Με την αφορμή της παρούσας διαβούλευσης, αναφορικά με τη διαμόρφωση ενός συστήματος αξιολόγησης των υπαλλήλων και των οργανικών μονάδων του Κράτους, ιδέα που με βρίσκει απολύτως σύμφωνη ως προς τις βασικές της αρχές, θεωρώ σκόπιμο να σημειώσω, πως είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ να διαμορφωθούν (επιτέλους!)σύγχρονα οργανογράμματα με σαφείς στοχεύσεις, περιγραφές αρμοδιοτήτων και ειδικοτήτων, που θα ανταποκρίνονται στις ουσιαστικές ανάγκες της υπηρεσίας και δεν θα αποβλέπουν απλώς να περιγράψουν/φωτογραφήσουν υπαλλήλους που κρίνονται "απαραίτητοι"/"αναντικατάστατοι" επειδή "έτσι μας βολεύει" κι επειδή τους διορίσαμε όταν μπορούσαμε από το παράθυρο. Υπάρχουν υπηρεσίες που λειτουργούν στον αυτόματο πιλότο, υποθέτω το γνωρίζετε, χωρίς οργανόγραμμα (ή με ασαφή απαρχαιωμένα μορφώματα που παραπέμπουν σε κάποιου τύπου οργανόγραμμα), και που με έναν τρόπο "φλου αρτιστίκ", καμουφλάρουν την απραξία και την προχειρότητα. Αυτό επιβάλλεται να αλλάξει.
Ευχαριστώ για την προσοχή.
Με την αφορμή της παρούσας διαβούλευσης, αναφορικά με τη διαμόρφωση ενός συστήματος αξιολόγησης των υπαλλήλων και των οργανικών μονάδων του Κράτους, ιδέα που με βρίσκει απολύτως σύμφωνη ως προς τις βασικές της αρχές, θεωρώ σκόπιμο να σημειώσω, πως είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ να διαμορφωθούν (επιτέλους!)σύγχρονα οργανογράμματα με σαφείς στοχεύσεις, περιγραφές αρμοδιοτήτων και ειδικοτήτων, που θα ανταποκρίνονται στις ουσιαστικές ανάγκες της υπηρεσίας και δεν θα αποβλέπουν απλώς να περιγράψουν/φωτογραφήσουν υπαλλήλους που κρίνονται "απαραίτητοι"/"αναντικατάστατοι" επειδή "έτσι μας βολεύει" κι επειδή τους διορίσαμε όταν μπορούσαμε από το παράθυρο. Υπάρχουν υπηρεσίες που λειτουργούν στον αυτόματο πιλότο, υποθέτω το γνωρίζετε, χωρίς οργανόγραμμα (ή με ασαφή απαρχαιωμένα μορφώματα που παραπέμπουν σε κάποιου τύπου οργανόγραμμα), και που με έναν τρόπο "φλου αρτιστίκ", καμουφλάρουν την απραξία και την προχειρότητα. Αυτό επιβάλλεται να αλλάξει. Ευχαριστώ για την προσοχή.