- Πρώην Υπουργείο Διοικητικής Ανασυγκρότησης - http://www.opengov.gr/minreform -

Άρθρο 29: Όρια και προϋποθέσεις καταβολής Κινήτρου Επίτευξης Στόχων

1. Για την καταβολή του Κινήτρου Επίτευξης Στόχων (Κ.Ε.Σ.), το οποίο προβλέπεται στην παράγραφο 1 του άρθρου 19 του ν. 4024/2011, λαμβάνεται υπόψη η επίτευξη των στόχων των οργανικών μονάδων επιπέδου Διεύθυνσης και, όπου δεν υπάρχει, επιπέδου Τμήματος.

2. Για την καταβολή του Κ.Ε.Σ. στους προϊσταμένους Γενικών Διευθύνσεων λαμβάνεται υπόψη το άθροισμα της τελικής βαθμολογίας της απόδοσης, όπως προβλέπεται από τις παραγράφους 1 και 2 του άρθρου 14 του παρόντος, όλων των υπαλλήλων των οργανικών μονάδων της οικείας Γενικής Διεύθυνσης, διαιρούμενου με το πλήθος αυτών, σύμφωνα με τον μαθηματικό τύπο της παραγράφου 2 του άρθρου 30 του παρόντος διατάγματος.

3. Για την καταβολή του Κινήτρου Επίτευξης Δημοσιονομικών Στόχων (Κ.Ε.Δ.Σ.), το οποίο προβλέπεται στην παράγραφο 2, του άρθρου 19 του ν. 4024/2011, λαμβάνεται υπόψη η επίτευξη των στόχων των οργανικών μονάδων των υπηρεσιών που ορίζονται στα προεδρικά διατάγματα που προβλέπονται στο έβδομο εδάφιο, της παραγράφου 2, του άρθρου 19 του ν. 4024/2011. Στους στόχους αυτούς ενσωματώνονται οι δημοσιονομικοί στόχοι που περιλαμβάνονται στο Μεσοπρόθεσμο Πλαίσιο Δημοσιονομικής Στρατηγικής (Μ.Π.Δ.Σ.), στον ψηφισθέντα προϋπολογισμό που αφορά την περίοδο αξιολόγησης, καθώς και στα κατά περίπτωση εργαλεία άσκησης δημοσιονομικής πολιτικής.

4. Για την καταβολή του Κ.Ε.Δ.Σ. στους προϊσταμένους Γενικών Διευθύνσεων εφαρμόζεται αναλόγως η διάταξη της παραγράφου 2 του παρόντος άρθρου. Οι παράγραφοι 2 και 4 του παρόντος άρθρου δεν εφαρμόζονται για την καταβολή Κ.Ε.Σ. και Κ.Ε.Δ.Σ. σε προϊσταμένους οργανικών μονάδων επιπέδου Γενικής Διεύθυνσης στις οποίες εντάσσονται οργανικές μονάδες τόσο της παραγράφου 1 όσο και της παραγράφου 2, του άρθρου 19 του ν. 4024/2011, παρά μόνο στις περιπτώσεις που οι τελευταίες αυτές οργανικές μονάδες πληρούν τους όρους για την καταβολή είτε του Κ.Ε.Σ. είτε του Κ.Ε.Δ.Σ..

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα (Ανοιχτό | Κλείσιμο)

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα Στο "Άρθρο 29: Όρια και προϋποθέσεις καταβολής Κινήτρου Επίτευξης Στόχων"

#1 Σχόλιο Από gg Στις 5 Απριλίου 2012 @ 16:23

Άρθρο 29: Όρια και προϋποθέσεις καταβολής Κινήτρου Επίτευξης Στόχων

….

5. Καταβολές Κ.Ε.Σ. και Κ.Ε.Δ.Σ. στους προϊσταμένους Γενικών Διευθύνσεων άναστέλονται σε περίπτωση άσκησης ΄ποινικής δίωσης για διαφθορά και άκυρώνονται και αφαιρούνται καταβληθείσες καταβολές των 5 τελευταίων έτων έφόσον υπάρξουν τελεσίδικες άποφάσεις γιά χρηματισμό η δωροδοκία.

#2 Σχόλιο Από ΓΙΩΡΓΟΣ Στις 5 Απριλίου 2012 @ 20:05

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΣΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ ΝΑ ΑΠΟΔΟΘΕΙ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΑ ΠΕΡΘΩΡΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ 80% ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΜΙΑΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ Η ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ.

#3 Σχόλιο Από ΘΩΜΑΙΣ Στις 6 Απριλίου 2012 @ 09:09

ΟΤΑΝ ΣΕ ΕΝΑ ΤΜΗΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΤΕΛΕΧΩΝΕΤΑΙ ΑΠΟ 4 ΑΤΟΜΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΟΛΑ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΟΡΙΣΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΟΧΩΝ

ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΠΑΝΑΔΙΑΝΟΜΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ

ΘΑ ΘΕΣΩ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΘΕΩΡΩ ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΟ

ΣΤΗΝ ΑΠΟΓΡΑΦΗ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΜΙΑ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ ΓΙΑ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ

ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΣΑΣ

ΕΤΣΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΚΑΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΑΤΑΝΕ ΠΟΤΕ Η ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΣΠΑΣΜΕΝΟΙ ΚΡΥΦΑ ΣΕ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΟΥΝ

ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΕΙΣ ΟΤΙ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΣΟΥ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ Κ ΑΛΛΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΙΔΕΣ…………..

ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΤΕ ΣΟΒΑΡΑ ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΑΝΤΟΥ

#4 Σχόλιο Από ΘΩΜΑΙΣ Στις 6 Απριλίου 2012 @ 09:11

ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΝΑ ΟΡΙΣΤΕΙ ΠΩΣ Κ ΤΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ Κ ΑΝΑΛΟΓΟ ΕΠΙΔΟΜΑ
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΜΗΜΑΤΑ ΜΕ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΥΣ ΜΕ ΕΛΛΕΙΠΗ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Κ ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΣΤΩ Κ ΕΝΑΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΣ ΕΦΟΣΟΝ ΕΧΕΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Κ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΜΟΝΟ Κ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΠΛΟΥΣΤΕΥΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ

ΘΑ ΒΟΗΘΟΥΣΕ ΠΟΛΥ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΔΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ ΤΟΥΟΤΑ

ΣΕ ΣΤΟΧΟΠΟΙΗΣΗ
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
ΚΙΝΗΤΡΑ
ΚΛΠ

#5 Σχόλιο Από Αθανάσιος Βασιλάκης Στις 10 Απριλίου 2012 @ 11:36

Αγαπητοί συνάδελφοι διαφόρων δημοσίων υπηρεσιών,

Με το δικαίωμα που δίνει το σύνταγμα της χώρας μας και ο δημοσιοϋπαλληλικός κώδικας να εκφράζει ένας απλός δημόσιος υπάλληλος ελεύθερα την προσωπική του άποψη θα ήθελα να εστιάσω την προσοχή μας στα ακόλουθα σημεία.
Από τη μία μεριά υπάρχει θετική μετεξέλιξη όπου θα ενεργοποιήσει το ενδιαφέρον μας διότι:
1. Θεσπίζεται η μέτρηση επίδοσης σε επίπεδο δημοσίου υπαλλήλου (ατομικά) καθώς δεν προ-υπήρχε με τον Ν.3230/2004.
2. Θεσπίζεται η σύνδεση κινήτρου επιπλέον αμοιβής σε επίπεδο μονάδας και υπαλλήλου με διαφορετικό τρόπο που προϋπήρχε στα προηγούμενα μισθολόγια. Η εμπειρία μας δίδαξε ότι είχαμε καταλήξει να λαμβάνουν το κίνητρο απόδοσης όλοι οι προϊστάμενοι και υπάλληλοι ανεξάρτητα εάν συνεισφέρανε περισσότερο, λιγότερο ή καθόλου.
3. Εισάγεται μία περισσότερο ολιστική προσέγγιση από την υφιστάμενη πραγματικότητα.
4. Βελτιώνεται η σύνδεση της αξιολόγησης επίδοσης δημοσίων υπαλλήλων με τα θέματα αξιολόγησης προσωπικού.

Από την άλλη μεριά υπάρχει αρνητική μετεξέλιξη που θα δημιουργήσει πιθανές δυσλειτουργίες διότι:
1. Η καταβολή των Κ.Ε.Σ. και Κ.Ε.Δ.Σ. δεν βασίζεται α) σε συντελεστές βαρύτητας και β) σε συντελεστές δυσκολίας της εργασίας, βάση της οποίας μπορεί να κρίνεται η επίδοση του κάθε δημοσίου υπαλλήλου. Σύμφωνα με το άρθρο 39 της Ευρωπαϊκής Συνθήκης πρέπει να υπάρχει «ίση αμοιβή, για εργασία ίσης αξίας», αλλά το ερώτημα είναι εάν το ίδιο αντικείμενο, το ίδιο επίπεδο δυσκολίας, την ίδια σπουδαιότητα – βαρύτητα, την ίδια ευθύνη στην εργασία τους έχουν όλοι ????
2. Αρκετά προηγούμενα άρθρα έχουν δεχθεί σκληρή κριτική από αρκετούς συναδέλφους διότι δεν συνδέονται με το προσωντολόγιο – καθηκοντολόγιο προϊσταμένων και υπαλλήλων, θαρρώ ότι ασφαλώς το ίδιο θα ισχύει με τα Κ.Ε.Σ. και Κ.Ε.Δ.Σ..
3. Υπάρχει κριτική από αρκετούς συναδέλφους σε προηγούμενα άρθρα για τη δυσκινησία των συμβουλίων και επιτροπών αξιολόγησης. Θαρρώ ότι το ίδιο θα αφορά και τα Κ.Ε.Σ. και Κ.Ε.Δ.Σ.
4. Τα προτεινόμενα Κ.Ε.Σ. και Κ.Ε.Δ.Σ. θα είναι ευάλωτα σε ενστάσεις και αμφισβήτηση εάν δεν βελτιωθούν και εδραιωθούν αμοιβαίως αποδεκτά κριτήρια από όλους μας.
5. Δεν λαμβάνεται υπόψη η εμπειρία και η υφιστάμενη δουλειά που έχει πραγματοποιηθεί από αξιόλογους συναδέλφους του υπουργείου οικονομικών σε υπογεγραμμένα συμβόλαια αποδοτικότητας.
6. Δεν έχουν συνεκτιμηθεί πιλοτικές εφαρμογές και συνεχείς βελτιώσεις.
7. Δεν έχει συνεκτιμηθεί η σταδιακή εφαρμογή (ίσως με μεταβατικές διατάξεις) διότι η ολιστική εφαρμογή πιθανώς να είναι δυσλειτουργική (ελπίζω η εμπειρία του Ν.3230/2004 μας έχει διδάξει αρκετά όλους μας).

Κλείνοντας, η ολιστική προσέγγιση του υφιστάμενου σχεδίου διαφαίνεται να αναδειχθεί ως «βαριά, δύσπεπτη και δυσκίνητη», οπότε η παρούσα προσπάθεια θα πρέπει να εστιάσει στη μέγιστη απλοποίηση, ώστε να εδραιωθεί μία περισσότερο «εύπεπτη» εφαρμογή από όλους μας. Οι ανωτέρω επισημάνσεις είναι προσωπικές και θαρρώ ότι χρίζουν περεταίρω μελέτη, επεξεργασία και έρευνα.

Καλή ανάσταση και καλό Πάσχα σε όλους …
Αθανάσιος Γ. Βασιλάκης, ΤΕ/Δ1 Εφοριακός
Αποσπασμένος στη Διεύθυνση Ποιότητας και Αποδοτικότητας, Υπουργείου Οικονομικών

#6 Σχόλιο Από baia Στις 12 Απριλίου 2012 @ 12:32

θετω υπόψη σας τα εξής:
Η παροχή χρηματικής επιβράβευσης μπορεί να δυσχεράνει την οικονομική κατάσταση του δικαιούχου, με τον τρόπο που το ΠΔ προβλέπει τη διαδικασία. Ας ληφθεί υπόψη πως πρόκειται για αναδρομική παροχή που θα δοθεί σε συνολικό ποσό (κι όχι σε μηνιαίες δόσεις, από τη στιγμή που αυτό δεν προβλέπεται). Η καταβολή όμως αυτού επηρεάζει τις κρατήσεις, ήτοι τα ταμεία που δεν παγιώθηκαν με τις αποδοχές στις 30/10/11, τις έκτακτες εισφορές και φυσικά το φόρο εισοδήματος!
Με τη μείωση δε του αφορολόγητου, ο δικαιούχος περνά σε άλλη φορολογική κλιμακα και ισχύει μεγαλύτερος φορολογικός συντελεστής.

Η παροχή μηνιαίων βεβαιώσεων από την υπηρεσία για φορολογικούς λόγους (για να αποφευχθεί το ανωτέρω) θα λαμβάνεται υπόψη δε, στο επόμενο οικονομικό έτος και όχι στο τρέχων. Δυστυχώς με τα σημερινά δεδομένα του 4024/11, ακόμα κι αυτή η -έστω προσωρινή- οικονομική επιβάρυνση μπορέι να θεωρηθεί απαγορευτική για τους περισσότερους από εμάς.

Εύλογα μπορεί κανείς να συμπεράνει πως αυτό που κανονικά θεωρείται ως κινητήρια δύναμη για καλύτερη εκτέλεση έργου πολύ εύκολα μπορεί να αποτελέσει τροχοπέδη!!

Επιπλέον, πως διαφυλασσόμαστε πως αυτό θα γίνει αποδεκτό από την κοινή γνώμη; Πώς εξασφαλίζεται αυτό από τη στιγμή, που όλοι οι ιθύνοντες (πολιτικοί και μη) κατήγγειλαν την υπαρξη του κινήτρου απόδοσης;