Στη Γενική Γραμματεία της Κυβέρνησης συνιστώνται η Επιτροπή Αναμόρφωσης του Δικαίου και η Κεντρική Επιτροπή Κωδικοποίησης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (ΚΕΚΗΝ).
Άρθρο 15 Επιτροπές Καλής Νομοθέτησης
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 1 Ορισμοί
- 34 ΣχόλιαΆρθρο 2 Αρχές της καλής νομοθέτησης
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 3 Διαδικασίες καλής νομοθέτησης
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 4 Υποχρεώσεις των οργάνων θέσπισης ρυθμίσεων για την τήρηση των αρχών καλής νομοθέτησης
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 5 Μέσα της καλής νομοθέτησης
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 6 Ανάλυση συνεπειών ρυθμίσεων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 7 Αξιολόγηση αποτελεσμάτων εφαρμογής
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 8 Διαβούλευση
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 9 Απλούστευση
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 10 Κωδικοποίηση
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 11 Ενσωμάτωση του δικαίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 12 Δομές της Καλής Νομοθέτησης
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 13 Λειτουργία των Γραφείων Καλής Νομοθέτησης και Νομοθετικής Πρωτοβουλίας
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 14 Νομοπαρασκευαστικές επιτροπές
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 15 Επιτροπές Καλής Νομοθέτησης
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 16 Επιτροπή Αναμόρφωσης του Δικαίου
- 5 ΣχόλιαΆρθρo 17 Κεντρική Επιτροπή Κωδικοποίησης και Ηλεκτρονικής Νομοθέτησης (ΚΕΚΗΝ)
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 18 Διαδικασία κωδικοποίησης της νομοθεσίας
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 19 Εργασίες κωδικοποίησης από ειδικές επιτροπές
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 20 Μεταβατικές διατάξεις
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 21 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
3 Αυγούστου 2011, 14:30
Ανοικτή σε Σχόλια έως
2 Σεπτεμβρίου 2011, 23:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
2 Σχόλια 167 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 5147 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Μείωση Διοικητικών Βαρών
- Οργάνωση Δημόσιας Διοίκησης
- Ψηφιοποίηση Εγγράφων
- ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ – Τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες Νησίδων 1-8
- Δημόσια Διαβούλευση επί του τετάρτου Εθνικού Σχεδίου Δράσης για την Ανοικτή Διακυβέρνηση
- ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΑΝΩΤΑΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (Α.Σ.Ε.Π.), ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στις διατάξεις της Οδηγίας 2016/2102 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για την προσβασιμότητα των ιστότοπων
- ΕΤΗΣΙΑ ΕΚΘΕΣΗ 2018 ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΟΙΚΤΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
- ΕΤΗΣΙΑ ΕΚΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΟΙΚΤΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
- Αξιολόγηση Δημοσίων Υπαλλήλων
- Δημόσια Διαβούλευση επί της Υπουργικής Απόφασης για την ένταξη επιχορηγούμενων φορέων στο Πρόγραμμα Διαύγεια
- Σχέδιο Δράσης Ηλ. Διακυβέρνησης
- Σχέδιο Δράσης Ηλ. Διακυβέρνησης
- Ανοικτή διάθεση εγγράφων και δεδομένων του δημόσιου τομέα
- Τροποποίηση διατάξεων περί επιλογής προϊσταμένων
- Στρατηγική Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
- Καταργήσεις Συγχωνεύσεις Νομικών Προσώπων και ΥΠηρεσιών και άλλες Διατάξεις
- Ρυθμίσεις Υπουργείου
- Σύσταση Ανεξάρτητης Αρχής
- Διακήρυξη Ανοικτού Διαγωνισμού «Αναμόρφωση του Κράτους: Προς Ένα Επιτελικό Κράτος»
- ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ -υποδομές ασφάλειας
Άρθρο 15
α) Θεωρώ ότι η πρόβλεψη νέων επιτροπών (αναμόρφωσης, κωδικοποίησης) και η διατήρηση της δυνατότητας σύστασης επιτροπών κωδικοποίησης και νομοπαρασκευαστικών επιτροπών συμβάλλει στη διόγκωση του φαινομένου της γραφειοκρατίας και στρέφεται κατά της προσπάθειας απλούστευσης των διαδικασιών θέσπισης ρυθμίσεων. Τα Γραφεία Νομοθετικής Πρωτοβουλίας που θα συσταθούν σε κάθε Υπουργείο θα έχουν τη δυνατότητα, εφόσον στελεχωθούν σωστά, να αναλαμβάνουν το έργο προγραμματισμού και σχεδιασμού ρυθμίσεων, σε συνεργασία με το Γραφείο Καλής Νομοθέτησης, στο οποίο προτείνω να δοθούν και οι αρμοδιότητας της Επιτροπής Αναμόρφωσης και της ΚΕΚΗΝ.
β) Δεν γίνεται καμία αναφορά στο Γραφεία Υποστήριξης της Καλής Νομοθέτησης και στο Γραφείο Διεθνών και Κοινοτικών Θεμάτων της Γενικής Γραμματείας της Κυβέρνησης, τα οποία ασκούν αρμοδιότητες αντίστοιχες με εκείνες του Γραφείου Καλής Νομοθέτησης (ιδίως το πρώτο), καθώς και στο ρόλο που αυτά τα γραφεία αναλαμβάνουν στην όλη διαδικασία θέσπισης ρυθμίσεων.
Το δαιδαλώδες οικοδόμημα του Δημοσίου αποτελείται μεταξύ άλλων από χιλιάδες επιτροπές, οι οποίες επιβαρύνουν ανάλογα τον Προυπολογισμό του. Η σύσταση νέων επιτροπών δε νομίζω ότι θα λύσει το πρόβλημα, αλλά μάλλον θα το διογκώσει. Δεν μπορούν να συσταθούν οι επιτροπές αυτές από υπάρχον (με νομική και νομοθετική κατάρτιση) προσωπικό των Υπουργείων και του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, που γνωρίζει τις ελλείψεις και τις παθογένειες της ισχύουσας νομοθεσίας, και θα μπορούσε να κάνει απλούς και κατανοητούς κώδικες στο μέσο πολίτη, χωρίς πρόσθετη επιβάρυνση ; Ή αντίστοιχα μία Διεύθυνση της Γενικής Γραμματείας Κυβέρνησης να επιφορτισθεί με το έργο αυτό;