Προς Μαρία:
καλά μην τρελένεσαι κιόλας πως πέρασες στο ΑΣΕΠ και αξιολογήθηκες...
Προς όλους:
κάνουμε διάλογο για ένα προεδρικό διάταγμα, το οποίο δεν αναφέρει τίποτα συγκεκριμένο και για όλα παραπέμπει σε υποδείγματα στο παράρτημα ( το οποίο όμως δεν υπάρχει ). Τέτοιο γενικόλογο κείμενο θα μπορούσε να γράψει ως έκθεση ιδεών ο καθένας. Νομίζω πως αυτή η πρακτική της ψήφισης γενικόλογων νόμοθετημάτων τα οποία συγκεκριμενοποιούνται με εγκυκλίους και υπουργικές αποφάσεις, αξιολογήθηκε και ευρέθη αμφίβολης ηθικής. Πρόκειται για πολύ κακή αρχή σε ένα σύστημα αξιολόγησης επειδή η αοριστία του προδιαθέτει αρνητικά κάθε μελλοντικά αξιολογούμενο. Αν η πολιτική ηγεσία στόχευε στην εφαρμογή της αξιολόγησης θα το είχε κάνει πολύ συγκεκριμένο. Απλά ετοιμάζονται να χρησιμοποιήσουν τις όποιες αντιδράσεις ως δικαιολογία για να το αποσύρουν και να μην εφαρμόσουν ποτέ σωστή αξιολόγηση.
Όσο αφορά την ίδια την αξιολόγηση πιστεύω πως θα πρέπει να έχει τα εξής χαρακτηριστικά:
- καθολική, χωρίς να αφήνει κανέναν στο απυρόβλητο
- αμφίδρομη, για να κρίνονται και οι κρίνοντες
- με ξεκάθαρες επιπτώσεις ανάλογα με το αποτέλεσμά της
δυστυχώς δεν εντόπισα κανένα από αυτά τα χαρακτηριστικά στο ΠΔ.
Προς Μαρία: καλά μην τρελένεσαι κιόλας πως πέρασες στο ΑΣΕΠ και αξιολογήθηκες... Προς όλους: κάνουμε διάλογο για ένα προεδρικό διάταγμα, το οποίο δεν αναφέρει τίποτα συγκεκριμένο και για όλα παραπέμπει σε υποδείγματα στο παράρτημα ( το οποίο όμως δεν υπάρχει ). Τέτοιο γενικόλογο κείμενο θα μπορούσε να γράψει ως έκθεση ιδεών ο καθένας. Νομίζω πως αυτή η πρακτική της ψήφισης γενικόλογων νόμοθετημάτων τα οποία συγκεκριμενοποιούνται με εγκυκλίους και υπουργικές αποφάσεις, αξιολογήθηκε και ευρέθη αμφίβολης ηθικής. Πρόκειται για πολύ κακή αρχή σε ένα σύστημα αξιολόγησης επειδή η αοριστία του προδιαθέτει αρνητικά κάθε μελλοντικά αξιολογούμενο. Αν η πολιτική ηγεσία στόχευε στην εφαρμογή της αξιολόγησης θα το είχε κάνει πολύ συγκεκριμένο. Απλά ετοιμάζονται να χρησιμοποιήσουν τις όποιες αντιδράσεις ως δικαιολογία για να το αποσύρουν και να μην εφαρμόσουν ποτέ σωστή αξιολόγηση. Όσο αφορά την ίδια την αξιολόγηση πιστεύω πως θα πρέπει να έχει τα εξής χαρακτηριστικά: - καθολική, χωρίς να αφήνει κανέναν στο απυρόβλητο - αμφίδρομη, για να κρίνονται και οι κρίνοντες - με ξεκάθαρες επιπτώσεις ανάλογα με το αποτέλεσμά της δυστυχώς δεν εντόπισα κανένα από αυτά τα χαρακτηριστικά στο ΠΔ.