Οι διατάξεις του τριών πρώτων εδαφίων του άρθρου 10 παρ. 14 του ν. 3051/2002 (ΦΕΚ Α 220) αντικαθίστανται ως εξής:
«Υπάλληλοι οι οποίοι διορίζονται με μοριοδότηση λόγω εντοπιότητας, μετατάσσονται ή μεταφέρονται σε παραμεθόριο ή προβληματική περιοχή και οι οποίοι τυγχάνουν ειδικών ευεργετημάτων, υποχρεούνται να παραμείνουν στην υπηρεσία τοποθέτησής τους για μία τουλάχιστον δεκαετία, με εξαίρεση την απόσπαση ή μετάθεση τους σε άλλη υπηρεσία της ίδιας παραμεθορίου ή προβληματικής περιοχής, ή την απόσπαση στο Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης με διάθεση σε γραφείο βουλευτή στην ίδια παραμεθόριο ή προβληματική περιοχή. Κάθε πράξη που συνεπάγεται απόσπαση, μετάθεση, μετάταξη ή μεταφορά πριν από τη συμπλήρωση της δεκαετούς υποχρεωτικής παραμονής στην υπηρεσία τοποθέτησης είναι αυτοδικαίως άκυρη, εκτός εάν αφορά απόσπαση ή μετάθεση σε υπηρεσία της ίδιας παραμεθορίου ή προβληματικής περιοχής.»
Αρχική Καταργήσεις Συγχωνεύσεις Νομικών Προσώπων και ΥΠηρεσιών και άλλες ΔιατάξειςΆρθρο 35: Αποσπάσεις ή μεταθέσεις σε παραμεθόριο ή προβληματική περιοχή
Άρθρο 35: Αποσπάσεις ή μεταθέσεις σε παραμεθόριο ή προβληματική περιοχή
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 01:Κατάργηση της υποχρέωσης επικυρώσεων αντιγράφων εγγράφων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 02:Κατάργηση της υποχρέωσης δημοσίευσης στο ΦΕΚ/ΤΑΕ-ΕΠΕ & Γ.Ε.ΜΗ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 03: Απλούστευση διαδικασιών Προμηθειών Δημοσίου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 04: Απλούστευση αδειοδότησης παραγωγώνΆρθρο 04: Απλούστευση αδειοδότησης παραγωγών
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 05: Απλούστευση της διαδικασίας χορήγησης επάρκειας για τη διδασκαλία ξένης γλώσσας σε φροντιστήρια
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 06: Κατάργηση της Ανώνυμης Εταιρίας Εκμετάλλευσης και Διαχείρισης Ελληνικών Αυτοκινητοδρόμων και μεταφορά των αρμοδιοτήτων της
- 26 ΣχόλιαΆρθρο 07: Κατάργηση της ανώνυμης εταιρείας «Ενοποίηση Αρχαιολογικών Χώρων και Αναπλάσεις» (ΕΑΧΑ Α.Ε.) και μεταφορά των αρμοδιοτήτων της
- 368 ΣχόλιαΆρθρο 08: Κατάργηση του νομικού προσώπου ιδιωτικού δικαίου Εθνικού Ινστιτούτου Εργασίας και Ανθρωπίνου Δυναμικού (Ε.Ι.Ε.Α.Δ.)
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 09: Κατάργηση του νομικού προσώπου ιδιωτικού δικαίου «Εθνικό Κέντρο Βιβλίου» (Ε.ΚΕ.ΒΙ.) και μεταφορά των αρμοδιοτήτων του
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 10: Κατάργηση του Ινστιτούτου Συνταγματικών Ερευνών και μετατροπή του σε εργαστήριο του Τομέα Δημοσίου Δικαίου του Τμήματος Νομικής του Ε.Κ.Π.Α.Άρθρο 10: Κατάργηση του Ινστιτούτου Συνταγματικών Ερευνών και μετατροπή του σε εργαστήριο του Τομέα Δημοσίου Δικαίου του Τμήματος Νομικής του Ε.Κ.Π.Α.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 11: Κατάργηση του Ερευνητικού Ινστιτούτου Δικονομικών Μελετών και μετατροπή του σε εργαστήριο της Νομικής Σχολής του Ε.Κ.Π.Α.
- 30 ΣχόλιαΆρθρο 12: Κατάργηση των νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου ΟΡΣΑ, ΟΡΘΕ και ΟΡΘΙ και μεταφορά των αρμοδιοτήτων τους
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 13: Κατάργηση του νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου «Οργανισμός Κωπαΐδας» και μεταφορά των αρμοδιοτήτων του
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 14:Κατάργηση του νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου «Κεντρική Αγορά Πατρών» και μεταφορά των αρμοδιοτήτων τηςΆρθρο 14:Κατάργηση του νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου «Κεντρική Αγορά Πατρών» και μεταφορά των αρμοδιοτήτων της
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 15: Κατάργηση νομικών προσώπων χωρίς μεταφορά των αρμοδιοτήτων τουςΆρθρο 15: Κατάργηση νομικών προσώπων χωρίς μεταφορά των αρμοδιοτήτων τους
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 16: Σύσταση Ενιαίου Φορέα Αμυντικής Έρευνας και Τεχνολογίας του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 17: Ίδρυση Ενιαίου Ταμείου Διαχείρισης – Αξιοποίησης Περιουσίας
- 167 ΣχόλιαΆρθρο 18:Γενικές Διατάξεις περί καταργήσεων – συγχωνεύσεων νομικών προσώπων και υπηρεσιών του παρόντος νόμου
- 86 ΣχόλιαΆρθρο 19: Ανώτατα ποσοστά ανά κλίμακα αξιολόγησης
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 20: Κλίμακα βαθμολόγησης κριτηρίων- Αιτιολογία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 21: ΑυτοαξιολόγησηΆρθρο 21: Αυτοαξιολόγηση
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 22: Έλεγχος τυπικών στοιχείων και ειδικής αιτιολογίας στις εκθέσεις αξιολόγησης
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 23: Αξιολογητές
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 24: Χρόνος σύνταξης των εκθέσεων αξιολόγησης
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 25: Δικαίωμα ένστασης
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 26: Γνωστοποίηση των εκθέσεων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 27: Διαδικασία Ένστασης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 28: Εξέταση των ενστάσεωνΆρθρο 28: Εξέταση των ενστάσεων
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 29: Ειδική Επιτροπή Αξιολόγησης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 30: Τροποποιήσεις – καταργήσεις
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 31: Μεταβατικές διατάξεις
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 32: Θέματα Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 33: Απλοποίηση διαδικασίας έκδοσης και χορήγησης Βεβαιώσεων Παρακολούθησης και Πιστοποίησης των επιμορφωτικών προγραμμάτων του Ε.Κ.Δ.Δ.Α. Βεβαιώσεις Παρακολούθησης και Πιστοποίησης των επιμορφωτικών προγραμμάτων του Ε.Κ.Δ.Δ.Α. και πληροφόρηση ηλεκτρονικά μέσω του Ο.Π.Σ.Άρθρο 33: Απλοποίηση διαδικασίας έκδοσης και χορήγησης Βεβαιώσεων Παρακολούθησης και Πιστοποίησης των επιμορφωτικών προγραμμάτων του Ε.Κ.Δ.Δ.Α. Βεβαιώσεις Παρακολούθησης και Πιστοποίησης των επιμορφωτικών προγραμμάτων του Ε.Κ.Δ.Δ.Α. και πληροφόρηση ηλεκτρονικά μέσω του Ο.Π.Σ.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 34: Απόφαση κατανομής σε νησιωτικούς δήμουςΆρθρο 34: Απόφαση κατανομής σε νησιωτικούς δήμους
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 35: Αποσπάσεις ή μεταθέσεις σε παραμεθόριο ή προβληματική περιοχή
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 36: Μετάταξη υπαλλήλων στις γραμματείες δικαστηρίωνΆρθρο 36: Μετάταξη υπαλλήλων στις γραμματείες δικαστηρίων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 37: Τροποποίηση του άρθρου 23 του Ν. 4049/2012Άρθρο 37: Τροποποίηση του άρθρου 23 του Ν. 4049/2012
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 38: Κατάργηση συναρμοδιότητας του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής ΔιακυβέρνησηςΆρθρο 38: Κατάργηση συναρμοδιότητας του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 39: Τροποποίηση του άρθρου 54 του ν. 4178/2013Άρθρο 39: Τροποποίηση του άρθρου 54 του ν. 4178/2013
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 40Άρθρο 40
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 41
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
15 Ιανουαρίου 2014, 15:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
21 Ιανουαρίου 2014, 14:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
6 Σχόλια 820 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 5147 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Μείωση Διοικητικών Βαρών
- Οργάνωση Δημόσιας Διοίκησης
- Ψηφιοποίηση Εγγράφων
- ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ – Τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες Νησίδων 1-8
- Δημόσια Διαβούλευση επί του τετάρτου Εθνικού Σχεδίου Δράσης για την Ανοικτή Διακυβέρνηση
- ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΑΝΩΤΑΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (Α.Σ.Ε.Π.), ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στις διατάξεις της Οδηγίας 2016/2102 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για την προσβασιμότητα των ιστότοπων
- ΕΤΗΣΙΑ ΕΚΘΕΣΗ 2018 ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΟΙΚΤΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
- ΕΤΗΣΙΑ ΕΚΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΟΙΚΤΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
- Αξιολόγηση Δημοσίων Υπαλλήλων
- Δημόσια Διαβούλευση επί της Υπουργικής Απόφασης για την ένταξη επιχορηγούμενων φορέων στο Πρόγραμμα Διαύγεια
- Σχέδιο Δράσης Ηλ. Διακυβέρνησης
- Σχέδιο Δράσης Ηλ. Διακυβέρνησης
- Ανοικτή διάθεση εγγράφων και δεδομένων του δημόσιου τομέα
- Τροποποίηση διατάξεων περί επιλογής προϊσταμένων
- Στρατηγική Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
- Καταργήσεις Συγχωνεύσεις Νομικών Προσώπων και ΥΠηρεσιών και άλλες Διατάξεις
- Ρυθμίσεις Υπουργείου
- Σύσταση Ανεξάρτητης Αρχής
- Διακήρυξη Ανοικτού Διαγωνισμού «Αναμόρφωση του Κράτους: Προς Ένα Επιτελικό Κράτος»
- ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ -υποδομές ασφάλειας
Πολύ σωστή η ρύθμιση του άρθρου
θα πρέπει να υπάρχει η δυνατότητα απόσπασης,μετάθεσης αλλά και μετάταξης,τουλάχιστον,στην ίδια παραμεθόριο ή προβληματική περιοχή.
Είναι πολύ λογικό και θα έχει θετικά αποτελέσματα για τη διοίκηση.
θα πρέπει να εφαρμοσθεί η ρύθμιση αυτή και μάλιστα να ληφθούν υπόψη και οι επισημάνσεις των άλλων σχολιαστών που είναι σωστές
π.χ. – να γίνει η μείωση της υποχρεωτικής παραμονής απο 10 σε 5 χρόνια
( διότι με τις σημερινές συνθήκες είναι δυσανάλογο το χρονικό όριο για τα οφέλη μιας μετάταξης ή μετάθεσης σε παραμεθόριο)
– η ρύθμιση να συμπεριλάβει και μετατάξεις στιην ίδια περιοχή
– να αποκατασταθεί το όριο της περιοχής που είχε υποχρέωση παραμονής( όχι στα όρια της πρώην Νομαρχίας αλλά τώρα στα όρια της Νέας Περιφερειακής Ενότητας )
– να δοθεί η δυνατότητα σε όσους έχουν αυξημένα προσόντα να μπορούν να αποσπαστούν και εκτός της παραμεθορίου περιοχής ( για ειδικές περιπτώσεις που ζητούν υπαλλήλους με αυξημένα και ειδικά προσόντα )
γενικά σωστό το άρθρο
*
συμπληρωματικά θα ήθελα να αναφέρω ότι θα έπρεπε να υπάρχει καιπρόβλεψη για απόσπαση σε κάποιες ειδικές θέσεις υψηλών προσόντων ακόμη και εκτός της παραμεθορίου και προβληματικής περιοχής.
Για παράδειγμα να αναφέρω τις θέσεις των επιθεωρητών ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης.
Δηλαδή να επιτρέπεται η απόσπαση ακόμη και εκτός της παραμεθορίου και προβληματικής περιοχής μόνο για ειδικές περιπτώσεις όσων αιτούνται και έχουν υψηλά προσόντα που απαιτούνται για θέσεις επιθεωρητών δημόσιας διοίκησης. Δεν θα έπρεπε να μένουν »εγκλωβισμένοι» υπάλληλοι οι οποίοι έχουν υψηλά προσόντα αλλά αντίθετα σε τέτοιες ειδικές περιπτώσεις θα έπρεπε το κράτος να μπορεί να τους εκμεταλλευτεί προς το συμφέρον της διοίκησης και της πολιτείας.
Μιλάμε για 3 ή 4 υπαλλήλους (ίσως και λιγότερους) αυξημένων προσόντων σε ολόκληρη την ελλάδα.
ευχαριστώ πολύ
πως μιλάμε για καλύτερες υπηρεσίες απο τη στιγμή που δεν μπορούν να μετακινηθούν σε άλλη υπηρεσία υπάλληλοι με προσόντα. Η απόσπαση είναι για 2,3, χρόνια?? πιο το όφελος για μια υπηρεσία αφού θα έχει ελλείψεις μετά απο τη ληξη των 2 ετων του αποσπασμένου? θα έπρεπε η μετάταξη να γίνεται τουλάχιστον εντός της πόλης, χωρίς να ισχύουν τα 10 χρόνια, αφού στην ουσία θα δουλεύει στα 100 με 300 μέτρα παραδίπλα, άντε 1 χιλιομετρο. οπότε ακόμα στην παραμεθόριο ζεί. εδώ δουλεύουν στην εφορία απο την ολυμπιακή, και δεν μπορεί να γίνει μετάταξη ενός υπάλληλου με ΑΣΕΠ απο μια υπηρεσία στην άλλη που έχει έλλειψη? να ληφθεί υπόψη το σκεπτικό αυτό για αλλαγή στο άρθρο, αν θέλουμε να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες με το υπάρχον προσωπικό.
Να ελεγτουν ολα τα δικαιολογητικα των δημοσιων υπαλληλων. Μεταπτυχιακα διδακτορικα απο αγγλια κυπρο βουλγαρια πλαστα.
σχετικα με «με εξαίρεση την απόσπαση ή μετάθεση τους σε άλλη υπηρεσία της ίδιας παραμεθορίου»
Σε αυτό θα ήθελα να προσθέσω οτι το ίδιο να ισχύει και για μετάταξη σε άλλη υπηρεσία της ίδιας πάντα περιοχής. αυτό δεν επιβαρύνει το κράτος με πρόσληψη νέου υπαλλήλου. Ειδικά στα νησιά το πρόβλημα είναι έντονο, υπάρχουν υπηρεσίες οι οποίες έχουν ανάγκη προσωπικού και θα μπορούσαν να στελεχωθούν με μετάταξη υπαλλήλων από άλλες με περισσότερο προσωπικό. γιατι αν παραμείνει μόνο στην απόσπαση που μπορεί να ισχύει μόνο για 2 χρόνια δεν λύνει το πρόβλημα, αλλα δημιουργεί κενα στην λειτουργία των υπηρεσιών.
Πολύ σωστή ρύθμιση
Συγχαρητήρια καταρχήν για το νομοσχέδιο και για το συγκεκριμένο άρθρο το οποίο από ότι φαίνεται είναι ίσως και το πρώτο νομοσχέδιο το οποίο μειώνει ουσιαστικά τη γραφειοκρατία και πραγματικά κάνει μια αρχή σε αυτό που λέγεται μείωση των διοικητικών βαρών.
Από ότι φαίνεται ο Υπουργός κάνει δουλειά και παίρνει αποφάσεις, κάτι που δεν γινόταν στο παρελθόν.
Είναι σε γενικές γραμμές ένα νομοσχέδιο ‘’τομή’’ και σε κάποια συγκεκριμένα θέματα όπως η κατάργηση της επικύρωσης των αντιγράφων, είναι πραγματική ‘’επανάσταση’’ και μια πραγματική μεταρρύθμιση που στοχεύει στη βελτίωση της ζωής του πολίτη.
Ίσως θέλεις βελτιώσεις και περισσότερο ανθρωποκεντρική προσέγγιση ειδικά τώρα που οι συνθήκες για τους υπαλλήλους είναι δυσχερείς και πιεστικές, αλλά αυτό είναι κάτι που σίγουρα μπορεί να προβλεφτεί και να γίνουν βελτιώσεις.
Συγκεκριμένα για το άρθρο 35 «Αποσπάσεις ή μεταθέσεις σε παραμεθόριο περιοχή ή προβληματική περιοχή» :
είναι μια από τις πλέον σωστές και αναγκαίες ρυθμίσεις σχετικά με την υπηρεσιακή κατάσταση των υπαλλήλων.
Έπρεπε να γίνει για πολλούς και διάφορος λόγους ξεκινώντας από το ότι την περίοδο αυτή που γίνονται τόσες μετακινήσεις υπαλλήλων έπρεπε να υπάρξει πρόβλεψη και για αυτούς που ήταν «κολλημένοι» στην υπηρεσία τοποθέτησής τους ( και όχι στη θέση μετάταξης όπως λάθος αναφέρουν κάποιοι) έτσι ώστε να μετακινηθούν εάν χρειαστεί σε άλλη υπηρεσία ή να αποσπαστούν σε άλλη υπηρεσία ή να μετατεθούν σε άλλη υπηρεσία ( διότι και αυτοί ίσως κάποια στιγμή βγουν στη διαθεσιμότητα, και θα πρέπει να μπορούν να μετακινηθούν)
Επίσης είναι πολύ σωστό αφού καταργούνται υπηρεσίες και ολόκληρες υπηρεσιακές μονάδες κάποιοι να μπορούν να μετατεθούν ή να αποσπαστούν ή να μετακινηθούν.
Επίσης είναι πολύ σωστό ως γενική έννοια η μετακίνηση ή απόσπαση ή μετάθεση τουλάχιστον στην ίδια παραμεθόριο ή προβληματική περιοχή, αλλά θα έπρεπε ίσως να προβλεφθεί το γεγονός ότι έχουν πλέον καταργηθεί οι Νομοί και τώρα υπάρχουν οι Περιφερειακές ενότητες. Ίσως θα πρέπει το δικαίωμα μετακίνησης, απόσπασης ή μετάθεσης να μπορεί να γίνει πλέον όχι μόνο στην περιοχή της ίδιας παραμεθορίου ( διότι έχει καταργηθεί ο η Νομαρχία και η παλιά οριοθέτηση) αλλά να μπορεί να αποσπαστεί, μετακινηθεί, μετατεθεί στα όρια της νέας Περιφερειακής Ενότητας. Αυτό θα ήταν και το πιο σωστό και νομικά δίκαιο.
Επίσης θα ήθελα να σημειώσω το γεγονός ότι η αύξηση από τα 5 χρόνια της υποχρεωτικής παραμονής στην υπηρεσία παραμεθορίου ( μόνον φυσικά για αυτούς που απλά μετατάχθηκαν ή μετατέθηκαν ), όπως άλλωστε ήταν παλαιότερα, σε 10 χρόνια με το νόμο 3051/2002 ήταν άδικη και δυσανάλογη με τα πραγματικά δεδομένα. Η πλέον σωστή και δίκαιη ρύθμιση θα ήταν στο συγκεκριμένο νομοθέτημα που κατατίθεται να τροποποιηθεί και το χρονικό όριο της υποχρεωτικής παραμονής μετά από μετάταξη ή μετάθεση σε παραμεθόριο περιοχή και να γίνει από 10 χρόνια σε 5 χρόνια όπως ήταν παλαιότερα, κάτι που είναι δίκαιο αλλά και σωστό για την σταδιοδρομία ενός υπαλλήλου.
Επίσης στην παραπάνω πρόταση θα πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι αρκετά από τα λεγόμενα ειδικά ευεργετήματα έχουν πλέον καταργηθεί (όπως η αφορολόγητη αγορά κατοικίας ή ανέγερσης κατοικίας) αλλά και το πιο σημαντικό είναι το γεγονός ότι πολλές υπηρεσίες έχουν ήδη καταργηθεί με νόμο ( κατάργηση δημόσιας υπηρεσίας) και άρα η υπηρεσία τοποθέτησης δεν υπάρχει πλέον.
Θα έπρεπε σε αυτές τις περιπτώσεις ( όταν δηλαδή καταργείται ολόκληρη η υπηρεσία στην οποία τοποθετήθηκε κάποιος υπάλληλος μετά από μετάταξη σε παραμεθόριο περιοχή, για την οποία και είχε κάνει αίτηση) να αίρεται αυτόματα και η προηγούμενη υποχρέωσή του. Παρατηρείται το φαινόμενο ένας υπάλληλος να έχει καταργηθεί η υπηρεσία του, να έχει μετακινηθεί με άλλο νόμο υποχρεωτικά σε άλλη υπηρεσία και μάλιστα σε άλλη πόλη και να παραμένει η υποχρέωσή του για τα 10 χρόνια.
Σε γενικές γραμμές όμως είναι ένα σημαντικό βήμα η ρύθμιση του άρθρου αυτού θετικότατο, προς τη δικαιοσύνη τη νομιμότητα αλλά και την υπαλληλική σταδιοδρομία και θα πρέπει να γίνει δεκτό με ικανοποίηση.