Ένας απο τους σημαντικότερους παράγοντες για την επιτυχία του εγχειρήματος της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης είναι οι ανθρώπινοι πόροι. Η υποστήριξη του εγχειρήματος αυτού έχει ανάγκη από την εξασφάλιση της κάλυψης των επόμενων απαιτήσεων σε ανθρώπινο δυναμικό:
• Κάλυψη αναγκών ψηφιακού αλφαβητισμού τόσο των δημοσίων υπαλλήλων, όσο και των πολιτών που θα χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.
• Κάλυψη αναγκών για την ανάπτυξη συστημάτων ΤΠΕ, τη λειτουργία και τη συντήρησή τους.
• Κάλυψη αναγκών για την διαχείριση και διοίκηση έργων και προγραμμάτων έργων.
• Κάλυψη αναγκών υποστήριξης και διαχείρισης της αλλαγής (change management).
• Κάλυψη αναγκών για τον σχεδιασμό και την πραγματοποίηση προμηθειών υπηρεσιών και εξοπλισμού ΤΠΕ, καθώς και ανάθεσης σε τρίτους υπηρεσιών ΤΠΕ (outsourcing).
• Κάλυψη αναγκών της διαχείρισης των σχέσεων με τους πολίτες, τις επιχειρήσεις, αλλά γενικότερα με τους χρήστες των υπηρεσιών Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (Citizen / Customer Relation Management).
3.1.4 Ανθρώπινοι Πόροι
- 7 Σχόλια1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ
- 5 Σχόλια2. ΕΠΙΤΕΛΙΚΗ ΣΥΝΟΨΗ
- 1 Σχόλιο3. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο 3.1 Γενικό Πλαίσιο3.1 Γενικό Πλαίσιο
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο 3.1.1 Πολιτική Δέσμευση και Ηγεσία3.1.1 Πολιτική Δέσμευση και Ηγεσία
- 2 Σχόλια3.1.2 Νομικό Πλαίσιο
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο 3.1.3 Πλαίσιο και Δομή Οργάνωσης3.1.3 Πλαίσιο και Δομή Οργάνωσης
- 2 Σχόλια3.1.4 Ανθρώπινοι Πόροι
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο 3.1.5 Οικονομικοί Πόροι3.1.5 Οικονομικοί Πόροι
- 1 Σχόλιο3.1.6 Τεχνολογικές Επιλογές
- 1 Σχόλιο3.1.7 Δεδομένα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο 3.1.8 Επικοινωνιακή Προσέγγιση3.1.8 Επικοινωνιακή Προσέγγιση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο 4. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ4. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο 4.1 Επίπεδο Υποδομών ΤΠΕ και Οργάνωσης4.1 Επίπεδο Υποδομών ΤΠΕ και Οργάνωσης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο 4.2 Επίπεδο Κορμού Συστημάτων Ηλεκτρονικής Κυβέρνησης4.2 Επίπεδο Κορμού Συστημάτων Ηλεκτρονικής Κυβέρνησης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο 4.3 Επίπεδο Υπηρεσιών Ηλεκτρονικής Κυβέρνησης4.3 Επίπεδο Υπηρεσιών Ηλεκτρονικής Κυβέρνησης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο 4.4 Επίπεδο Πρόσβασης στις Υπηρεσίες Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης4.4 Επίπεδο Πρόσβασης στις Υπηρεσίες Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο 5. ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΣΗΣ5. ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΣΗΣ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο 5.1 Κριτήρια Επιλογής Δράσεων και Έργων Ηλεκτρονικής Διακυβένησης5.1 Κριτήρια Επιλογής Δράσεων και Έργων Ηλεκτρονικής Διακυβένησης
- 1 Σχόλιο5.2 Δομικά Στοιχεία για την Πραγματοποίηση της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο 5.3 Μεθοδολογία για την Πραγματοποίηση της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης5.3 Μεθοδολογία για την Πραγματοποίηση της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
- 1 Σχόλιο6. ΔΡΑΣΕΙΣ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο 6.1 Παρουσίαση Δράσεων6.1 Παρουσίαση Δράσεων
- 1 Σχόλιο6.1.1 Δράσεις ανά Στρατηγική Κατεύθυνση και Στόχο της Στρατηγικής για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση
- 2 ΣχόλιαΑΣ1.1 Διαλειτουργικότητα πληροφοριακών συστημάτων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΑΣ1.2 Δράσεις διάδοσης και υποχρεωτικής εφαρμογής του Πλαισίου Παροχής Υπηρεσιών Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης σε όλες τις δράσεις και έργα των φορέων της Δημόσιας ΔιοίκησηςΑΣ1.2 Δράσεις διάδοσης και υποχρεωτικής εφαρμογής του Πλαισίου Παροχής Υπηρεσιών Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης σε όλες τις δράσεις και έργα των φορέων της Δημόσιας Διοίκησης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΑΣ1.3: Ανάπτυξη συστήματος μέτρησης, αξιολόγησης και συνεχούς βελτίωσης της απόδοσης των ηλεκτρονικών υπηρεσιώνΑΣ1.3: Ανάπτυξη συστήματος μέτρησης, αξιολόγησης και συνεχούς βελτίωσης της απόδοσης των ηλεκτρονικών υπηρεσιών
- 2 ΣχόλιαΑΣ2.1: Ανοικτή, διαφανής και ασφαλής διακίνηση δημόσιων εγγράφων
- 1 ΣχόλιοΑΣ2.2: Ηλεκτρονικοποίηση απλοποιημένων λειτουργικών διαδικασιών Φορέων της Δημόσιας Διοίκησης
- 1 ΣχόλιοΑΣ3.1: Δημιουργία ενιαίας ψηφιακής υποδομής διαχείρισης Ανθρώπινου Κεφαλαίου (HRMS
- 1 ΣχόλιοΑΣ3.2: Λειτουργία ενιαίου συστήματος χρηματοοικονομικής και δημοσιονομικής διαχείρισης – ERP
- 1 ΣχόλιοΑΣ3.3: Κατάρτιση ολοκληρωμένης πολιτικής προμήθειας, χρήσης και λειτουργίας, διαχείρισης και συντήρησης των βασικών πληροφοριακών υποδομών και υπηρεσιών του Δημοσίου
- 2 ΣχόλιαΑΣ3.4: Κατάρτιση στρατηγικής για την ανάπτυξη των υπηρεσιών κυβερνητικού υπολογιστικού νέφους (Greek GCloud Strategy) για τη Δημόσια Διοίκηση
- 1 ΣχόλιοΒΣ4.1 Λειτουργία συστήματος παροχής υπηρεσιών διαχείρισης σχέσεων με τους πολίτες (CRMS)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο BΣ4.2 Λειτουργία Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημόσιων ΠρομηθειώνBΣ4.2 Λειτουργία Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημόσιων Προμηθειών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΒΣ5.1: Αναβάθμιση της Κεντρικής Διαδικτυακής Πύλης Ενιαίας Πρόσβασης στις Υπηρεσίες του Δημόσιου ΤομέαΒΣ5.1: Αναβάθμιση της Κεντρικής Διαδικτυακής Πύλης Ενιαίας Πρόσβασης στις Υπηρεσίες του Δημόσιου Τομέα
- 3 ΣχόλιαΒΣ6.1: Οριστικοποίηση του τρόπου αυθεντικοποίησης πολιτών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΒΣ6.2: Δημιουργία κατάλληλων υποδομών αυθεντικοποίησηςΒΣ6.2: Δημιουργία κατάλληλων υποδομών αυθεντικοποίησης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΒΣ7.1: Διεύρυνση εφαρμογής συστημάτων που προάγουν τις διαφανείς διαδικασίες στην Δημόσια ΔιοίκησηΒΣ7.1: Διεύρυνση εφαρμογής συστημάτων που προάγουν τις διαφανείς διαδικασίες στην Δημόσια Διοίκηση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΒΣ7.2: Εξασφάλιση της πρόσβασης και της συμμετοχής για το σύνολο των πολιτώνΒΣ7.2: Εξασφάλιση της πρόσβασης και της συμμετοχής για το σύνολο των πολιτών
- 1 ΣχόλιοΒΣ7.3 Βελτίωση νομοθετικού πλαισίου για την πρόσβαση και την συμμετοχή των πολιτών
- 2 ΣχόλιαΒΣ8.1 Ψηφιακή κατάρτιση πολιτών
- 1 ΣχόλιοΒΣ8.2 Ενίσχυση της ψηφιακής κατάρτισης του ΣΥΝΟΛΟΥ των στελεχών της Δημόσιας Διοίκησης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΓΣ9.1: Διασύνδεση βασικών μητρώωνΓΣ9.1: Διασύνδεση βασικών μητρώων
- 1 ΣχόλιοΓΣ9.2 Διασύνδεση Εμπορικών Μητρώων
- 1 ΣχόλιοΓΣ10.1: Ενίσχυση θεσμικού πλαισίου και υποδομών για τα ανοιχτά δημόσια δεδομένα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΓΣ10.2: Στρατηγική συμμαχία με Αρχές και Υπηρεσίες ελέγχου και καταπολέμησης της διαφθοράςΓΣ10.2: Στρατηγική συμμαχία με Αρχές και Υπηρεσίες ελέγχου και καταπολέμησης της διαφθοράς
- 1 ΣχόλιοΔΣ11.1: Δράσεις Ορθολογικής Αξιοποίησης των ΤΠΕ για την πραγματοποίηση της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΔΣ11.2: Εξάλειψη Επικαλύψεων / Επαναλήψεων σε Δράσεις της Ηλεκτρονικής ΔιακυβέρνησηςΔΣ11.2: Εξάλειψη Επικαλύψεων / Επαναλήψεων σε Δράσεις της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
- 2 ΣχόλιαΔΣ11.3: Έργα – Πρωταθλητές
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο 6.1.2 Δράσεις Καταλύτες (Enablers) της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης6.1.2 Δράσεις Καταλύτες (Enablers) της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο 6.1.3 Χρονοδιάγραμμα Πραγματοποίησης Δράσεων6.1.3 Χρονοδιάγραμμα Πραγματοποίησης Δράσεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο 6.1.4 Αλλεξαρτήσεις Δράσεων6.1.4 Αλλεξαρτήσεις Δράσεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο 6.2 Προϋπολογισμός6.2 Προϋπολογισμός
- 1 Σχόλιο6.3 Ιεράρχηση Δράσεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο 6.3.1 Γενική Προσέγγιση6.3.1 Γενική Προσέγγιση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο 6.3.2 Χρονική Προτεραιοποίηση Πραγματοποίησης Δράσεων6.3.2 Χρονική Προτεραιοποίηση Πραγματοποίησης Δράσεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο 6.3.3 Συσχέτιση Δράσεων με τη Διοικητική Μεταρρύθμιση6.3.3 Συσχέτιση Δράσεων με τη Διοικητική Μεταρρύθμιση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο 7. ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΠΟΡΕΙΑΣ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ7. ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΠΟΡΕΙΑΣ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ
- 1 Σχόλιο8. ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ
- 4 ΣχόλιαΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 1: ΛΕΠΤΟΜΕΡΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΡΑΣΕΩN ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
- 1 ΣχόλιοΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 2: ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΕΡΓΩΝ
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
10 Ιουλίου 2014, 09:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
8 Αυγούστου 2014, 12:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
2 Σχόλια 52 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 5147 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Μείωση Διοικητικών Βαρών
- Οργάνωση Δημόσιας Διοίκησης
- Ψηφιοποίηση Εγγράφων
- ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ – Τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες Νησίδων 1-8
- Δημόσια Διαβούλευση επί του τετάρτου Εθνικού Σχεδίου Δράσης για την Ανοικτή Διακυβέρνηση
- ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΑΝΩΤΑΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (Α.Σ.Ε.Π.), ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στις διατάξεις της Οδηγίας 2016/2102 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για την προσβασιμότητα των ιστότοπων
- ΕΤΗΣΙΑ ΕΚΘΕΣΗ 2018 ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΟΙΚΤΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
- ΕΤΗΣΙΑ ΕΚΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΟΙΚΤΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
- Αξιολόγηση Δημοσίων Υπαλλήλων
- Δημόσια Διαβούλευση επί της Υπουργικής Απόφασης για την ένταξη επιχορηγούμενων φορέων στο Πρόγραμμα Διαύγεια
- Σχέδιο Δράσης Ηλ. Διακυβέρνησης
- Σχέδιο Δράσης Ηλ. Διακυβέρνησης
- Ανοικτή διάθεση εγγράφων και δεδομένων του δημόσιου τομέα
- Τροποποίηση διατάξεων περί επιλογής προϊσταμένων
- Στρατηγική Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
- Καταργήσεις Συγχωνεύσεις Νομικών Προσώπων και ΥΠηρεσιών και άλλες Διατάξεις
- Ρυθμίσεις Υπουργείου
- Σύσταση Ανεξάρτητης Αρχής
- Διακήρυξη Ανοικτού Διαγωνισμού «Αναμόρφωση του Κράτους: Προς Ένα Επιτελικό Κράτος»
- ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ -υποδομές ασφάλειας
Υπάρχει ένα σημαντικό σημείο, το οποίο γνωρίζουμε όσοι δουλεύουμε στο δημόσιο και φαίνεται να αγνοούν ή να κάνουν ότι αγνοούν οι σχεδιαστές τέτοιων δράσεων.
Αυτό είναι το πλαίσιο συνεργασίας μονάδων πληροφορικής του δημοσίου με τους αναδόχους των εταιρειών.
Τα περισσότερα και κυρίως τα σημαντικότερα πληροφοριακά συστήματα του δημοσίου, τουλάχιστον αυτά που αναφέρονται στο σχέδιο δράσεις (υπ οικονομικών, υπ εσωτερικών, φκα, δήμων) έχουν σχεδιαστεί, υλοποιηθεί, υποστηρίζονται και συντηρούνται από μεγάλες ιδιωτικές εταιρίες πληροφορικής (συνήθως τις γνωστές ίδιες)
Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό. Το κακό είναι ότι δεν έχει περιγραφεί και θεσμοθετηθεί ουσιαστικά η εμπλοκή των στελεχών πληροφορικής του δημοσίου στο κύκλο ζωής ενός συστήματος πληροφορικής.
Η κατάσταση χειροτερεύει όσο οι υφιστάμενες εταιρίες νοιώθουν ότι απειλούνται από τέτοιες δράσεις, «κάθονται» πάνω από τα συστήματα που λειτουργούν και αποκρύβουν κάθε πληροφορία.
Θέλουμε δημοσίους υπαλλήλους πληροφορικάριους ως προγραμματιστές, διαχειριστές, managers, presales?
Ως τώρα στο δημόσιο έχουμε απλά σάκους του μποξ….οι εταιρίες δε συνεργάζονται μαζί τους για ευνόητους λόγους, οι διοικητικοί υπάλληλοι τους τρέχουν να τους συμπληρώνουν excel κτλ. Βασικός τους ρόλος είναι να μπαίνουν σε επιτροπές και να αναλαμβάνουν την ευθύνη προδιαγραφής και παραλαβής πολύπλοκων έργων πληροφορικής, χωρίς κανένα εργαλείο και δύναμή στα χέρια τους.
Για να τρέξουν όλες αυτές οι δράσεις θα πρέπει στελέχη από τους φορείς να έχουν κατ ελάχιστον την ισχύ, τη θέση, το κύρος, τις αρμοδιότητες μες το φορέα να:
1)γνωρίζουν καλά τις τεχνικές λεπτομέρειες των υφιστάμενων συστημάτων
(να μπορούν δηλαδή να αντλούν τη πληροφορία από τους αναδόχους που προφανώς θέλουν να την αποκρύψουν)
2)να μπορούν να εντέλουν τους υφιστάμενους αναδόχους να υλοποιούν όσα χρειάζονται
Προτείνω να:
1)Να γίνει ένα ουσιαστικό audit στους φορείς που έχουν μεγάλους και ισχυρούς αναδόχους σχετικά στο τρόπο συνεργασίας με τα στελέχη πληροφορικής
2)Να καθοριστούν αρμοδιότητες στελεχών πληροφορικής. Δεν είναι κακό κάποτε να πούμε ευθέως ότι ο πληροφορικάριος στο δημόσιο είναι IT manager, σχεδιάζει διαδικασίες, κοιτάζει την τεκμηρίωση, την ποιότητα και δε κατσαβιδιάζει απλά, δε κάνει format,ούτε γράφει java
3)Τρίχτες λίγο τα δόντια στις εταιρίες και δώστε λίγο αίγλη και κύρος στους πληροφορικάριους του δημοσίου. Ορίστε ένα σημείο να μεταφέρουμε τα παράπονά μας για δυσλειτουργίες της πληροφορικής στο φορέα μας με εχέμυθο τρόπο
Για να μπορεί να προχωρήσει η διαδικασία αυτή σε επίπεδο ΟΤΑ (Α΄και Β) και Γενική Κυβέρνηση , προυποθέτει ότι κεντρικά το Υπουργείο θα πρέπει να υποστηρίξει
α) την προμήθεια νέων συγχρονων Η/Υ , με γρήγορα και ασφαλή προγράμματα λειτουργικά (WINDOWS 8) & ANTIVIRUS
b) την ανα περιφέρεια εκπαίδευση και επανεκπαίδευση όλων των εμπλεκόμενων υπάλληλων (π.χ υπάλληλοι ΔΥΠ σε ΚΕΠ και τουλάχιστον ένα διοικητικό υπάλληλο γραμματείας σε κάθε δημόσια υπηρεσία με ένα πανελλήνιο πρόγραμμα σε 3μηνη ή 6μηνη βαση (δηλ. θα βγαινει πρόγραμμα καθε 3-6 μηνες ωστε να μπορει να προγρ/στει η συμμετοχη υπαλλήλων αν α περιφέρεια , εφόσον φυσικά υπάρχει δυνατότητα να αναπληρώνεται , σε αντιθετη περίπτωση θα πρεπει να προβλέπεται να κλείνει η υπηρεσια για να μπορεί να εκπαιδευτει το εντεταλμένο προσωπικό στην ηλ. διακυβερνηση. Στα πλαίσια αυτά θα πρέπει να γίνει προβλεψη υποστηριξης όσων υπηρεσιων δεν διαθέτουν καταλληλα εκπαιδευμενου προσωπικου (με εξειδικευση σε χρησησ Η/Υ (πχ κατοχοι ECDL) να μετακινουνται μεσω της διαθεσιμότητας άτομα που θα εκπαιδευονται υποχρεωτικά
Γ) επισης με προτεραιότητα θα πρπειε να καταρτιστούν όλοι οι υπάλληλοι ΔΥΠ όλων των ΚΕΠ και των Δ/νσεων εξυπηρέτησης Πολιτών των Περιφερειών