Ουσιαστικά κριτήρια αξιολόγησης σε επιχειρησιακούς τομείς του δημοσίου όπως π.χ. οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας είναι δύσκολο να καθοριστούν οπότε τέτοιοι τομείς ίσως να έπρεπε να εξαιρεθούν. Η φύση της δουλειάς δεν επιτρέπει τον εύκολο καθορισμό ποιοτικών, αλλά και ποσοτικών κριτηρίων, σε ένα κλάδο που μονίμως πάσχει στο θέμα του προσωπικού. Δεδομένου ότι υπάρχουν συγκεκριμένοι στόχοι που πρέπει να επιτευχθούν (οι οποίοι γίνονται και πιο απαιτητικοί κάθε χρόνο), όπως ορίζονται με βάση διεθνείς συμφωνίες, έμμεσα το έργο των ΕΕΚ ελέγχεται ενώ η πίεση για την αύξηση της απόδοσης συνεχώς αυξάνει. Η ουσιαστική αξιολόγηση των ικανοτήτων κάθε ελεκτή γίνεται καθημερινά στην δουλειά στην οποία δεν υπάρχουν περιθώρια για αποφυγή ευθυνών, λάθη ή ραθυμία στην εκτέλεση καθηκόντων. Η αξιολόγηση των ΕΕΚ για τον προβιβασμό σε μεγαλύτερο βαθμό ή θέση ευθύνης (και μόνο γι'αυτά) πρέπει να γίνεται με κριτήριο τα προσόντα σπουδών, τα χρόνια εργασίας σε επιχειρησιακό επίπεδο και την ηλικία.
Ευχαριστώ.
Ουσιαστικά κριτήρια αξιολόγησης σε επιχειρησιακούς τομείς του δημοσίου όπως π.χ. οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας είναι δύσκολο να καθοριστούν οπότε τέτοιοι τομείς ίσως να έπρεπε να εξαιρεθούν. Η φύση της δουλειάς δεν επιτρέπει τον εύκολο καθορισμό ποιοτικών, αλλά και ποσοτικών κριτηρίων, σε ένα κλάδο που μονίμως πάσχει στο θέμα του προσωπικού. Δεδομένου ότι υπάρχουν συγκεκριμένοι στόχοι που πρέπει να επιτευχθούν (οι οποίοι γίνονται και πιο απαιτητικοί κάθε χρόνο), όπως ορίζονται με βάση διεθνείς συμφωνίες, έμμεσα το έργο των ΕΕΚ ελέγχεται ενώ η πίεση για την αύξηση της απόδοσης συνεχώς αυξάνει. Η ουσιαστική αξιολόγηση των ικανοτήτων κάθε ελεκτή γίνεται καθημερινά στην δουλειά στην οποία δεν υπάρχουν περιθώρια για αποφυγή ευθυνών, λάθη ή ραθυμία στην εκτέλεση καθηκόντων. Η αξιολόγηση των ΕΕΚ για τον προβιβασμό σε μεγαλύτερο βαθμό ή θέση ευθύνης (και μόνο γι'αυτά) πρέπει να γίνεται με κριτήριο τα προσόντα σπουδών, τα χρόνια εργασίας σε επιχειρησιακό επίπεδο και την ηλικία. Ευχαριστώ.