Η ισχύς των διατάξεων του παρόντος νόμου αρχίζει από την 1η Ιανουαρίου 2013, εκτός εάν από τις επιμέρους διατάξεις του ορίζεται διαφορετικά.
Άρθρο 17: Έναρξη ισχύος
- 29 ΣχόλιαΆρθρο 01:Κατάργηση του νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου «Ελληνική Θαλάσσια Ένωση» (Ε.Θ.Ε.)
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 02: Κατάργηση του νομικού προσώπου ιδιωτικού δικαίου «Ινστιτούτο Οικονομίας Κατασκευών» (Ι.Ο.Κ.)
- 32 ΣχόλιαΆρθρο 03: Κατάργηση του νομικού προσώπου ιδιωτικού δικαίου «Ταμείο Διαχείρισης Πιστώσεων για Εκτελέσεις Αρχαιολογικών Έργων» (Τ.Δ.Π.Ε.Α.Ε.)
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 04: Κατάργηση του νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου «Οργανισμός Τουριστικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης» (Ο.Τ.Ε.Κ.) και συγχώνευση εκπαιδευτικών μονάδων στο Υπουργείο Τουρισμού
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 05: Κατάργηση του νομικού προσώπου ιδιωτικού δικαίου «Ευρωπαϊκό Κέντρο Επικοινωνίας Πληροφόρησης και Πολιτισμού -Εθνικό Κέντρο Χαρτών και Χαρτογραφικής Κληρονομιάς – Εθνική Χαρτοθήκη» (Ε.Κ.Ε.Π.Π. – Ε.ΚΕ.Χ.ΧΑ.Κ.)
- 34 ΣχόλιαΆρθρο 06: Σύσταση νομικού προσώπου ιδιωτικού δικαίου «Οργανισμός Διαπίστευσης, Τυποποίησης και Μετρολογίας», κατάργηση του νομικού προσώπου ιδιωτικού δικαίου «Ελληνικό Ινστιτούτο Μετρολογίας» (Ε.Ι.Μ.) και λύση των ανωνύμων εταιρειών «Εθνικό Σύστημα Διαπίστευσης» (Ε.ΣΥ.Δ.) και «Ελληνικός Οργανισμός Τυποποίησης» (ΕΛ.Ο.Τ.), με μεταφορά των αρμοδιοτήτων τους
- 69 ΣχόλιαΆρθρο 07: Ένταξη του «Kέντρου Έρευνας, Τεχνολογίας και Ανάπτυξης Θεσσαλίας» στο νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου «Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης» (Ε.Κ.Ε.Τ.Α.)
- 27 ΣχόλιαΆρθρο 08: Συγχώνευση της ανώνυμης εταιρείας «Κεντρική Αγοράς Θεσσαλονίκης» (Κ.Α.Θ. Α.Ε.) και της ανώνυμης εταιρείας «Οργανισμός Κεντρικών Αγορών και Αλιείας» (Ο.Κ.Α.Α. Α.Ε.) με απορρόφηση της πρώτης από τη δεύτερη
- 217 ΣχόλιαΆρθρο 09: Ένταξη του νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου «Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών» (Ε.Κ.Κ.Ε.) στο νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου «Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών» (Ε.Ι.Ε.)
- 97 ΣχόλιαΆρθρο 10: Συγχώνευση και Κατάργηση Φορέων Διαχείρισης Προστατευόμενων Περιοχών
- 46 ΣχόλιαΆρθρο 11: Συγχώνευση Μονάδων Κοινωνικής Φροντίδας (Μ.Κ.Φ.) σε συνιστώμενα ανά Περιφέρεια, νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 12: Συγχώνευση Κεφαλαίων Αποζημίωσης Φορτοεκφορτωτών (Κ.Α.Φ.) και σύσταση του Ενιαίου Κεφαλαίου Αποζημίωσης Φορτοεκφορτωτών
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 13: Κατάργηση Εταιρειών Προστασίας Ανηλίκων (Ε.Π.Α.) με μεταφορά των αρμοδιοτήτων τους
- 33 ΣχόλιαΆρθρο 14: Συγχώνευση των ανωνύμων εταιρειών «Διεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης» (Δ.Ε.Θ.), «Ελληνικές Εκθέσεις – HELEXPO» και «Οργανισμός Προώθησης Εξαγωγών» (Ο.Π.Ε.) με σύσταση νέας ανώνυμης εταιρείας
- 67 ΣχόλιαΆρθρο 15: Γενικές διατάξεις
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 16: Καταργούμενες διατάξεις
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 17: Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
1 Οκτωβρίου 2012, 16:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
11 Οκτωβρίου 2012, 17:00
Σχετικό Υλικό
Σχέδιο νόμουΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
13 Σχόλια 726 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 5147 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Μείωση Διοικητικών Βαρών
- Οργάνωση Δημόσιας Διοίκησης
- Ψηφιοποίηση Εγγράφων
- ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ – Τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες Νησίδων 1-8
- Δημόσια Διαβούλευση επί του τετάρτου Εθνικού Σχεδίου Δράσης για την Ανοικτή Διακυβέρνηση
- ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΑΝΩΤΑΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (Α.Σ.Ε.Π.), ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στις διατάξεις της Οδηγίας 2016/2102 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για την προσβασιμότητα των ιστότοπων
- ΕΤΗΣΙΑ ΕΚΘΕΣΗ 2018 ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΟΙΚΤΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
- ΕΤΗΣΙΑ ΕΚΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΟΙΚΤΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
- Αξιολόγηση Δημοσίων Υπαλλήλων
- Δημόσια Διαβούλευση επί της Υπουργικής Απόφασης για την ένταξη επιχορηγούμενων φορέων στο Πρόγραμμα Διαύγεια
- Σχέδιο Δράσης Ηλ. Διακυβέρνησης
- Σχέδιο Δράσης Ηλ. Διακυβέρνησης
- Ανοικτή διάθεση εγγράφων και δεδομένων του δημόσιου τομέα
- Τροποποίηση διατάξεων περί επιλογής προϊσταμένων
- Στρατηγική Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
- Καταργήσεις Συγχωνεύσεις Νομικών Προσώπων και ΥΠηρεσιών και άλλες Διατάξεις
- Ρυθμίσεις Υπουργείου
- Σύσταση Ανεξάρτητης Αρχής
- Διακήρυξη Ανοικτού Διαγωνισμού «Αναμόρφωση του Κράτους: Προς Ένα Επιτελικό Κράτος»
- ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ -υποδομές ασφάλειας
Γενικό σχόλιο:
Μία τέτοια προσπάθεια, για το καλό της χώρας, του παραγωγικού τομέα της και της εποπτείας της αγοράς, θα έπρεπε να είναι άμεσης εφαρμογής ή το αργότερο 1 μήνα από τη δημοσίευση του παρόντος. Προφανώς διατηρώ κάθε επιφύλαξη, διότι δε γνωρίζω από κοντά ή από «μέσα» όλους τους φορείς που αναφέρονται στο παρόν. Πολύ απλά, οι διαδικασίες του δημοσίου είναι πολύ χρονοβόρες κι αν θέλουμε να πετύχουμε κάτι καλό θα πρέπει να μπουν αυστηρά όρια κι όσοι εμπλέκονται να δουλέψουν όπως πρέπει και με συγκεκριμένους στόχους.
Σχόλια στο άρθρο 17
Για λόγους ασφαλείας, η έναρξη ισχύος του νόμου πρέπει να οριστεί σε τρεις μήνες από τη δημοσίευσή του.
[προς διαχειριστή: σβήστε παρακαλώ την αμέσως προηγούμενη καταχώρηση μου- ακολουθεί η ορθότερη διατύπωση]
@ «ΧΑΙΜ ΚΟΕΝ», @ P.D.A., @ Τριανταφύλλου, @ Δημήτρης Καρύδης @ Νιζάμης @ karavidopoulos
είναι μια ‘νίκη’ της παραπληροφόρησης ότι εσείς, ως απλoί πολίτες, πιστεύετε ότι όλοι οι οργανισμοί που εντάσσονται στο παρόν νομοσχέδιο «νοσούν» και άρα, επειδή «το κακό έχει παραγίνει», «θα έπρεπε να γίνει αντί διαβούλευσης άμεση (=σήμερα!!) νομοθέτηση» για την «παταξη της διαφθορας κ της διαπλοκης στο δημοσιο»
Σας προσκαλώ να διαβάσετε τις συζητήσεις και σε άλλα άρθρα και να ενημερωθείτε καλύτερα. Δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη για τους υπόλοιπους οργανισμούς αλλά το ΚΕΤΕΑΘ (βλ άρθρο 7) δεν ‘νοσεί’. Το αντίθετο μάλιστα.
Ούτε είναι κέντρο διαφθοράς και βέβαι δεν είναι ‘trisathlios organismos’. Συνεργάζεται με το πανεπιστήμιο της περιοχής του, με την τοπική βιομηχανία/βιοτεχνία και την αυτοδιοίκηση προσφέροντας τεχνογνωσία και αναπτύσσοντας πολλές δράσεις. Φέρνει χρήματα στην Θεσσαλία (στην Ελλάδα) μέσω ανταγωνιστικών προγραμμάτων. Έχει μικρό και ευέλικτο σχήμα. Τις λίγες θέσεις ερευνητών που έχει τις κάλυψε μετά από ανοιχτή προκήρυξη (σε Ελλάδα και εξωτερικό). Δίνει ευκαιρίες σε νέους επιστήμονες, που αλλιώς θα ήταν άνεργοι.
Αξιολογηθηκε από εξωτερικούς κριτές και πήρε άριστα.
Το να συμπεριλαμβάνεται το ΚΕΤΕΑΘ εδώ αποτελεί κατεδάφιση της αξιολόγησης και αντίκειται στην λογική.
@ «ΧΑΙΜ ΚΟΕΝ», @ P.D.A., @ Τριανταφύλλου, @ Δημήτρης Καρύδης @ Νιζάμης @ karavidopoulos
είναι μια ‘νίκη’ της κυβέρνησης ότι εσείς, ως απλoί πολίτες, πιστεύετε ότι όλοι οι οργανισμοί που εντάσσονται στο παρόν νομοσχέδιο «νοσούν» και άρα, επειδή «το κακό έχει παραγίνει», «θα έπρεπε να γίνει αντί διαβούλευσης άμεση (=σήμερα!!) νομοθέτηση» για την «παταξη της διαφθορας κ της διαπλοκης στο δημοσιο»
Σας προσκαλώ να διαβάσετε τις συζητήσεις και σε άλλα άρθρα και να ενημερωθείτε καλύτερα. Δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη για τους υπόλοιπους οργανισμούς αλλά το ΚΕΤΕΑΘ (βλ άρθρο 7) δεν ‘νοσεί’. Το αντίθετο μάλιστα.
Ούτε είναι κέντρο διαφθοράς και βέβαι δεν είναι ‘trisathlios organismos’. Συνεργάζεται με το πανεπιστήμιο της περιοχής του, με την τοπική βιομηχανία/βιοτεχνία και την αυτοδιοίκηση προσφέροντας τεχνογνωσία και αναπτύσσοντας πολλές δράσεις. Φέρνει χρήματα στην Θεσσαλία (στην Ελλάδα) μέσω ανταγωνιστικών προγραμμάτων. Έχει μικρό και ευέλικτο σχήμα. Τις λίγες θέσεις ερευνητών που έχει τις κάλυψε μετά από ανοιχτή προκήρυξη (σε Ελλάδα και εξωτερικό). Δίνει ευκαιρίες σε νέους επιστήμονες, που αλλιώς θα ήταν άνεργοι.
Αξιολογηθηκε από εξωτερικούς κριτές και πήρε άριστα. Το να συμπεριλαμβάνεται το ΚΕΤΕΑΘ εδώ αποτελεί κατεδάφιση της αξιολόγησης και αντίκειται στην λογική.
χθες.
παταξη της διαφθορας κ της διαπλοκης στο δημοσιο.
ευχαριστω.
ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΤΕ ΤΙΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΝΟΜΟ.
ΘΑ ΠΕΤΥΧΕΤΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟ ΑΦΟΥ ΠΟΛΛΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΕΜΠΛΕΚΟΝΤΑΙ ΜΕ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΑ.
apo xronia eprepe na to kanoume ayto sto dimosio o kathe politeytis se isagogika diorize saytoys tous trisathious organismous gia na apomisoun ta xrimata aytou tou laou h imeteri kanteto epitelous
ΑΦΗΣΤΕ ΤΙΣ ΔΙΒΟΥΛΕΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΙΑΣΤΕ ΕΡΓΑΣΙΑ .
ΑΥΤΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΓΙΝΕΙ ΧΤΕΣ.
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΡΑΤΟΥΝΤΕΣ.
ΔΕΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ……………
ΕΛΛΕΙΨΕΙ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΤΟ ΥΠΟ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ,ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΩ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟΝ ΘΕΣΜΟ ΤΩΝ ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΥ Ή ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ,ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΣΤΑ ΔΥΟ ΝΟΜΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ-ΠΑΚΠΑΑ ,ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΦΕΛΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ,ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ.
1.ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΣΤΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥ.ΑΙΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΩΡΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗΣ ΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΚΙΝΗΣΗΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΔΥΣΚΟΛΗ ΕΠΟΧΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΠΑΙΤΕΙΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΚΙΝΗΣΗΣ.ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΠΡΟΒΛΕΦΘΕΙ Η ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΑΜΟΙΒΗ ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ,ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΚΙΝΗΣΗΣ ΤΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ,ΕΝΝΙΑΙΑ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ.
2.ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΤΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΣΤΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΤΩΝ ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΤΗΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ ΚΑΤΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥΣ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ,ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΤΟΥ ΕΝΤΙΜΟΥ ΚΑΙ ΚΟΙΝΑ ΑΠΟΔΕΚΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ.
3.ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΥΞΗΜΕΝΩΝ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΩΝ ΤΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ,ΣΑΦΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΑΛΟΓΗ ΑΜΟΙΒΗ,ΟΠΩΣ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΥ,ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕ Η ΑΜΟΙΒΗ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΥ.
4.Η ΔΕΚΑΠΕΝΤΑΜΕΛΗΣ ΣΥΝΘΕΣΗ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΙΝΗΤΗ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΕΠΤΑΜΕΛΗ ΣΥΝΘΕΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΙΩΝ.
ΜΕΤΑ ΤΙΜΗΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Ι. ΚΟΥΡΕΒΕΣΗΣ
Πολλές από τις λειτουργίες των νοσούντων φορέων θα μπορούσαν να αναλάβουν τα υποβαθμισμένα Ανώτατα Πανεπιστημιακά Ιδρύματα της χώρας, όπως έρευνες, μελέτες, κτλ, παράγοντας άμεσα εφαρμόσιμες προτάσεις για ανάπτυξη, περιβάλλον, γεωργία, υδρολογία, ενέργεια κτλ.
Απλές συγχωνεύσεις χωρίς μηχανοποιημένες διαδικασίες θα οδηγήσουν και πάλι σε σπατάλες, κομματισμούς και τα γνωστά σε όλους αποτελέσματα.
Υπηρεσίες που προγραμματίζονται για συγχώνευση θα ήταν σκόπιμο να υπαχθούν κατά το δυνατόν σε Δήμους ή Περιφέρειες, με αξιόλογο ολιγομελές προσωπικό, το οποίο θα έχει επιτελικά καθήκοντα, αναθέτοντας υπεργολαβικά σε τρίτους τις όποιες έρευνες, μελέτες κτλ απαιτούνται για την αντιμετώπιση των εκάστοτε πολιτικο-κοινωνικών στόχων. Αυτό θα έχει άμεσα οικονομικά ωφέλη, διότι η ενεργοποίηση «υπεργολάβων» θα γίνεται μόνο για την υλοποίηση συγκεκριμένων στόχων, χωρίς πολυμελές μόνιμο (επιστημονικό ή όχι) προσωπικό άνευ συνεχούς αντικειμένου.
Ας τελειώνουμε! Κανονικά θα έπρεπε να γίνει αντί διαβούλευσης άμεση (=σήμερα!!) νομοθέτηση είτε με πράξη του υπουργικού συμβουλίου είτε με προεδρικό διάταγμα. Και θα έπρεπε αντί χρόνου έναρξης ισχύος να οριστεί χρόνος ολοκλήρωσης της διαδικασίας λύσης/συγχώνευσης ή ότι άλλο των φορέων αυτών η 31.12.2012… Πόσο ακόμα νομίζετε πως η κοινωνία θα ανέχεται να πληρώνει άχρηστους φορείς; Λέει ο λαός «όποιος δεν θέλει να ζυμώσει σαράντα μέρες κοσκινίζει», έτσι έχετε καταντήσει!
Εχω την αίσθηση ότι το κακό έχει παραγίνει με τους χιλιάδες οργανισμούς του Δημοσίου. Μία μικρή χώρα με 10 εκ πολίτες δε χρειάζεται να έχει τέτοιο συγκεντρωτικό, γραφειοκρατικό, ευνοικρατικό και αναποτελεσματικό σύστημα διοίκησης. Δε φτάνουν τα υπουργεία, οι δαιδαλώδεις νόμοι, οι δεκάδες υπογραφές για τη διεκπαιρέωση μίας υπόθεσης, οι συναρμοδιότητες, και όλα τα άλλα γνωστά φαινόμενα σε μία χώρα διεφθαρμένη και σάπια ως το μεδούλι έχουμε και τους οργανισμούς. Και τώρα που πρέπει να περικοπούν δαπάνες κανείς δε θέλει να ξεβολευτεί.
Το κράτος δε θέλει να κινητοποιήσει όλες τις δυνάμεις του. Αν θέλουμε μείωση ελλειμμάτων ας δεχθούν οι κρατικοί υπάλληλοι να γίνουν 300.000. Ετσι θα υπηρετήσουν καλύτερα το δημόσιο συμφέρον για το οποίο κόπτονται.
Από την άλλη το κράτος δε θέλει να αυτοπεριοριστεί. Ακόμα και σήμερα μέσα σε τέτοια κρίση, ξοδεύει και ξοδεύει και ξοδεύει και φυσικά οι απλοί πολίτες είτε πληρώνουν, είτε μένουν άνεργοι.
Σε περιόδους κρίσης, όλο το έθνος πρέπει να συνεισφέρει. Αν δεν το πράξει είναι βέβαιο ότι ο λαός θα πάρει το μέρος των δανειστών και θα επιτεθεί στην κυβέρνησή του. Ας ελπίσουμε ότι δε θα συμβεί τίποτα τέτοιο. Και όλα θα κυλήσουν ομαλά. Τουτέστιν δε θα καραργηθεί τίποτα, δε θα απολυθεί κανείς και τα κοροϊδα θα συνεχίσουν να πληρώνουν.
Μία ενέργεια όπως η συγχώνευση φορέων, προυποθέτει επανεξέταση των διαδικασιών και λειτουργιών του υποδέχοντος φορέα, ώστε να μπορέσει να απορροφήσει το όποιο έργο του φορέα που απορροφάται.
Θα έπρεπε να υπάρχει πρόβλεψη (πιθανόν σε ξεχωριστό άρθρο) της διαδικασίας επανεξέτασης του στόχου, της οργάνωσης και των διαδικασιών του υποδέχοντος φορέα ώστε το παραπάνω έργο να συνεχιστεί απρόσκοπτα.
Το θέμα της επανοργάνωσης είναι ένα γενικότερο θέμα όλων των υπηρεσιών και θα πρέπει να στηρίζεται στην αρχή: σκοπός (του οργανισμού)→(απλοποίηση δομών και διαδικασιών)→παραδοτέο (στον τελικό αποδέκτη). Με αυτή την οπτική γωνία, μια τέτοια δράση θα αποσκοπεί όχι μόνο στην εξυπηρέτηση του τελικού αποδέκτη, αλλά και στην εξοικονόμηση πόρων και ανθρώπων.