Σχέδιο Δράσης OGP OGP

3. Η ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΙ Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ

 

Προκειμένου να αντιμετωπιστούν αποτελεσματικά οι  προκλήσεις που τίθενται στην Ελληνική Δημόσια Διοίκηση, συμπεριλαμβανομένης της υποχρέωσης εκπλήρωσης των διεθνών δεσμεύσεων για την άμεση έναρξη των
μεταρρυθμίσεων, η ελληνική κυβέρνηση θα επικεντρωθεί σε έξι βασικούς πυλώνες διοικητικής μεταρρύθμισης που θα παρέχουν σταθερά και μακροχρόνια θεμέλια για το μέλλον της δημόσιας διοίκησης στην Ελλάδα.

Η υλοποίηση της Στρατηγικής για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση θα ενισχύσει την αποτελεσματική εφαρμογή των παρακάτω πυλώνων, παρέχοντας τα απαραίτητα εργαλεία για την παροχή υπηρεσιών προς την κυβέρνηση,
τους πολίτες και τον ιδιωτικό τομέα με απλό, αποδοτικό και αποτελεσματικό τρόπο.

 

 

 

  • 18 Φεβρουαρίου 2014, 10:27 | ΦΩΤΙΟΣ ΖΥΓΟΥΛΗΣ

    Οι πυλώνες της Διοικητικής Μεταρρύθμισης αφορούν στην ανάπτυξη και στον σχεδιασμό στρατηγικών και διαδικασιών οι οποίες έχουν στόχο την υλοποίηση ενός οράματος. Το όραμα αυτό επικεντρώνεται στην παροχή πολιτοκεντρικών υπηρεσιών.
    Ο 4ος πυλώνας που στοχεύει στην ενδυνάμωση των ανώτερων διοικητικών στελεχών για την επίτευξη υψηλών επιδόσεων και αφοσίωσης.
    Διερωτώμαι γιατί η ενδυνάμωση αυτή αφορά μόνο τα ανώτερα διοικητικά στελέχη.

  • 12 Φεβρουαρίου 2014, 08:02 | ιωάννης τσιωνάς

    Ο δεύτερο πυλώνας αναφέρει για σχεδιασμό δημόσιου τομέα που «εστιάζει στις ανάγκες των πολιτών και των επιχειρήσεων». Δηλαδή στο ατομικό και στο συλλογικό.

    Και ερωτώ: Οι επιχειρήσεις αποτελούν τη μοναδική συλλεκτική μορφή των πολιτών με την οποία πρέπει να ασχολείται ο δημόσιος τομέας;

    Οι ενώσεις και σύλλογοι πολιτών με μη κερδοσκοπικούς σκοπούς (πολιτιστικούς, αθλητικούς, κοινωνικούς κ.λπ.) δεν αξίζουν καμιάς προσοχής; Η στρατηγικής σημασίας διατύπωση των πυλώνων θεωρώ ότι χρειάζεται συμπλήρωση που να συμπεριλαμβάνει και τις παραπάνω συλλογικότητες πολιτών.