Στη Γενική Γραμματεία της Κυβέρνησης συνιστώνται η Επιτροπή Αναμόρφωσης του Δικαίου και η Κεντρική Επιτροπή Κωδικοποίησης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (ΚΕΚΗΝ).
Στη Γενική Γραμματεία της Κυβέρνησης συνιστώνται η Επιτροπή Αναμόρφωσης του Δικαίου και η Κεντρική Επιτροπή Κωδικοποίησης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (ΚΕΚΗΝ).
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα Στο "Άρθρο 15 Επιτροπές Καλής Νομοθέτησης"
#1 Σχόλιο Από ΑΝΝΑ Στις 29 Αυγούστου 2011 @ 21:55
Το δαιδαλώδες οικοδόμημα του Δημοσίου αποτελείται μεταξύ άλλων από χιλιάδες επιτροπές, οι οποίες επιβαρύνουν ανάλογα τον Προυπολογισμό του. Η σύσταση νέων επιτροπών δε νομίζω ότι θα λύσει το πρόβλημα, αλλά μάλλον θα το διογκώσει. Δεν μπορούν να συσταθούν οι επιτροπές αυτές από υπάρχον (με νομική και νομοθετική κατάρτιση) προσωπικό των Υπουργείων και του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, που γνωρίζει τις ελλείψεις και τις παθογένειες της ισχύουσας νομοθεσίας, και θα μπορούσε να κάνει απλούς και κατανοητούς κώδικες στο μέσο πολίτη, χωρίς πρόσθετη επιβάρυνση ; Ή αντίστοιχα μία Διεύθυνση της Γενικής Γραμματείας Κυβέρνησης να επιφορτισθεί με το έργο αυτό;
#2 Σχόλιο Από ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΠΑΠΑΔΑΚΗ Στις 1 Σεπτεμβρίου 2011 @ 09:44
Άρθρο 15
α) Θεωρώ ότι η πρόβλεψη νέων επιτροπών (αναμόρφωσης, κωδικοποίησης) και η διατήρηση της δυνατότητας σύστασης επιτροπών κωδικοποίησης και νομοπαρασκευαστικών επιτροπών συμβάλλει στη διόγκωση του φαινομένου της γραφειοκρατίας και στρέφεται κατά της προσπάθειας απλούστευσης των διαδικασιών θέσπισης ρυθμίσεων. Τα Γραφεία Νομοθετικής Πρωτοβουλίας που θα συσταθούν σε κάθε Υπουργείο θα έχουν τη δυνατότητα, εφόσον στελεχωθούν σωστά, να αναλαμβάνουν το έργο προγραμματισμού και σχεδιασμού ρυθμίσεων, σε συνεργασία με το Γραφείο Καλής Νομοθέτησης, στο οποίο προτείνω να δοθούν και οι αρμοδιότητας της Επιτροπής Αναμόρφωσης και της ΚΕΚΗΝ.
β) Δεν γίνεται καμία αναφορά στο Γραφεία Υποστήριξης της Καλής Νομοθέτησης και στο Γραφείο Διεθνών και Κοινοτικών Θεμάτων της Γενικής Γραμματείας της Κυβέρνησης, τα οποία ασκούν αρμοδιότητες αντίστοιχες με εκείνες του Γραφείου Καλής Νομοθέτησης (ιδίως το πρώτο), καθώς και στο ρόλο που αυτά τα γραφεία αναλαμβάνουν στην όλη διαδικασία θέσπισης ρυθμίσεων.