Από τη δημοσίευση του παρόντος και για διάστημα τουλάχιστον τριών ετών για τους μονίμους υπαλλήλους του κλάδου Διεκπεραίωσης Υποθέσεων Πολιτών και τους υπαλλήλους με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου που υπηρετούν στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) και έχουν εξαντλήσει την προβλεπόμενη από τις διατάξεις του άρθρου 16 του Ν.3448/2006 υποχρέωση πενταετούς παραμονής στα οικεία ΚΕΠ είναι επιτρεπτή μόνο:
Α. H διενέργεια εκούσιων αμοιβαίων μετατάξεων – μεταφορών ή αμοιβαίων αποσπάσεων και με υπαλλήλους άλλων κλάδων, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.
Για τις προαναφερόμενες αμοιβαίες μετατάξεις- μεταφορές ή αμοιβαίες αποσπάσεις, απαιτείται, σε κάθε περίπτωση, προηγούμενη έγκριση του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.
B. Η διενέργεια μετατάξεων – μεταφορών ή αποσπάσεων σε άλλο ΚΕΠ της επιλογής τους, χωρίς την προϋπόθεση της αμοιβαιότητας, εφόσον, πλέον των προβλεπόμενων στις κείμενες διατάξεις προϋποθέσεων, το αρμόδιο προς διορισμό όργανο της υπηρεσίας διορισμού, βεβαιώνει ότι είναι επαρκής η απομένουσα στελέχωση του οικείου ΚΕΠ και το αρμόδιο προς διορισμό όργανο του ΚΕΠ προορισμού βεβαιώνει ότι υφίσταται ανάγκη στελέχωσης του ΚΕΠ προορισμού.
Η μετάταξη ή μεταφορά ή απόσπαση γίνεται με την ίδια σχέση εργασίας σε κενή θέση της ίδιας κατηγορίας ή με μεταφορά της θέσης που κατέχει ο μετατασσόμενος – μεταφερόμενος – αποσπασμένος, με απόφαση του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.
Γ. Διατάξεις περί αποσπάσεων για λόγους συνυπηρέτησης, όπως, ενδεικτικά, με σύζυγο στρατιωτικό ή εκπαιδευτικό, καθώς και η διάταξη του άρθρου 53 του ν. 3979/2011 δεν θίγονται με τις διατάξεις του παρόντος.
Στο παρελθόν, με την ψήφιση του ν.3979/2011(Α138) άρθρο 53 δόθηκε η δυνατότητα σε υπαλλήλους των ΚΕΠ που πάσχουν από δυσίατα ή ανίατα νοσήματα ή έχουν αναπηρία 67% και άνω να μπορέσουν ακόμη και πριν το πέρας της πενταετίας να πραγματοποιήσουν μετάταξη, μεταφορά ή απόσπασή τους σε άλλο ΚΕΠ της επιλογής τους.
Παρακαλώ αν θα μπορούσε να συμπεριληφθεί παρόμοια διάταξη με το παραπάνω άρθρο για τους υπαλλήλους των ΚΕΠ (και όχι μόνο)που είναι τρίτεκνοι και πολύτεκνοι με ανήλικα προστατευόμενα τέκνα και βρίσκονται μακριά από τον τόπο κατοικίας της οικογένειας τους
Μόλις διαβασα και την αιτιολογική εκθεση.
Ως προς το εδαφιο α του αρθρου 18 γίνεται αντιληπτό πως αυτές οι αμοιβαιες μεταταξεις πρακτικά θα λαβουν χωρα μόνο αναμεσα σε καποιους ΔΕ ΔΥΠ και ΔΕ Διοικητικών . Δεν μπορώ να φανταστω ποια αλλη ειδικοτητα θα επελεγε μεταταξη στο ΚΕΠ. Ουσιαστικά δηλαδή παρεχετε τη δυνατοτητα αμοιβαιας μόνο ΔΕ ΔΥΠ με ΔΕ Διοικητικους. Γεγονός που σημαινει πως ενας ΠΕ …… , με μεταπτυχιακους τίτλους δε θα εχει τη δυνατοτητα να σταδιοδρομησει σε αλλες υπηρεσίες της Δημοσιας Διοικησης.
Υπαλληλοι που διαθετουν μεταπτυχιακό τίτλο συναφες με το πτυχίο τους θα πρεπει να εχουν τη δυνατοτητα μεταταταξης συμφωνα με τις ισχυουσες διαταξεις και να μην υποκεινται σε περιορισμούς τριετιων κλπ
Ως προς το εδαφιο β ο ποιοτικος επαναπροσδιορισμός των αναγκων στελεχωσης των ΚΕΠ θα γίνει απο τη βεβαιωση του οργανου διορισμού και υποδοχής?
1) ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΕΤΙΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΠΟΣΠΑΣΗ. ΣΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΩΝ ΚΕΠ ΘΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΓΙΑ 8 ΧΡΟΝΙΑ Η ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΠΟΣΠΑΣΗ? ΔΗΛΑΔΗ ΘΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟΣΠΑΣΗ ΣΕ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ,ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΕΣ,ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΕΣ ΚΛΠ.ΘΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΚΕΠ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΕΣ Η ΥΠΟΔΙΟΙΚΗΤΕΣ ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ? ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ?
2)ΚΑΤΟΧΟΙ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ,ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΩΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΝΑ ΜΕΤΑΤΑΧΘΟΥΝ ΣΕ ΣΥΝΑΦΕΙΣ ΚΛΑΔΟΥΣ. ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΠΙΚΑΛΕΙΤΑΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΤΑΤΑΣΣΟΝΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝ ΣΥΜΦΩΝΗ ΓΝΩΜΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΜΕ ΑΠΛΗ ΑΙΤΗΣΗ.
3)Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΘΕΣΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΣΕ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΤΕΛΕΧΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΚΕΠ ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΚΕΠ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΚΑΝΕΙ ΑΛΛΑΓΗ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ.ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟ!!
4) ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΚΟΛΙΑ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ ΠΕΡΥΣΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΠΕΡΑΣΕ ΝΟΜΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΜΕ ΑΙΤΗΣΗ ΤΟΥ ΕΝΑΣ ΑΠΟΣΠΑΣΜΕΝΟΣ ΜΕΤΑΤΑΣΣΕΤΑΙ ΕΚΕΙ ΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΣΠΑΣΜΕΝΟΣ. ΣΤΟ ΚΕΠ ΑΥΤΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΓΙΑ 8 ΧΡΟΝΙΑ?
5) ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΔΕΝ ΜΕΤΑΤΑΣΣΟΝΤΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΙ ΣΤΑ ΚΕΠ? ΕΝΩ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΙ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΚΕΠ ΝΑ ΜΕΤΑΤΑΣΣΟΝΤΑΙ ΣΕ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕ ΣΥΝΑΦΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ?
ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΚΑΝΕΤΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΟΝΟ ΛΟΓΙΑ ΚΑΜΙΑ ΟΥΣΙΑ.
ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΤΟΥ Ν 3979/11 ΑΡΘΡΟ 53 ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΑΜΕΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΓΕΝΙΚΑ? ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΔΙΚΙΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΜΕΑ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΑ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΘΕΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΜΕΤΑΤΑΞΗΣ – ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ.
Αν η ανησυχία είναι η διαρροή στελεχών από τα ΚΕΠ και η επιγενόμενη υποβάθμισή τους, είναι προτιμότερο η διάταξη να μην απαγορεύσει τις μετατάξεις-μεταφορές-αποσπάσεις των άνω της πενταετίας υπηρετούντων στα ΚΕΠ (μονίμων και αορίστου, αλλά να θέτει την υποχρέωση στα όργανα των Δήμων που θα εγκρίνουν τη μετάταξη να διατηρούν σταθερό τον αριθμό των υπαλλήλων που στελεχώνουν το κάθε ΚΕΠ. Αυτό μπορεί να γίνεται με μετακινήσεις υπαλλήλων στα ΚΕΠ, π.χ. από καταργούμενους ή συγχωνευόμενους φορείς του Δημοσίου. Έτσι δεν θα παραβιαστεί η αρχή της καλής πίστης και της δικαιολογημένης εμπιστοσύνης του διοικούμενου (άρθρο 5 § 1 Σ)που προσδοκά δικαιολογημένα, μιάς και μ’αυτό το δεδομένο αποδέχθηκε το διορισμό του, ότι μετά το πέρας της πενταετίας θα μπορεί να αλλάξει θέση και να εξελίξει την καριέρα του και ενδεχομένως τη ζωή του.
Για την περίπτωση Β, όπου επιτρέπεται μετά την πενταετία η διενέργεια μετάταξης σε άλλο ΚΕΠ θα πρέπει τουλάχιστον να αποφεύγεται η χρονοβόρος διαδικασία μέσω ΠΥΣ και να γίνει με την διαδικασία που ακολουθείται στις περιπτώσεις των αμοιβαίων μεταξύ των υπαλλήλων των ΚΕΠ.
Απο τη μια πλευρα ειστε υπερμαχοι της κινητικοτητας που θα αναβαθμισει τη δημοσια διοικηση, που θα ανακατανεμει σωστα το προσωπικο και απο την αλλη βαζετε περιορισμόυς στην κινητικοτητα των υπαλληλων των ΚΕΠ, οι οποιοι ηδη επί πεντε χρόνια ειχαν δεσμευση παραμονης σε ΚΕΠ.
Με τις διαθεσιμοτητες που ακολουθουν είναι βεβαιο ότι θα υπαρξουν πολλοι διαθεσιμοι για τα ΚΕΠ, όποτε η ανησυχια σας για υποστελεχωσή τους δε προκυπτει απο τα συγχρονα δεδομένα. Εξάλλου οσο εμπειρος και αν ειναι ενας υπαλληλος σε θεματα του κεπ, του οποιου στερειτε το δικαιωμα της ελευθερης επιλογής με βαση όσα χρονια τωρα ισχυουν και ανατρεπετε τα σχεδια του , δεν θα αποτελεσει πότε τον υπαλληλο που σχεδιαζετε.
Επιπλεον χρησιμη θα ηταν η προσθήκη ή ρητη αναφορά ότι: «ο ανωτέρω περιορισμός της τριετιας εφαρμόζεται για τις αιτήσεις μετάταξης, που θα υποβληθούν μετά την έναρξη ισχύος του παρόντος», δεδομενου ότι δε θα αλλαξει τον επαγγελματικο και οικογενειακο προγραμματισμο όσων από εμας εμπιμπτουμε στις αλλαγές που εισαγει.
Σας ευχαριστώ
Η διαταξη για απαγορευση μεταταξης σε αλλο κλαδο στον ιδιο η διαφορετικο φορεα συμφωνα με τις ισχυουσες διαταξεις μετα την παροδο της πενταετιας ειναι καταχρηστικη για τους υπαλληλους των κεπ καιπαραβαινει την αρχη της ισης μεταχειρισης των υπαλληλων . Σε όλο το φασμα της δημοσιας διοικησης ισχυει η πενταετια.
θα ήταν ωφελιμο να συμπεριλαβετε διαταξη που επιτρεπει τις μεταταξεις συμφωνα με τις κειμενες διαταξεις σε αλλο κλαδο για υπαλληλους που κατεχουν μεταπτυχιακους και διδακτορικους τιτλους σπουδων, δεδομενου οι ειδικες γνωσεις τους σε συναφες με τη θεση τους αντικειμενο θα βοηθησουν σημαντικα στον εκσυγχρονισμο της δημοσιας διοικησης. Ειναι απαραδεκτο δημοτικοι υπαλληλοι να μπορουν να πραγματοποιηουν μεταταξεις , ενω οι υπαλληλοι των κεπ περα απο την υποχρεωτικη παραμονή τους για μια πενταετια να οφειλουν να παραμεινουν μια τριετια ακομα.
ΜΑΣ ΕΙΧΑΤΕ ΠΕΙ ΓΙΑ ΠΕΝΤΑΕΤΙΑ, ΤΩΡΑ ΜΑΣ ΛΕΤΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΑΛΛΑ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ……. ΕΛΕΟΣ!!!!ΤΑ ΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΣΑΣ ΧΑΡΙΣΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΛΑ, ΑΛΛΑ ΜΕ ΠΛΗΡΩΝΑΤΕ ΚΑΛΑ. ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΨΙΧΟΥΛΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΙΝΕΤΕ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΧΑΡΙΣΩ ΑΛΛΑ ΤΡΙΑ. ΤΑ ΓΕΩΠΟΝΙΚΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΜΟΥ ΣΕ ΚΛΑΔΟ ΜΗ ΣΥΝΑΦΗ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΚΕΠ ΘΑ ΜΟΥ ΧΡΗΣΙΜΕΥΣΟΥΝ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΠΑΤΑΤΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΦΑΣΟΛΙΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΧΩ ΝΑ ΤΡΩΩ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΜΟΥ ΩΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ…ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΒΡΩ ΚΑΝΕΝΑ ΓΕΩΠΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΚΟΥΣΙΑ ΑΜΟΙΒΑΙΑ ΜΕΤΑΤΑΞΗ …ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΝΑ ΚΑΘΟΜΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΝΟΣ ΕΠΑΡΧΙΑΚΟΥ ΚΕΠ ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ, ΓΙΑΤΙ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ ΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟ ΚΑΙ ΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΕΡΘΕΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ Α4 ΝΑ ΤΥΠΩΣΩ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΤΟΥ.ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΩ ΤΙΠΟΤΑ.ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ ΣΑΣ ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΕΙΣΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΣΤΟ ΚΕΠ!!! ΕΧΩ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΩ ΚΑΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΩ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ. ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΕΣΕΙΣ ΜΟΥ ΣΤΕΡΕΙΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΟΥ ΘΑ ΣΠΕΙΡΩ ΤΑ ΧΩΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΤΗ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ…ΚΑΙ ΕΧΕΙ Ο ΘΕΟΣ…..
Υ.Γ. ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΑ ΣΤΟΝ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΚΑΤΑΝΟΜΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
διαταξεις για μεταταξη σε παραμεθοριο θιγονται με τις διαταξεις του παροντος αρθρου?
ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΝΟΜΟΘΕΤΕΣ,
ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΔΙΑΤΑΞΗ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΗ.ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΩΝ ΚΕΠ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ.ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΛΟΓΟ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΙΣΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΕΤΑΤΑΞΗΣ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ.
ΕΠΙΣΗΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ (ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ,ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ Κ.Λ.Π.),ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΜΕΤΑΤΑΧΘΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΕΡΓΟ ΑΛΛΟΥ,ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΜΕ ΤΗ ΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΣΩΣΤΟ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕΤΑΤΑΞΗ ΣΕ ΑΛΛΟ ΦΟΡΕΑ ,ΝΑ ΜΕΝΟΥΝ ΣΤΑΣΙΜΑ ΚΑΠΟΥ ΑΧΡΗΣΤΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΑΥΤΟ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΤΟΥΣ ΟΤΑΝ ΑΛΛΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ ΑΛΛΟΥ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝ .
ΣΤΙΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΤΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΑΝ ΔΥΝΑΝΤΑΙ ΝΑ ΜΕΤΑΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΚΕΠ ΑΠΟ ΚΕΠ ΣΕ ΚΕΠ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΟΤΑ, ΑΝ ΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΕ 3ΜΗΝΗ,6ΜΗΝΗ Ή ΕΤΗΣΙΑ ΒΑΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ Η ΑΝ ΕΧΕΙ ΜΕΙΩΘΕΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΕΝΟΣ ΚΕΠ ΛΟΓΩ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΩΝ Ή ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΕΩΝ Ή ΑΛΛΩΝ ΛΟΓΩΝ.
Θεωρώ ως ανακολουθία της διοικητικής μεταρρύθμισης, οταν αναφέρεται σε ενα ευέλικτο Δημόσιο Τομέα, παραλληλα να ψηφίζει άρθρα, που να θέτουν ακόμα περισσότερες απαγορεύσεις – τιμωρίες σε υπαλλήλους του συγκεκριμένου κλάδου, που αν μη τι άλλο, προσφέρουν τα μέγιστα και κάτω απο ιδιαίτερα αντίξοες συνθήκες, από την ίδρυση τους ως και σήμερα.
Οσο για την μη αναγνώριση προϋπηρεσίας, ειναι μια απο τις πρώτες μεγάλες αδικίες που δέχτηκε ο θεσμός.
Οι υπάλληλοι που τόσα χρόνια αποδίδουν με σθένος και υπευθυνότητα, θα έπρεπε τουλάχιστον να αντιμετωπίζονται με δικαιοσύνη.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΕ ΑΝΙΣΟΤΗΤΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ , ΥΠΟΧΡΕΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΩΝ ΚΕΠ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΓΙΑ ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ , ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΜΟΙΒΑΙΕΣ ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΓΙΑ ΕΚΟΥΣΙΕΣ ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΚΕΙΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ.
Αγαπητοι νομοθέτες
Η επιπλεον υποχρεωτικη τριετια παραμονης των υπαλληλων στα ΚΕΠ
καταστρατηγει δικαιωματα μας που απορρεουν απο τον κωδικα δημοτικων υπαλληλων όπως της αλλαγης κλαδου στον ιδιο φορεα, της μεταταξης με αλλαγη ειδικοτητας σε αλλο φορεα κλπ.
Οταν διοριστηκαμε γνωριζαμε για την υποχρεωση παραμονης μας για πενταετια και με βαση αυτο καναμε τις επιλογες μας. Φθανουμε λοιπον στο σημειο καποιος που διοριστηκε κανοντας χρηση του κριτηριου της εντοπιοτητας και αποδεχομενος τη δεσμευση παραμονής του επι δεκαετια στο κεπ να εχει την ιδια υποχρεωση παραμονης με καποιον που προτιμησε να μη χρησιμοποιησει το κριτηριο της εντοπιοτητας και να εχει τα διακαιωματα των δημοτικων υπαλληλων σχετικα με τη μεταταξη του μετα το περας της πενταετιας.
Επιπλεον ειναι σαφες πως η δυνατοτητα για αμοιβαιες μεταταξεις με αλλους κλαδους δεν μπορει να γινει πραξη στους υπαλληλους των κεπ γιατι συμφωνα με τις κειμενες διαταξεις πρεπει να κατεχεις τα προσοντα της θεσης στην οποια θα μεταταχθεις, δηλαδη οι περιορισμοι ειναι εξαιρετικα αυξημενοι.
Παρακαλουμε για διορθωση σε δυνατοτητα μεταταξης και οχι αμοιβαιας μεταταξης , υστερα απο προηγούμενη έγκριση του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, συμφωνα με τις κειμενες διαταξεις.
Ευχαριστω
α)Ο εκσυγχρονισμός και η αναβαθμιση του δημοσίου γινεται με τη χρήση των συγχρονων τεχνολογιών από τις υπηρεσίες και οχι με την κατάργηση αδειών.Αναχρονιστική πρακτική είναι να χάνει ο υπάλληλος μια ολοκληρη μέρα προσπαθώντας να στείλει ενα φαξ ή να επικοινωνήσει με το τηλέφωνο τη στιγμή που όλα αυτά μπορούν να γίνουν με το πάτημα ενος κουμπιου στον υπολογιστή και όχι αν θα πάρει μια μέρα αδεια στους δυο μήνες.
β) Στο νομοσχεδιο δεν γίνεται καμιά αναφορά στο θέμα της αναγνώρισης της προυπηρεσιας των υπαλλήλων στα ΚΕΠ. Είναι και αυτό μια αδικία που θα πρεπει να αποκαταστησετε κ. Υπουργέ καθώς αυτή τη στιγμή υπαρχουν υπάλληλοι που έχουν αναγνωρισμένη προυπηρεσία με μια απλή απόφαση δημάρχου και άλλοι που σέρνονται εδω και χρόνια στα δικαστήρια (με τεράστιο οικονομικό κόστος).
Αγαπητοί νομοθέτες με αφορμή τις αλλαγές που προτίθεστε να κάνετε επί των ζητημάτων των μετατάξεων – αποσπάσεων των μονίμων υπαλλήλων των ΚΕΠ, θα ήταν καλό να συμπεριληφθεί πρόβλεψη – διάταξη για τις αποσπάσεις μονίμων υπαλλήλων των ΚΕΠ που, βάση της προκήρυξης πρόσληψής τους, υποχρεούνται να υπηρετήσουν 10ετία στο εν λόγω ΚΕΠ.
Θα ήταν «ευχής έργον» να μπορεί ο παραπάνω υπάλληλος να αποσπαστεί στην περιοχή που υπηρετεί ο/η εκπαιδευτικός σύζυγος του/της, αφού αντίστροφα δεν γίνεται, δεδομένου των ελαχίστων μεταθέσεων – αποσπάσεων των εκπαιδευτικών, τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο, και ας προστεθεί ρήτρα παράτασης της 10ετίας για το χρονικό διάστημα αυτής της απόσπασης.
Στην με αρ. 28/17-6-2008 εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών (Δ/ΝΣΗ ΟΡΓ. & ΛΕΙΤ. ΟΤΑ ΤΜΗΜΑ ΠΟΤΑ ) στο Κεφ 2 παρ. 2.1 α), απαγορεύεται ρητά η παραπάνω απόσπαση.
Είναι κρίμα να διαλύονται οικογένειες και να «εξορίζονται» γονείς, ανήλικων τέκνων, σε απομακρυσμένες (και κατά κύριο λόγο δυσπρόσιτες) περιοχές γεγονός που πέρα από χρηματικό κόστος έχει και ψυχολογικό – συναισθηματικό κόστος στους ίδιους αλλά και στις οικογένειές τους.
Δεν κοστίζει τίποτα να προβλεφθεί το παραπάνω αίτημα, ίσα ίσα θα λύσει τα πολλά προβλήματα τέτοιων οικογενειών και θα ενισχύσει περιοχές, μειονοτικές ή ορεινές, με προσωπικό που ίσως να στερούνται.
Με ελπίδα για επίλυση του ζητήματος.