Ο παρών νόμος ισχύει από τη δημοσιευσή του στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, εκτός αν άλλως ορίζεται στις επιμέρους διατάξεις του.
Άρθρο 41
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 01:Κατάργηση της υποχρέωσης επικυρώσεων αντιγράφων εγγράφων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 02:Κατάργηση της υποχρέωσης δημοσίευσης στο ΦΕΚ/ΤΑΕ-ΕΠΕ & Γ.Ε.ΜΗ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 03: Απλούστευση διαδικασιών Προμηθειών Δημοσίου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 04: Απλούστευση αδειοδότησης παραγωγώνΆρθρο 04: Απλούστευση αδειοδότησης παραγωγών
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 05: Απλούστευση της διαδικασίας χορήγησης επάρκειας για τη διδασκαλία ξένης γλώσσας σε φροντιστήρια
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 06: Κατάργηση της Ανώνυμης Εταιρίας Εκμετάλλευσης και Διαχείρισης Ελληνικών Αυτοκινητοδρόμων και μεταφορά των αρμοδιοτήτων της
- 26 ΣχόλιαΆρθρο 07: Κατάργηση της ανώνυμης εταιρείας «Ενοποίηση Αρχαιολογικών Χώρων και Αναπλάσεις» (ΕΑΧΑ Α.Ε.) και μεταφορά των αρμοδιοτήτων της
- 368 ΣχόλιαΆρθρο 08: Κατάργηση του νομικού προσώπου ιδιωτικού δικαίου Εθνικού Ινστιτούτου Εργασίας και Ανθρωπίνου Δυναμικού (Ε.Ι.Ε.Α.Δ.)
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 09: Κατάργηση του νομικού προσώπου ιδιωτικού δικαίου «Εθνικό Κέντρο Βιβλίου» (Ε.ΚΕ.ΒΙ.) και μεταφορά των αρμοδιοτήτων του
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 10: Κατάργηση του Ινστιτούτου Συνταγματικών Ερευνών και μετατροπή του σε εργαστήριο του Τομέα Δημοσίου Δικαίου του Τμήματος Νομικής του Ε.Κ.Π.Α.Άρθρο 10: Κατάργηση του Ινστιτούτου Συνταγματικών Ερευνών και μετατροπή του σε εργαστήριο του Τομέα Δημοσίου Δικαίου του Τμήματος Νομικής του Ε.Κ.Π.Α.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 11: Κατάργηση του Ερευνητικού Ινστιτούτου Δικονομικών Μελετών και μετατροπή του σε εργαστήριο της Νομικής Σχολής του Ε.Κ.Π.Α.
- 30 ΣχόλιαΆρθρο 12: Κατάργηση των νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου ΟΡΣΑ, ΟΡΘΕ και ΟΡΘΙ και μεταφορά των αρμοδιοτήτων τους
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 13: Κατάργηση του νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου «Οργανισμός Κωπαΐδας» και μεταφορά των αρμοδιοτήτων του
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 14:Κατάργηση του νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου «Κεντρική Αγορά Πατρών» και μεταφορά των αρμοδιοτήτων τηςΆρθρο 14:Κατάργηση του νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου «Κεντρική Αγορά Πατρών» και μεταφορά των αρμοδιοτήτων της
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 15: Κατάργηση νομικών προσώπων χωρίς μεταφορά των αρμοδιοτήτων τουςΆρθρο 15: Κατάργηση νομικών προσώπων χωρίς μεταφορά των αρμοδιοτήτων τους
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 16: Σύσταση Ενιαίου Φορέα Αμυντικής Έρευνας και Τεχνολογίας του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 17: Ίδρυση Ενιαίου Ταμείου Διαχείρισης – Αξιοποίησης Περιουσίας
- 167 ΣχόλιαΆρθρο 18:Γενικές Διατάξεις περί καταργήσεων – συγχωνεύσεων νομικών προσώπων και υπηρεσιών του παρόντος νόμου
- 86 ΣχόλιαΆρθρο 19: Ανώτατα ποσοστά ανά κλίμακα αξιολόγησης
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 20: Κλίμακα βαθμολόγησης κριτηρίων- Αιτιολογία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 21: ΑυτοαξιολόγησηΆρθρο 21: Αυτοαξιολόγηση
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 22: Έλεγχος τυπικών στοιχείων και ειδικής αιτιολογίας στις εκθέσεις αξιολόγησης
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 23: Αξιολογητές
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 24: Χρόνος σύνταξης των εκθέσεων αξιολόγησης
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 25: Δικαίωμα ένστασης
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 26: Γνωστοποίηση των εκθέσεων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 27: Διαδικασία Ένστασης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 28: Εξέταση των ενστάσεωνΆρθρο 28: Εξέταση των ενστάσεων
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 29: Ειδική Επιτροπή Αξιολόγησης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 30: Τροποποιήσεις – καταργήσεις
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 31: Μεταβατικές διατάξεις
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 32: Θέματα Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 33: Απλοποίηση διαδικασίας έκδοσης και χορήγησης Βεβαιώσεων Παρακολούθησης και Πιστοποίησης των επιμορφωτικών προγραμμάτων του Ε.Κ.Δ.Δ.Α. Βεβαιώσεις Παρακολούθησης και Πιστοποίησης των επιμορφωτικών προγραμμάτων του Ε.Κ.Δ.Δ.Α. και πληροφόρηση ηλεκτρονικά μέσω του Ο.Π.Σ.Άρθρο 33: Απλοποίηση διαδικασίας έκδοσης και χορήγησης Βεβαιώσεων Παρακολούθησης και Πιστοποίησης των επιμορφωτικών προγραμμάτων του Ε.Κ.Δ.Δ.Α. Βεβαιώσεις Παρακολούθησης και Πιστοποίησης των επιμορφωτικών προγραμμάτων του Ε.Κ.Δ.Δ.Α. και πληροφόρηση ηλεκτρονικά μέσω του Ο.Π.Σ.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 34: Απόφαση κατανομής σε νησιωτικούς δήμουςΆρθρο 34: Απόφαση κατανομής σε νησιωτικούς δήμους
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 35: Αποσπάσεις ή μεταθέσεις σε παραμεθόριο ή προβληματική περιοχή
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 36: Μετάταξη υπαλλήλων στις γραμματείες δικαστηρίωνΆρθρο 36: Μετάταξη υπαλλήλων στις γραμματείες δικαστηρίων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 37: Τροποποίηση του άρθρου 23 του Ν. 4049/2012Άρθρο 37: Τροποποίηση του άρθρου 23 του Ν. 4049/2012
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 38: Κατάργηση συναρμοδιότητας του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής ΔιακυβέρνησηςΆρθρο 38: Κατάργηση συναρμοδιότητας του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 39: Τροποποίηση του άρθρου 54 του ν. 4178/2013Άρθρο 39: Τροποποίηση του άρθρου 54 του ν. 4178/2013
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 40Άρθρο 40
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 41
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
15 Ιανουαρίου 2014, 15:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
21 Ιανουαρίου 2014, 14:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
3 Σχόλια 820 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 5147 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Μείωση Διοικητικών Βαρών
- Οργάνωση Δημόσιας Διοίκησης
- Ψηφιοποίηση Εγγράφων
- ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ – Τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες Νησίδων 1-8
- Δημόσια Διαβούλευση επί του τετάρτου Εθνικού Σχεδίου Δράσης για την Ανοικτή Διακυβέρνηση
- ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΑΝΩΤΑΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (Α.Σ.Ε.Π.), ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στις διατάξεις της Οδηγίας 2016/2102 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για την προσβασιμότητα των ιστότοπων
- ΕΤΗΣΙΑ ΕΚΘΕΣΗ 2018 ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΟΙΚΤΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
- ΕΤΗΣΙΑ ΕΚΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΟΙΚΤΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
- Αξιολόγηση Δημοσίων Υπαλλήλων
- Δημόσια Διαβούλευση επί της Υπουργικής Απόφασης για την ένταξη επιχορηγούμενων φορέων στο Πρόγραμμα Διαύγεια
- Σχέδιο Δράσης Ηλ. Διακυβέρνησης
- Σχέδιο Δράσης Ηλ. Διακυβέρνησης
- Ανοικτή διάθεση εγγράφων και δεδομένων του δημόσιου τομέα
- Τροποποίηση διατάξεων περί επιλογής προϊσταμένων
- Στρατηγική Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
- Καταργήσεις Συγχωνεύσεις Νομικών Προσώπων και ΥΠηρεσιών και άλλες Διατάξεις
- Ρυθμίσεις Υπουργείου
- Σύσταση Ανεξάρτητης Αρχής
- Διακήρυξη Ανοικτού Διαγωνισμού «Αναμόρφωση του Κράτους: Προς Ένα Επιτελικό Κράτος»
- ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ -υποδομές ασφάλειας
Πάτρα : 21-01-2014
Προς Υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης και
Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
Κ.Κ. Μητσοτάκη
Υπουργό Εργασίας Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας
Κ. Ι. Βρούτση
Κύριε Υπουργέ
Θα θέλαμε να σας εκφράσουμε την βαθειά μας ανησυχία & την τεράστια αγανάκτηση μας στην πληροφορία που δεχτήκαμε ότι η Κυβέρνηση προχωρά στο κλείσιμο του Εθνικού Ινστιτούτου Εργασίας και Ανθρωπίνου Δυναμικού (ΕΙΕΑΔ) που είναι εποπτευόμενο από το Υπουργείο Εργασίας , καθώς & στην απόλυση των εργαζομένων του.
Την χρονική αυτή περίοδο , όπως σίγουρα θα γνωρίζεται είναι σε πλήρης εξέλιξη η πληρωμή και αποπληρωμή πολλών μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων τα οποία συμμετείχαν στο πρόγραμμα ΕΣΠΑ <> , πρόγραμμα στο οποίο συμμετέχει & ο Σύνδεσμος μας , μέλη του οποίου περιμένουν την αποπληρωμή τους.
Τριάντα μέλη του Σωματείου μας αναμένουν εδώ & αρκετό καιρό , δεδομένου ότι τα σεμινάρια του προαναφερθέντος προγράμματος έχουν ολοκληρωθεί από τον Οκτώβριο 2013. Όπως καταλαβαίνεται στην δύσκολη αυτή οικονομική κατάσταση που αντιμετωπίζουμε , τα χρήματα αυτά ήταν μια ανάσα για τους συναδέλφους – συμμετέχοντες στο πρόγραμμα , γεγονός που κάνει ακόμη πιο έντονη την ανησυχία & τον προβληματισμό μας για την πορεία του έργου, στην περίπτωση που οι σχετικές με την κατάργηση φορέων εξελίξεις εμποδίσουν το ΕΙΕΑΔ να συνεχίσει την διαχείριση του έργου.
Πέρα όμως από τα παραπάνω αξίζει να σημειωθεί ότι το ΕΙΕΑΔ ανήκει στις Δημόσιες υπηρεσίες , με τις οποίες σημειώσαμε μόνο συνεργατικότητα , εποικοδομητικά αποτελέσματα & άμεση επικοινωνία στην επίλυση των διαφόρων προβλημάτων που προέκυπταν κατά την διάρκεια της προετοιμασίας για την υλοποίηση του προγράμματος , δεδομένου του λιγοστού αριθμού ατόμων που διεκπεραιώνουν ένα τόσο μεγάλο έργο.
Μέσα μας μετά το άκουσμα της είδησης αυτής υπάρχει ο φόβος της καθυστέρησης , ακόμη & της ματαίωσης του ήδη χρονοβόρου & μακροπρόθεσμου προγράμματος, για το οποίο οι επιχειρήσεις μέλη μας έχουν δαπανήσει αρκετό προσωπικό χρόνο για να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στις ανάγκες του προγράμματος.
Βασιζόμενοι σε όλα τα παραπάνω , θεωρούμε ότι το κλείσιμο του ΕΙΕΑΔ αποτελεί λάθος επιλογή, όχι μόνο δεν πρέπει να πραγματοποιηθεί η παραπάνω απόφαση αλλά αντιθέτως να ενισχυθεί το έργο του προκειμένου να προχωρήσει στην υλοποίηση & άλλων προγραμμάτων . Τέτοιου είδους αποφάσεις πλήττουν ανεπανόρθωτα το ήδη βεβαρημένο κλίμα που επικρατεί στην αγορά . Ας σταματήσει πια αυτή την κατρακύλα , είναι πια καιρός να ενισχυθεί η μεσαία τάξη & πάψει πλέον ο παράπλευρος βομβαρδισμό της.
ΟΙ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΤΟΥΣ , ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΣΤΕΡΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΟΡΘΟΠΟΔΗΣΟΥΝ !!!
Για το Διοικητικό Συμβούλιο του Συνδέσμου
Ο Πρόεδρος Φωτόπουλος Γ. Νικόλαος Ο Γεν. Γραμματέας Παυλόπουλος Δ. Αλέξιος
ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΓΙΑ ΕΚΤΟΣ ΕΔΡΑΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ (ν.2685/99).
Ένα μεγάλο πρόβλημα που δημιουργήθηκε ξαφνικά πριν από μερικά χρόνια χωρίς τελικά ουσιαστικό λόγο, αλλά εξακολουθεί να ισχύει και έχει χωρίσει τους υπαλλήλους ακόμη και αυτούς με τα ίδια προσόντα, σε δύο κατηγορίες, είναι αυτό της ημερήσιας αποζημίωσης για εκτός έδρας μετακινήσεις (ν. 2685/99), που καταβάλλεται για κάλυψη έκτακτων εξόδων, τα οποία προκαλούνται λόγω της μετακίνησης και παραμονής του υπαλλήλου, εκτός έδρας, για εκτέλεση υπηρεσίας.
Έτσι λοιπόν τα έξοδα ενός υπαλλήλου πανεπιστημιακής εκπαίδευσης (ΑΕΙ) γενικά (εκτός μηχανικών) όταν μετακινείται εκτός έδρας, δεν μπορούν να είναι περισσότερα των 29,35 € που μειώνονται στα 9,78 € για αυθημερόν επιστροφές. Για την ίδια μετακίνηση ένας μηχανικός ΑΕΙ θα λάβει ημερήσια αποζημίωση 56,00 € και ένας τεχνολόγος μηχανικός ΤΕΙ θα λάβει 45,00 €, αποζημιώσεις που δεν μειώνονται σε περιπτώσεις αυθημερόν επιστροφών. Ποσά που προσεγγίζουν ή και που ξεπερνούν σε ορισμένες περιπτώσεις ακόμη και την αναγωγή του μισθού σε ημερομίσθιο.
Παρατηρείται λοιπόν το άδικο, παράλογο και παράδοξο φαινόμενο να μετακινούνται δύο ή και περισσότεροι υπάλληλοι, πολλές φορές μαζί για τον ίδιο λόγο, ένας διοικητικός ή οικονομικός ή γεωτεχνικός και ένας μηχανικός και να λαμβάνουν ως ημερήσια αποζημίωση ο μεν μηχανικός 56,00 €, οι δε λοιποί 9,78 €.
Δηλαδή με λίγα λόγια το Υπουργείο έκρινε ότι ο μηχανικός δικαιούται διπλασιασμό των αποδοχών του κατά τη μέρα μετακίνησης, προκειμένου να ανταπεξέλθει στα έξοδα που προκύπτουν και όλοι οι άλλοι υπάλληλοι να έχουν στη διάθεσή τους ένα ελάχιστο ποσό, που δεν καλύπτει ούτε βασικές ανάγκες.
Δυστυχώς η παντοκρατορία κάποιων κλάδων και των υποστηρικτών τους αλλά και η αδυναμία Υπουργείων να τους αντισταθούν οδήγησε με πραξικοπηματικό τρόπο σε ανατροπή των διατάξεων του 2635/99 και τη δημιουργία αυτής της τεράστιας αδικίας, ειδικά επαναλαμβάνω για υπαλλήλους που κινούνται για τον ίδιο λόγο.
Ειδικά στην επαρχία για υπαλλήλους Περιφερειών, Δήμων, Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και άλλων φορέων του Δημοσίου, οι μετακινήσεις των οποίων είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ και τις περισσότερες φορές με δικά τους οχήματα, να βλέπουν αυτή την άνιση μεταχείριση, αφού οι ίδιοι δεν μπορούν να καλύψουν ούτε τα έξοδα του αυτοκινήτου τους (τα 0,15 € ανά χιλιόμετρο είναι αστείο ποσό)και παράλληλα συνάδελφοι τους μηχανικοί να έχουν ένα σταθερό «επίδομα» από τις μετακινήσεις αυτές, που σημειώνουμε ότι όλες είναι με αυθημερόν επιστροφή και συνήθως γίνονται και εντός ωραρίου.
Παρακαλώ, στο υπό ψήφιση νομοσχέδιο, μπορείτε να διορθώσετε αυτή την αδικία, με τροπολογία ή προσθήκη με την οποία θα ορισθεί ενιαίο ποσό ημερήσιας αποζημίωσης, για έξοδα κίνησης, όλων των υπαλλήλων.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΤΑΞΗΣ ΤΟΥ Ν.4024/11
Ο Ν.4024/11 στο άρθρο 28, παρ. 7, τελευταίο εδάφιο αναφέρει :
«Οι υπάλληλοι που, κατά την ημερομηνία δημοσίευσης του παρόντος νόμου, πληρούσαν τις προϋποθέσεις επιλογής σε θέση προϊσταμένου οργανικής μονάδας οποιουδήποτε επιπέδου σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 84 του ν. 3528/2007, όπως ίσχυε πριν την αντικατάσταση του με τις διατάξεις του άρθρου 10 του παρόντος, διατηρούν το δικαίωμα υποβολής υποψηφιότητας για την πλήρωση των θέσεων αυτών, για χρονικό διάστημα δύο (2) ετών από τη δημοσίευση του παρόντος νόμου, ανεξάρτητα από το βαθμό στον οποίο κατατάσσονται με τις διατάξεις του παρόντος άρθρου.»
Ο Ν.4024/11 είχε προβλέψει – έδινε το δικαίωμα, στους υπαλλήλους με αυξημένα προσόντα (κυρίως κάτοχοι μεταπτυχιακών) οι οποίοι είχαν ήδη τον Α’ βαθμό και ήταν ήδη τμηματάρχες την 31-10-2011 και οι οποίοι με βάση το άρθρο 28 κατατάχθηκαν στον Δ’ βαθμό («έχασαν» τον Γ’ βαθμό για λίγους μήνες), να μπορέσουν να συμμετάσχουν στις επιλογές & για τις θέσεις των Δ/ντών
Και ενώ στο Δημόσιο έχουν γίνει επιλογές μετά το Ν.4024/11 (άρα ασκήσαν το δικαίωμα) στους ΟΤΑ Α’ βαθμού οι επιλογές «ξεπάγωσαν» πολύ πρόσφατα με το Ν.4147/26-4-2013 και διευκρίνιστηκαν με την εγκύκλιο 17 του ΥΠΕΣ την 2-9-2013.
Τα παραπάνω έχουν ως συνέπεια οι περισσότεροι ΟΤΑ Α’ βαθμού να προκηρύξουν τις επιλογές με καταληκτική ημερομηνία υποβολής αιτήσεων, μετά την 1-11-2013 και οι περισσότεροι υπάλληλοι των ΟΤΑ Α’ βαθμού να μην μπορέσουν να ασκήσουν ποτέ το παραπάνω «δικαίωμα».
Επειδή :
1) είναι «άδικο» άλλοι υπάλληλοι να πρόλαβαν να ασκήσουν το δικαίωμα και άλλοι όχι
2) η παραπάνω διάταξη «επιβραβεύει» τους υπαλλήλους με αυξημένα προσόντα (μεταπτυχιακά)
3) το παραπάνω πρόβλημα είχε «προβλεφθεί» να επιλυθεί και από τον τέως Υπουργό Δ.Μ. κ. Μανιτάκη στο σχέδιο νόμου του περασμένου Ιουνίου, το οποίο τελικά δεν ψηφίστηκε
4) επειδή μπορεί να παρατηρηθεί το «φαινόμενο» κάποιοι ΟΤΑ Α’ βαθμού να προκηρύξουν τις θέσεις «ηθελημένα» με καταληκτική ημερομηνία μετά την 1-11-2013 για να «αποκλείσουν» τους προσοντούχους υπαλλήλους
Παρακαλώ, στο υπό ψήφιση νομοσχέδιο, να συμπεριληφθεί-προστεθεί σε τροπολογία η διατύπωση στο άρθρο 28 του Ν.4024/11, παρ. 7, μετά τις λέξεις για χρονικό διάστημα δύο (2) ετών από τη δημοσίευση του παρόντος νόμου η φράση : «ή για την πρώτη εφαρμογή της επιλογής προϊσταμένων με τις διατάξεις του παρόντος νόμου», δηλαδή η διατύπωση να γίνει :
……για χρονικό διάστημα δύο (2) ετών από τη δημοσίευση του παρόντος νόμου ή για την πρώτη εφαρμογή της επιλογής προϊσταμένων με τις διατάξεις του παρόντος νόμου.