Στην παρ. 2 του άρθρου 13 του Π.Δ. 318/1992 προστίθεται περίπτωση γ ως εξής:
«γ) ως προς την έγκαιρη παράδοση ενυπογράφως στην αρχή κάθε έτους των εντύπων αξιολόγησης στους αξιολογούμενους και ακολούθως την διαβίβαση ενυπογράφως της συμπληρωμένης Έκθεσης από τον αξιολογούμενο στον Εισηγητή, την παραλαβή των εισηγήσεων και την παράδοσή τους ενυπογράφως στους αξιολογητές, εξετάζοντας κάθε φορά την τήρηση των προθεσμιών.»
Αρχική Καταργήσεις Συγχωνεύσεις Νομικών Προσώπων και ΥΠηρεσιών και άλλες ΔιατάξειςΆρθρο 22: Έλεγχος τυπικών στοιχείων και ειδικής αιτιολογίας στις εκθέσεις αξιολόγησης
Άρθρο 22: Έλεγχος τυπικών στοιχείων και ειδικής αιτιολογίας στις εκθέσεις αξιολόγησης
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 01:Κατάργηση της υποχρέωσης επικυρώσεων αντιγράφων εγγράφων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 02:Κατάργηση της υποχρέωσης δημοσίευσης στο ΦΕΚ/ΤΑΕ-ΕΠΕ & Γ.Ε.ΜΗ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 03: Απλούστευση διαδικασιών Προμηθειών Δημοσίου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 04: Απλούστευση αδειοδότησης παραγωγώνΆρθρο 04: Απλούστευση αδειοδότησης παραγωγών
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 05: Απλούστευση της διαδικασίας χορήγησης επάρκειας για τη διδασκαλία ξένης γλώσσας σε φροντιστήρια
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 06: Κατάργηση της Ανώνυμης Εταιρίας Εκμετάλλευσης και Διαχείρισης Ελληνικών Αυτοκινητοδρόμων και μεταφορά των αρμοδιοτήτων της
- 26 ΣχόλιαΆρθρο 07: Κατάργηση της ανώνυμης εταιρείας «Ενοποίηση Αρχαιολογικών Χώρων και Αναπλάσεις» (ΕΑΧΑ Α.Ε.) και μεταφορά των αρμοδιοτήτων της
- 368 ΣχόλιαΆρθρο 08: Κατάργηση του νομικού προσώπου ιδιωτικού δικαίου Εθνικού Ινστιτούτου Εργασίας και Ανθρωπίνου Δυναμικού (Ε.Ι.Ε.Α.Δ.)
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 09: Κατάργηση του νομικού προσώπου ιδιωτικού δικαίου «Εθνικό Κέντρο Βιβλίου» (Ε.ΚΕ.ΒΙ.) και μεταφορά των αρμοδιοτήτων του
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 10: Κατάργηση του Ινστιτούτου Συνταγματικών Ερευνών και μετατροπή του σε εργαστήριο του Τομέα Δημοσίου Δικαίου του Τμήματος Νομικής του Ε.Κ.Π.Α.Άρθρο 10: Κατάργηση του Ινστιτούτου Συνταγματικών Ερευνών και μετατροπή του σε εργαστήριο του Τομέα Δημοσίου Δικαίου του Τμήματος Νομικής του Ε.Κ.Π.Α.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 11: Κατάργηση του Ερευνητικού Ινστιτούτου Δικονομικών Μελετών και μετατροπή του σε εργαστήριο της Νομικής Σχολής του Ε.Κ.Π.Α.
- 30 ΣχόλιαΆρθρο 12: Κατάργηση των νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου ΟΡΣΑ, ΟΡΘΕ και ΟΡΘΙ και μεταφορά των αρμοδιοτήτων τους
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 13: Κατάργηση του νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου «Οργανισμός Κωπαΐδας» και μεταφορά των αρμοδιοτήτων του
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 14:Κατάργηση του νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου «Κεντρική Αγορά Πατρών» και μεταφορά των αρμοδιοτήτων τηςΆρθρο 14:Κατάργηση του νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου «Κεντρική Αγορά Πατρών» και μεταφορά των αρμοδιοτήτων της
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 15: Κατάργηση νομικών προσώπων χωρίς μεταφορά των αρμοδιοτήτων τουςΆρθρο 15: Κατάργηση νομικών προσώπων χωρίς μεταφορά των αρμοδιοτήτων τους
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 16: Σύσταση Ενιαίου Φορέα Αμυντικής Έρευνας και Τεχνολογίας του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 17: Ίδρυση Ενιαίου Ταμείου Διαχείρισης – Αξιοποίησης Περιουσίας
- 167 ΣχόλιαΆρθρο 18:Γενικές Διατάξεις περί καταργήσεων – συγχωνεύσεων νομικών προσώπων και υπηρεσιών του παρόντος νόμου
- 86 ΣχόλιαΆρθρο 19: Ανώτατα ποσοστά ανά κλίμακα αξιολόγησης
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 20: Κλίμακα βαθμολόγησης κριτηρίων- Αιτιολογία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 21: ΑυτοαξιολόγησηΆρθρο 21: Αυτοαξιολόγηση
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 22: Έλεγχος τυπικών στοιχείων και ειδικής αιτιολογίας στις εκθέσεις αξιολόγησης
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 23: Αξιολογητές
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 24: Χρόνος σύνταξης των εκθέσεων αξιολόγησης
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 25: Δικαίωμα ένστασης
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 26: Γνωστοποίηση των εκθέσεων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 27: Διαδικασία Ένστασης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 28: Εξέταση των ενστάσεωνΆρθρο 28: Εξέταση των ενστάσεων
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 29: Ειδική Επιτροπή Αξιολόγησης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 30: Τροποποιήσεις – καταργήσεις
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 31: Μεταβατικές διατάξεις
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 32: Θέματα Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 33: Απλοποίηση διαδικασίας έκδοσης και χορήγησης Βεβαιώσεων Παρακολούθησης και Πιστοποίησης των επιμορφωτικών προγραμμάτων του Ε.Κ.Δ.Δ.Α. Βεβαιώσεις Παρακολούθησης και Πιστοποίησης των επιμορφωτικών προγραμμάτων του Ε.Κ.Δ.Δ.Α. και πληροφόρηση ηλεκτρονικά μέσω του Ο.Π.Σ.Άρθρο 33: Απλοποίηση διαδικασίας έκδοσης και χορήγησης Βεβαιώσεων Παρακολούθησης και Πιστοποίησης των επιμορφωτικών προγραμμάτων του Ε.Κ.Δ.Δ.Α. Βεβαιώσεις Παρακολούθησης και Πιστοποίησης των επιμορφωτικών προγραμμάτων του Ε.Κ.Δ.Δ.Α. και πληροφόρηση ηλεκτρονικά μέσω του Ο.Π.Σ.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 34: Απόφαση κατανομής σε νησιωτικούς δήμουςΆρθρο 34: Απόφαση κατανομής σε νησιωτικούς δήμους
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 35: Αποσπάσεις ή μεταθέσεις σε παραμεθόριο ή προβληματική περιοχή
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 36: Μετάταξη υπαλλήλων στις γραμματείες δικαστηρίωνΆρθρο 36: Μετάταξη υπαλλήλων στις γραμματείες δικαστηρίων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 37: Τροποποίηση του άρθρου 23 του Ν. 4049/2012Άρθρο 37: Τροποποίηση του άρθρου 23 του Ν. 4049/2012
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 38: Κατάργηση συναρμοδιότητας του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής ΔιακυβέρνησηςΆρθρο 38: Κατάργηση συναρμοδιότητας του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 39: Τροποποίηση του άρθρου 54 του ν. 4178/2013Άρθρο 39: Τροποποίηση του άρθρου 54 του ν. 4178/2013
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 40Άρθρο 40
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 41
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
15 Ιανουαρίου 2014, 15:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
21 Ιανουαρίου 2014, 14:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
1 Σχόλιο επι του Άρθρου 820 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 5147 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Μείωση Διοικητικών Βαρών
- Οργάνωση Δημόσιας Διοίκησης
- Ψηφιοποίηση Εγγράφων
- ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ – Τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες Νησίδων 1-8
- Δημόσια Διαβούλευση επί του τετάρτου Εθνικού Σχεδίου Δράσης για την Ανοικτή Διακυβέρνηση
- ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΑΝΩΤΑΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (Α.Σ.Ε.Π.), ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στις διατάξεις της Οδηγίας 2016/2102 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για την προσβασιμότητα των ιστότοπων
- ΕΤΗΣΙΑ ΕΚΘΕΣΗ 2018 ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΟΙΚΤΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
- ΕΤΗΣΙΑ ΕΚΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΟΙΚΤΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
- Αξιολόγηση Δημοσίων Υπαλλήλων
- Δημόσια Διαβούλευση επί της Υπουργικής Απόφασης για την ένταξη επιχορηγούμενων φορέων στο Πρόγραμμα Διαύγεια
- Σχέδιο Δράσης Ηλ. Διακυβέρνησης
- Σχέδιο Δράσης Ηλ. Διακυβέρνησης
- Ανοικτή διάθεση εγγράφων και δεδομένων του δημόσιου τομέα
- Τροποποίηση διατάξεων περί επιλογής προϊσταμένων
- Στρατηγική Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
- Καταργήσεις Συγχωνεύσεις Νομικών Προσώπων και ΥΠηρεσιών και άλλες Διατάξεις
- Ρυθμίσεις Υπουργείου
- Σύσταση Ανεξάρτητης Αρχής
- Διακήρυξη Ανοικτού Διαγωνισμού «Αναμόρφωση του Κράτους: Προς Ένα Επιτελικό Κράτος»
- ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ -υποδομές ασφάλειας
Να κατατεθούν εκ νέου και να ελεγχθούν όλα τα στοιχεία και τα πτυχία των υπαλλήλων και Προϊσταμένων, όλων των βαθμίδων, που αξιολογούνται μέσα στον φάκελο αξιολόγησης, για να γίνει διασταύρωση, μήπως διορίστηκαν με πλαστά χαρτιά και προσόντα και μήπως έχουν μεταπτυχιακά και προσόντα μαϊμού (από Αγγλίες, Βουλγαρίες κλπ…) Επισημαίνουμε ότι τα ανύπαρκτα ή πλαστά προσόντα πρέπει σύμφωνα με εκτιμήσεις, να πιάνουν το 30% των Υπαλλήλων, Προϊσταμένων και ειδικά των Καθηγητών ΑΕΙ και ΤΕΙ.
Πρόταση: Δεν υπάρχουν προσωπικά δεδομένα, για πτυχία και προσόντα υπαλλήλων, Προϊσταμένων και ειδικά των Καθηγητών ΑΕΙ και ΤΕΙ, όταν διορίστηκαν, αξιολογούνται βάσει αυτών,ή έχουν καταγγελία ή έχουν ΕΔΕ για μη νόμιμη κατοχή πτυχίων και προσόντων και οφείλουν εντός 15 ημερών να παρουσιάσουν στο αρμόδιο όργανο τα πτυχία και τα προσόντα τους, ειδάλλως παραπέμπονται με το αιτιολογικό της απόλυσης. Οι αρμόδιες υπηρεσίες οφείλουν να κοινοποιήσουν στην υπηρεσία, αν ο υπάλληλος είναι νόμιμος κάτοχος των προσόντων και πτυχίων που επικαλείται.
Άρα, όλοι που αδικήθηκαν, με αίτησή τους, πρέπει να περάσουν συνέντευξη να αναπτύξουν τις ικανότητές τους και τα επιχειρήματά τους και να επανεκτιμηθούν οι ικανότητές τους, από ειδικό συμβούλιο. Μην ξεχνάμε, ότι στο Δημόσιο ανθεί ένα ερπετό ο «ΡΟΥΦΙΑΝΟΣ», που σε όλες τις εποχές και σε όλες τις κυβερνήσεις είναι ο ίδιος, που προκατασκευάζει την όποια αξιολόγηση, αφού μεταφέρει στους ανωτέρους ό,τι θέλει και εκείνοι τον εμπιστεύονται, γιατί είναι και οι ίδιοι θύματα του «ΡΥΦΙΑΝΟΥ» και τον φοβούνται μήπως τους ρουφιανέψει και στους παραπάνω. Ο ΡΟΥΦΙΑΝΟΣ μπορεί να ρουφιανέψει ακόμα και τον Υπουργό και τον Πρωθυπουργό και γιαυτό έχει σημαντική θέση στην Δημόσια Διοίκηση, να μην κάνει τίποτα, να μην εργάζεται, πλην του να συκοφαντεί και να παραπληροφορεί!.