Από 1.1.2019, προσλήψεις του πάσης φύσεως τακτικού και εποχικού προσωπικού φορέων της Γενικής Κυβέρνησης, όπως εκάστοτε οριοθετείται από την Ελληνική Στατιστική Αρχή στο Μητρώο Φορέων Γενικής Κυβέρνησης, διενεργούνται βάσει πολυετούς και ετήσιου στρατηγικού προγραμματισμού, σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος κεφαλαίου.
Αρχική ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΑΝΩΤΑΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (Α.Σ.Ε.Π.), ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣΆρθρο 01 – Στρατηγικός προγραμματισμός διενέργειας προσλήψεων τακτικού και εποχικού προσωπικού
Άρθρο 01 – Στρατηγικός προγραμματισμός διενέργειας προσλήψεων τακτικού και εποχικού προσωπικού
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Στρατηγικός προγραμματισμός διενέργειας προσλήψεων τακτικού και εποχικού προσωπικού
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Ένταξη στο Ψηφιακό Οργανόγραμμα του άρθρου 16 του ν. 4440/2016 (Α’ 224)
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 03 – Πολυετής προγραμματισμός προσλήψεων τακτικού προσωπικού
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Ετήσιο σχέδιο προσλήψεων τακτικού και εποχικού προσωπικού
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Υλοποίηση προσλήψεων από το Α.Σ.Ε.Π.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 06 – Ειδικές εγκρίσεις διετούς διάρκειαςΆρθρο 06 – Ειδικές εγκρίσεις διετούς διάρκειας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 07Άρθρο 07
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 08 – Θέματα προσωπικού Α.Σ.Ε.Π.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 09 – Λειτουργία του Α.Σ.Ε.Π.Άρθρο 09 – Λειτουργία του Α.Σ.Ε.Π.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 10Άρθρο 10
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 11 – Γνωμοδοτικό Συμβούλιο για τη Διοικητική ΑνασυγκρότησηΆρθρο 11 – Γνωμοδοτικό Συμβούλιο για τη Διοικητική Ανασυγκρότηση
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 12 – Σύσταση Ειδικής Γραμματείας Υποστήριξης Δράσεων Διοικητικής Ανασυγκρότησης και Παρατηρητηρίου Δημόσιας Διοίκησης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 13 – Τμήμα Διεθνούς και Ευρωπαϊκής ΣυνεργασίαςΆρθρο 13 – Τμήμα Διεθνούς και Ευρωπαϊκής Συνεργασίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 14 – Τμήμα Διοίκησης, Προγραμμάτων και Οικονομικής ΔιαχείρισηςΆρθρο 14 – Τμήμα Διοίκησης, Προγραμμάτων και Οικονομικής Διαχείρισης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 15 – Τομέας Α’ «Παρατηρητήριο Δημόσιας Διοίκησης»Άρθρο 15 – Τομέας Α’ «Παρατηρητήριο Δημόσιας Διοίκησης»
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 16 – Τομέας Β’ «Υποστήριξης Δράσεων Διοικητικής Ανασυγκρότησης»Άρθρο 16 – Τομέας Β’ «Υποστήριξης Δράσεων Διοικητικής Ανασυγκρότησης»
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 17 – Ένταξη φορέων της δημόσιας διοίκησης σε προγράμματα υποστήριξης και αναβάθμισης διοικητικής ικανότηταςΆρθρο 17 – Ένταξη φορέων της δημόσιας διοίκησης σε προγράμματα υποστήριξης και αναβάθμισης διοικητικής ικανότητας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 18 – Μέσα υλοποίησης και χρηματοδότησης προγραμμάτων υποστήριξης και αναβάθμισης διοικητικής ικανότηταςΆρθρο 18 – Μέσα υλοποίησης και χρηματοδότησης προγραμμάτων υποστήριξης και αναβάθμισης διοικητικής ικανότητας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 19 – Συντονιστική Επιτροπή Προγραμμάτων Υποστήριξης και Αναβάθμισης Διοικητικής ΙκανότηταςΆρθρο 19 – Συντονιστική Επιτροπή Προγραμμάτων Υποστήριξης και Αναβάθμισης Διοικητικής Ικανότητας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 20 – Παρακολούθηση και αξιολόγηση προγραμμάτων τεχνικής βοήθειαςΆρθρο 20 – Παρακολούθηση και αξιολόγηση προγραμμάτων τεχνικής βοήθειας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 21 – Τροποποίηση άρθρου 9 ν. 3528/2007 (Α΄26)Άρθρο 21 – Τροποποίηση άρθρου 9 ν. 3528/2007 (Α΄26)
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 22
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 23 – Τροποποίηση άρθρου 60 ν. 3528/2007 (Α’26)
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 24
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 25
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 26 – Ειδικό πρόγραμμα διοικητικής επάρκειας για υπαλλήλους κατηγορίας ΔΕΆρθρο 26 – Ειδικό πρόγραμμα διοικητικής επάρκειας για υπαλλήλους κατηγορίας ΔΕ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 27 – Τροποποίηση άρθρων του Κώδικα Κατάστασης Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 28 – Τροποποίηση άρθρου 86 ν. 3528/2007 (Α’ 26)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 29 – Τροποποίηση άρθρου 126 ν.3528/2007 (Α’ 26)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 30 – Τροποποίηση άρθρου 162 ν. 3528/2007 (Α’ 26)Άρθρο 30 – Τροποποίηση άρθρου 162 ν. 3528/2007 (Α’ 26)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 31Άρθρο 31
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 32
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 33 – Εθνικό Συμβούλιο για την Κωδικοποίηση και Αναμόρφωση της Ελληνικής ΝομοθεσίαςΆρθρο 33 – Εθνικό Συμβούλιο για την Κωδικοποίηση και Αναμόρφωση της Ελληνικής Νομοθεσίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 34 – Αποστολή Εθνικού ΤυπογραφείουΆρθρο 34 – Αποστολή Εθνικού Τυπογραφείου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 35 – Αντικατάσταση του άρθρου 2 του ν. 3469/2006Άρθρο 35 – Αντικατάσταση του άρθρου 2 του ν. 3469/2006
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 36 – Τροποποίηση επιμέρους διατάξεων του άρθρου 3 του ν. 3469/2006Άρθρο 36 – Τροποποίηση επιμέρους διατάξεων του άρθρου 3 του ν. 3469/2006
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 37 – Αντικατάσταση της παρ. 1 του άρθρου 6 του ν. 3469/2006Άρθρο 37 – Αντικατάσταση της παρ. 1 του άρθρου 6 του ν. 3469/2006
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 38 – Τροποποίηση επιμέρους διατάξεων του άρθρου 7 του ν. 3469/2006Άρθρο 38 – Τροποποίηση επιμέρους διατάξεων του άρθρου 7 του ν. 3469/2006
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 39 – Αντικατάσταση του άρθρου 9 του ν. 3469/2006Άρθρο 39 – Αντικατάσταση του άρθρου 9 του ν. 3469/2006
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 40 – Αντικατάσταση της παρ. 2 του άρθρου 10 του ν. 3469/2006Άρθρο 40 – Αντικατάσταση της παρ. 2 του άρθρου 10 του ν. 3469/2006
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 41 – Αντικατάσταση της παρ. 3 του άρθρου 12 του ν. 3469/2006Άρθρο 41 – Αντικατάσταση της παρ. 3 του άρθρου 12 του ν. 3469/2006
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 42 – Αντικατάσταση της παρ. 4 του άρθρου 13 του ν. 3469/2006Άρθρο 42 – Αντικατάσταση της παρ. 4 του άρθρου 13 του ν. 3469/2006
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 43 – Αντικατάσταση του άρθρου 15 του ν. 3469/2006Άρθρο 43 – Αντικατάσταση του άρθρου 15 του ν. 3469/2006
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 44 – Τροποποιήσεις επιμέρους διατάξεων του άρθρου 18 του ν. 3469/2006Άρθρο 44 – Τροποποιήσεις επιμέρους διατάξεων του άρθρου 18 του ν. 3469/2006
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 45 – Μουσείο Εθνικού Τυπογραφείου
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
12 Δεκεμβρίου 2018, 10:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
17 Δεκεμβρίου 2018, 14:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
5 Σχόλια 56 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 5147 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Μείωση Διοικητικών Βαρών
- Οργάνωση Δημόσιας Διοίκησης
- Ψηφιοποίηση Εγγράφων
- ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ – Τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες Νησίδων 1-8
- Δημόσια Διαβούλευση επί του τετάρτου Εθνικού Σχεδίου Δράσης για την Ανοικτή Διακυβέρνηση
- ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΑΝΩΤΑΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (Α.Σ.Ε.Π.), ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στις διατάξεις της Οδηγίας 2016/2102 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για την προσβασιμότητα των ιστότοπων
- ΕΤΗΣΙΑ ΕΚΘΕΣΗ 2018 ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΟΙΚΤΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
- ΕΤΗΣΙΑ ΕΚΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΟΙΚΤΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
- Αξιολόγηση Δημοσίων Υπαλλήλων
- Δημόσια Διαβούλευση επί της Υπουργικής Απόφασης για την ένταξη επιχορηγούμενων φορέων στο Πρόγραμμα Διαύγεια
- Σχέδιο Δράσης Ηλ. Διακυβέρνησης
- Σχέδιο Δράσης Ηλ. Διακυβέρνησης
- Ανοικτή διάθεση εγγράφων και δεδομένων του δημόσιου τομέα
- Τροποποίηση διατάξεων περί επιλογής προϊσταμένων
- Στρατηγική Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
- Καταργήσεις Συγχωνεύσεις Νομικών Προσώπων και ΥΠηρεσιών και άλλες Διατάξεις
- Ρυθμίσεις Υπουργείου
- Σύσταση Ανεξάρτητης Αρχής
- Διακήρυξη Ανοικτού Διαγωνισμού «Αναμόρφωση του Κράτους: Προς Ένα Επιτελικό Κράτος»
- ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ -υποδομές ασφάλειας
Παρακαλώ να ξεκινήσει η αναγνώριση του Β.Ε.Κ. απο τα Ι.Ε.Κ. ώστε να τους δίνετε η δυνατότητα να βρίσκουνε εργασία όσοι έχουν αποφοιτήση απο μία τεχνική σχολή και δεν έχουν αποκτήσει ακόμη το δίπλωμα απο την σχολή τους.
Επίσης να προτιμούνται σε σχέση με αυτούς που δέν έχουν τελειώσει κάποια τεχνική σχολή.
Επιβάλλεται να γίνουν άμεσα προσλήψεις τακτικού προσωπικού μέσω προκηρύξεων ΑΣΕΠ, ΔΕ Ημερήσιων φυλάκων Αρχαιοτήτων και ΔΕ Νυχτοφυλάκων Αρχαιοτήτων στα Μουσεία και στους Αρχαιολογικούς Χώρους του ΥΠΠΟΑ που υπολειτουργούν. Ο Πολιτισμός και ο Τουρισμός αποτελούν την αιχμή της ανάπτυξης της οικονομίας μας και δεν πρέπει να αφήνονται στην τύχη τους, αλλά να στελεχώνονται με εξειδικευμένο προσωπικό από ΙΕΚ (φυλάκων μουσείων και αρχ. χώρων) με κρατική πιστοποίηση (εξετάσεις από τον ΕΟΠΠΕΠ). Επίσης πρέπει να υπάρχει επαρκές αριθμητικά εποχικό προσωπικό (συμβασιούχοι) κατά το θερινό διάστημα (Απρίλιος-Οκτώβριος) που υπάρχουν περισσότεροι επισκέπτες στους χώρους αυτούς.
Γεια σας!
Πρέπει να ασχοληθείτε πολύ σοβαρά με το θέμα της ρήτρας-πρόβλημα στις προκηρύξεις του Α.Σ.Ε.Π. σύμφωνα με την οποία υπάλληλος του Δημοσίου δεν του επιτρέπεται να συμμετάσχει σε επόμενη προκήρυξη του Α.Σ.Ε.Π. εάν δεν έχει παρέλθει πενταετία από τον διορισμό του/της. Με αυτόν τον τρόπο εγκλωβίζονται άνθρωποι σε φορείς του Δημοσίου σε θέσεις και εργασιακά αντικείμενα που δεν επιθυμούν. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να μην έχει ένας υπάλληλος το δικαίωμα να διεκδικήσει εκ νέου μια θέση στο Δημόσιο, επειδή δεν έχει ολοκληρώσει ακόμα πενταετία από τον διορισμό του. Ποιος ο λόγος της πενταετίας;; Ακόμη, θα ήταν δυνατόν να μειωθεί αυτό το χρονικό διάστημα από 5 σε 2 χρόνια, οπότε ένας δόκιμος υπάλληλος καθίσταται μόνιμος. Διερωτώμαι, ποιο είναι το λογικό επιχείρημα πίσω από αυτήν ρήτρα-εμπόδιο…Είναι ηλίου φαεινότερων ότι κάθε άνθρωπος πρέπει να δύναται να διεκδικεί εκ νέου μια θέση στο Δημόσιο με νόμιμο τρόπο μέσα από διαδικασίες Α.Σ.Ε.Π. Εδώ και πάρα πολλά χρόνια αυτό αποτελεί μια ρήτρα-πρόβλημα που εγκλωβίζει πολλούς ανθρώπους καθώς ακόμα κι αν πριν την πενταετία παραιτηθούν από τη θέση τους ,δεν μπορούν να συμμετάσχουν σε νέα προκήρυξη-διαγωνισμό του Α.Σ.Ε.Π. αλλά πρέπει να περιμένουν να παρέλθει πενταετία από τον προηγούμενο διορισμό τους, χάνοντας έτσι επαγγελματικές ευκαιρίες για θέσεις που τους ενδιαφέρουν πολύ! Δεν γίνεται αντιληπτό, ότι έτσι ενισχύεται σε ένα βαθμό και η υποπαραγωγικότητα του υπαλλήλου καθώς παραμένει να εργάζεται σε μια θέση το αντικείμενο της οποίας δεν τον ενδιαφέρει;;!! Γιατί υπάρχουν ,λοιπόν, αυτά τα ανεξήγητα στεγανά; Μέχρι τώρα δεν έχει υπάρξει καμία αλλαγή σε αυτή την παράμετρο, η οποία όμως προκαλεί πάρα πολλά προβλήματα και αδικίες ιδιαιτέρως απέναντι στους νέους ανθρώπους που με τα προσόντα τους το μοναδικό που ζητούν είναι το αυτονόητο δικαίωμά τους για ίση και δίκαιη μεταχείριση και διεκδίκηση των θέσεων εργασίας.
Π Ρ Ο Τ Α Σ Η: Να αρθεί η ρήτρα της υποχρεωτικής πενταετούς παραμονής σε θέση του Δημοσίου/Ν.Π.Δ.Δ./Ο.Τ.Α. από προηγούμενο διορισμό, ως προϋπόθεση για να συμμετάσχει κάποιος εκ νέου σε προκήρυξη του Α.Σ.Ε.Π.!!
Καλημέρα
Θα ήθελα να προτείνω κατά τη διαδικασία επιλογής προσωπικού, στις εκάστοτε προκηρύξεις, τα απαιτούμενα δικαιολογητικά να επισυνάπτονται σκαναρισμένα, και όχι να χρειάζεται να φωτοτυπηθούν και να αποσταλούν ταχυδρομικώς. Κατά αυτόν τον τρόπο, κάνοντας ηλεκτρονική τη διαδικασία μειώνονται τόσο το κόστος όσο και ο χρόνος προετοιμασίας του υποψηφίου, προκειμένου να συμμετέχει σε προκηρύξεις.
Καλημέρα!
Θα κοιτάξετε το πρόβλημα με την δεκαετή παραμονή στην παραμεθόριο; Δεν αντιλαμβάνεστε ότι δεν λύνεται το πρόβλημα με την αναφορά στο νόμο της κινητηκοτητας για τα επτά έτη, ελάχιστης παραμονής; Έχει εγκλωβιστεί πληθώρα κόσμου λόγω μιας επιλογής μεταξύ εργασίας ή ανεργίας.
Εφόσον δώσατε προνόμια για την επιλογή υπηρεσίας σε παραμεθόριες επιλογές και την διετή παραμονή σε αυτές, γιατί δεν το εξισώσατε με τις ήδη υπάρχουσες θητείες σε παραμεθόριες περιοχές; Γιατί δεν βοηθάτε τους υπαλλήλους να κινηθούν ελεύθερα χωρίς κολλήματα, να αφοσιωθούν στην εργασία τους, σε ήρεμη ψυχολογική και οικονομική κατάσταση, και οχι να αναλώνονται στο πώς θα βρουν τρόπους να ξεφύγουν;
Πιστεύω ότι πρέπει να το δείτε.
Με εκτίμηση