Τα ανωτατα εκπαιδευτικα ιδρυματα μπορει να εχουν διαφορετικη διαρκεια σπουδων. Πχ το Πολυτεχνειο εχει 5 ετη ενω οι πανεπιστημιακες σχολες 4. Η ιατρικη εχει 6. Δεν ειναι δυνατον να μοριοδοτουνται το ιδιο. Επισης, οι αποφοιτοι ΤΕΙ αναλογα με τη σχολη τους εχουν σπουδασει 3 η 4 ετη. Ουτε σε αυτους υπαρχει διαβαθμιση.
Επισης, σε ενα Δημο, υπαρχουν υπαλληλοι χωρις επαφη με κοινο, και αλλοι που αποκλειστικα εξυπηρετουν κοινο. Πως θα τεθουν στοχοι στις περιπτωσεις αυτες? Θα υπαρχει διαφοροποιηση?
Επισης, πώς θα τεθουν στοχοι σε μια υπηρεσια που ασχολειται με επιβλεψεις ή εκπονησεις μελετων ενω οι χρονοι εγκρισεων των μελετων αυτων απο αλλες υπηρεσιες ειναι ένας και δυο ετη, δηλ. εξαρταται η αποδοση των υπαλληλων αυτων απο εξωτερικους παραγοντες?
Τα ανωτατα εκπαιδευτικα ιδρυματα μπορει να εχουν διαφορετικη διαρκεια σπουδων. Πχ το Πολυτεχνειο εχει 5 ετη ενω οι πανεπιστημιακες σχολες 4. Η ιατρικη εχει 6. Δεν ειναι δυνατον να μοριοδοτουνται το ιδιο. Επισης, οι αποφοιτοι ΤΕΙ αναλογα με τη σχολη τους εχουν σπουδασει 3 η 4 ετη. Ουτε σε αυτους υπαρχει διαβαθμιση. Επισης, σε ενα Δημο, υπαρχουν υπαλληλοι χωρις επαφη με κοινο, και αλλοι που αποκλειστικα εξυπηρετουν κοινο. Πως θα τεθουν στοχοι στις περιπτωσεις αυτες? Θα υπαρχει διαφοροποιηση? Επισης, πώς θα τεθουν στοχοι σε μια υπηρεσια που ασχολειται με επιβλεψεις ή εκπονησεις μελετων ενω οι χρονοι εγκρισεων των μελετων αυτων απο αλλες υπηρεσιες ειναι ένας και δυο ετη, δηλ. εξαρταται η αποδοση των υπαλληλων αυτων απο εξωτερικους παραγοντες?