Αυτό που διαπιστώνω διαβάζοντας τα σχόλια είναι ότι το πρώτο που ζητείτε από το νομοθέτη είνα οι εξαιρέσεις. Να μην αξιολογηθούν όσοι μπήκαν με τον ΑΣΕΠ ή έδωσαν διαγωνισμό και κυρίως να μην αξιολογηθούν από τους ανάξιους προισταμένους τους. Κατά την άποψή μου θα πρέπει να αξιολογηθούν όλοι όσοι εργάζονται στο δημόσιο τομέα. Όχι σύμφωνα με τις εκθέσεις αξιολόγησης των εκάστοτε προισταμένων και την διαπίστωση του αν είναι καλοί ή κακοί υπάλληλοι αλλά αν κάνουν ή όχι για τη δουλειά που επιλέχτηκαν. Μπορεί κάποιος να έχει περάσει με άριστα από τον ΑΣΕΠ και να είνα εντελώς ανίκανος να κάνει τη δουλειά για την οποία επιλέχτηκε. Αντίθετα μπορεί να είναι παραγωγικός σε κάποιον άλλο τομέα. Αν σκοπός του νομοθέτη είναι η αξιολόγηση των υπαλλήλων για μία παραγωγική διοίκηση και όχι πρόσχημα για απολύσεις υπάρχουν διεθνείς πρακτικές και κριτήρια που τα έχουν λυμένα όλα αυτά. Δεν χρειάζεται ούτε την Αμερική να ανακαλύψουμε ούτε να κάνουμε την αξιολόγηση με το γνωστό Ελληνικό τρόπο.
Αυτό που διαπιστώνω διαβάζοντας τα σχόλια είναι ότι το πρώτο που ζητείτε από το νομοθέτη είνα οι εξαιρέσεις. Να μην αξιολογηθούν όσοι μπήκαν με τον ΑΣΕΠ ή έδωσαν διαγωνισμό και κυρίως να μην αξιολογηθούν από τους ανάξιους προισταμένους τους. Κατά την άποψή μου θα πρέπει να αξιολογηθούν όλοι όσοι εργάζονται στο δημόσιο τομέα. Όχι σύμφωνα με τις εκθέσεις αξιολόγησης των εκάστοτε προισταμένων και την διαπίστωση του αν είναι καλοί ή κακοί υπάλληλοι αλλά αν κάνουν ή όχι για τη δουλειά που επιλέχτηκαν. Μπορεί κάποιος να έχει περάσει με άριστα από τον ΑΣΕΠ και να είνα εντελώς ανίκανος να κάνει τη δουλειά για την οποία επιλέχτηκε. Αντίθετα μπορεί να είναι παραγωγικός σε κάποιον άλλο τομέα. Αν σκοπός του νομοθέτη είναι η αξιολόγηση των υπαλλήλων για μία παραγωγική διοίκηση και όχι πρόσχημα για απολύσεις υπάρχουν διεθνείς πρακτικές και κριτήρια που τα έχουν λυμένα όλα αυτά. Δεν χρειάζεται ούτε την Αμερική να ανακαλύψουμε ούτε να κάνουμε την αξιολόγηση με το γνωστό Ελληνικό τρόπο.