Η διάταξη της παρ. 2 του άρθρου 148 ν. 3528/2007 καταργείται. Οι παράγραφοι (3), (4), (5) και (6) αναριθμούνται ως (2), (3), (4) και (5) αντιστοίχως.
Άρθρο 14:
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 01:Ίδρυση-Αποστολή
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 02: Εκλογή – Θητεία
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 03: Πεδίο Δράσης -Αρμοδιότητες
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 04: Ελεγκτική διαδικασίαΆρθρο 04: Ελεγκτική διαδικασία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 05: Θέματα εσωτερικής λειτουργίαςΆρθρο 05: Θέματα εσωτερικής λειτουργίας
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 06: Οργάνωση και Προσωπικό της Αρχής
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 07: Συλλογικά όργανα της Αρχής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 08: Εξουσιοδοτικές διατάξειςΆρθρο 08: Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 09: Συντονιστικό Όργανο Επιθεώρησης και Ελέγχου (ΣΟΕΕ) –
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 10: Μεταβατικές διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 11: Καταργούμενες διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 12: Πειθαρχικό Δίκαιο
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 13:
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 14:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 15:Άρθρο 15:
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 16:
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 17: Αναγνώριση πλασματικού χρόνου συνταξιοδότησης
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 18: Πλήρωση θέσεων σε υπηρεσίες του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
7 Ιουνίου 2013, 15:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
14 Ιουνίου 2013, 15:00
Σχετικό Υλικό
Σχέδιο νόμουΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
4 Σχόλια 70 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 5147 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Μείωση Διοικητικών Βαρών
- Οργάνωση Δημόσιας Διοίκησης
- Ψηφιοποίηση Εγγράφων
- ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ – Τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες Νησίδων 1-8
- Δημόσια Διαβούλευση επί του τετάρτου Εθνικού Σχεδίου Δράσης για την Ανοικτή Διακυβέρνηση
- ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΑΝΩΤΑΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (Α.Σ.Ε.Π.), ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στις διατάξεις της Οδηγίας 2016/2102 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για την προσβασιμότητα των ιστότοπων
- ΕΤΗΣΙΑ ΕΚΘΕΣΗ 2018 ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΟΙΚΤΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
- ΕΤΗΣΙΑ ΕΚΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΟΙΚΤΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
- Αξιολόγηση Δημοσίων Υπαλλήλων
- Δημόσια Διαβούλευση επί της Υπουργικής Απόφασης για την ένταξη επιχορηγούμενων φορέων στο Πρόγραμμα Διαύγεια
- Σχέδιο Δράσης Ηλ. Διακυβέρνησης
- Σχέδιο Δράσης Ηλ. Διακυβέρνησης
- Ανοικτή διάθεση εγγράφων και δεδομένων του δημόσιου τομέα
- Τροποποίηση διατάξεων περί επιλογής προϊσταμένων
- Στρατηγική Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
- Καταργήσεις Συγχωνεύσεις Νομικών Προσώπων και ΥΠηρεσιών και άλλες Διατάξεις
- Ρυθμίσεις Υπουργείου
- Σύσταση Ανεξάρτητης Αρχής
- Διακήρυξη Ανοικτού Διαγωνισμού «Αναμόρφωση του Κράτους: Προς Ένα Επιτελικό Κράτος»
- ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ -υποδομές ασφάλειας
Η ΕΝ ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΑΞΗ ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΗ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΗΤΕΑ, ΕΙΔΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΟΤΙ Η ΑΥΤΟΔΙΚΑΙΗ ΑΡΓΙΑ,ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΜΟΝΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΝΑΜΟΝΗ ΧΡΟΝΟΒΟΡΑ ΤΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΔΥΣΠΡΑΓΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΤΗΝ ΑΥΤΟΔΙΚΑΙΗ ΑΡΓΙΑ, ΜΕΧΡΙ ΕΚΔΙΚΑΣΗΣ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ.(ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ, ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΟ, ΕΦΕΤΕΙΟ Η ΣτΕ.
ΟΛΟΙ ΞΕΧΝΟΥΝ ΟΤΙ ΟΙ ΠΑΝΤΕΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ, ΕΞ ΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΣΥΛΛΗΒΔΗΝ ΑΥΤΟΔΙΚΑΙΗΣ ΑΡΓΙΑ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ,ΒΟΜΒΑΡΔΙΖΑΝ ΚΑΙ ΒΟΜΒΑΡΔΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ, ΝΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΥΡΕΙ ΑΜΕΣΑ, ΚΑΘΟΣΟΝ ΘΙΓΕΤΑΙ ΚΑΙΡΙΑ ΤΟ ΤΕΚΜΗΡΙΟ ΤΗΣ ΑΘΩΟΤΗΤΑΣ.
ΤΩΡΑ ΠΛΕΟΝ ΕΠΕΙΔΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΕΙ ΚΑΙ ΕΠΑΦΙΕΤΑΙ ΣΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΝΑ ΔΙΚΑΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΠΟΙΝΗ Η ΝΑ ΑΘΩΩΣΕΙ, ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΠΑΛΙ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΟ ΘΥΜΟΕΙΔΕΣ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΗ ΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ, ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΣ Η ΑΔΙΚΩΣ ΑΠΟΨΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ.
Η ΔΙΑΤΑΞΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 14 ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΩΣΤΗ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΗ ΚΑΙ ΑΙΤΙΟΛΟΓΩ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΑΥΤΗ ΔΙΟΤΙ: α)ΜΕ ΤΗΝ ΙΣΧΥΟΥΣΑ ΔΙΑΤΑΞΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 148 ΤΟΥ Υ.Κ. Ο ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΕΙΧΕ ΟΛΗ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ ΚΑΤΑ ΤΟ ΣΤΑΔΙΟ ΤΗΣ ΠΡΟΚΑΤΑΡΚΤΙΚΗΣ (ΠΟΙΝΙΚΗΣ) ΕΞΕΤΑΣΗΣ Ή ΤΗΣ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΗ ΔΙΩΞΗ β) ΜΕ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΑΥΣΤΗΡΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 103 ΚΑΙ 104 ΤΟΥ Υ.Κ. Ο ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΙΘΕΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΔΙΚΑΙΗ Ή ΔΥΝΗΤΙΚΗ ΑΡΓΙΑ ΟΤΑΝ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΑΣΚΗΘΕΙ ΠΟΙΝΙΚΗ Ή ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΗ ΔΙΩΞΗ ΚΑΤΑΒΑΛΟΝΤΑΣ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΙΣΘΟΥ ΤΟΥ γ)Η ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΠΟΙΝΗ ΔΕΝ ΣΤΕΡΕΙ ΤΟΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΑΠΟ ΤΗ ΛΗΨΗ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΕΦΟΣΟΝ ΕΧΕΙ ΘΕΜΕΛΙΩΣΕΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ δ) Η ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΝΑ ΥΠΟΒΛΗΘΕΙ ΟΠΟΤΕ ΑΥΤΟΣ ΕΠΙΘΥΜΕΙ
Καιρός ήταν να απαλειφθούν αντισυνταγματικές διατάξεις σε υπάρχοντες νόμους. Αναφέρομαι στη κατάργηση της παρ.2 του άρθρου 148 του Ν.3528/2007.Η ύπαρξή της δεν έχει νόημα, αφού έτσι κι’ αλλιώς οι διαδικασίες απονομής δικαιοσύνης συνεχίζονται και μετά τη παραίτηση κάποιου.
Δεν έχετε ίχνος τσίπας κύριε Μανιτάκη, ομότιμε καθηγητή της Νομικής;
Η κατάργηση της παραγράφου 2 του άρθρου 148 του 3528/2007 καθώς και οι προσθήκες στο άρθρο 15 του υπο διαβούλευση σχεδίου, ένα πράγμα δείχνουν. Ότι κυβερνούν η κόζα νόστρα και η καμόρα.
Με λίγα λόγια ΟΛΟΙ ΑΘΩΩΝΟΝΤΑΙ.
Όσοι έχουν από 25 χρόνια και πάνω υπηρεσία μπορούν να ασελγούν σε ανήλικους, να διακινούν ναρκωτικά, να υπεξαιρούν, να…να…να… και τόσα άλλα. Απλά θα βγαίνουν στη σύνταξη και όλα μέλι γάλα.
ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΩΝ ΑΡΘΡΩΝ 14, 15 ΚΑΙ 16 ΤΟΥ ΠΑΡΌΝΤΟΣ ΣΧΕΔΙΟΥ ΝΟΜΟΥ.
ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ. ΠΑΡΑΔΙΝΕΤΕ ΤΗ ΧΩΡΑ ΣΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΚΥΡΙΕ ΜΑΝΙΤΑΚΗ.