πρέπει να δίδεται χρόνος εντός του ωραρίου του και κάθε πολύτιμη βοήθεια, από ενδοϋπηρεσιακή επιμόρφωση έως έξω-υπηρεσιακά σεμινάρια. Επίσης, πρέπει να του ανατίθεται ένα συγκεκριμένο έργο, ανάλογα με την υπηρεσία, το πιθανότερο ετήσιο ή εξαμηνιαίο, πάνω στο οποίο κανείς θα μπορεί να αντιλαμβάνεται, τις πρωτοβουλίες που ανέλαβε, τον προγραμματισμό που έκανε και το κυριότερο, την υποθήκη που αφήνει για τους υπόλοιπους εργαζόμενους. Με απλά λόγια, τι έκανε σε αυτό το χρονικό διάστημα που αντικειμενικά βοήθησε την υπηρεσία του να γίνει πιο λειτουργική. Αυτό προϋποθέτει ότι, κατά την διάρκεια του δόκιμου χρόνου, θα πρέπει να έχει ένα ελαφρύτερο υποχρεωτικό πρόγραμμα, ώστε να μπορέσει να μελετήσει και να διερευνήσει επαρκώς το αντικείμενο, φέρνοντας έτσι τον «φρέσκο» αέρα στην υπηρεσία του. Και πρέπει να γίνει από την πρώτη μέρα, πριν εγκλωβιστεί στο κατεστημένο και το τετριμμένο.