Αρχική Σχέδιο ΔράσηςII. Υφιστάμενες Δράσεις – 4. Startup GreeceΣχόλιο του χρήστη thanassis | 10 Σεπτεμβρίου 2012, 20:30
Open Government Partnership Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δεν μπορώ να διανοηθώ ότι πρώτη μέρα που ανοίγουν τα δημοτικά και τα γυμνάσια οι δάσκαλοι και οι καθηγητές θα γυρίσουν την πλάτη στους μαθητές τους κάνοντας αποχή ή απεργία. Θα καταλάβαινα όποιους εκπαιδευτικούς έβαζαν τα παιδιά στις τάξεις και προσπαθούσαν να τους εξηγήσουν τι συμβαίνει στην χώρα μας. Προφανώς οι διακοπές επί πληρωμεί δεν ήταν αρκετές για να ξεκουραστούν από τα ''σκατόπαιδα''. Και άρα ίσως το κράτος και η τρόικα ίσως πρέπει να αρχίσουν να κάνουν περικοπές από ανθρώπους που δεν τους αρέσει η δουλιά τους. Τι πάει να πεί ένα καλό μυαλό ή θα κάνει φροντιστήρια ή δεν θα πετύχει; Α ν και άκουσα μια καινούργια κομπίνα στις πανελλήνιες εκτός από τις καθιερωμένες. Δίνονται στον ίδιο χώρο - αίθουσα εξετάσεων τα ίδια θέματα και για ημερήσια θέματα και για νυχτερινά. Όμως για τα νυχτερινά τα θέματα έχουν περισσότερες εξηγήσεις. Μήπως τα παιδιά κάποιων ημερησίων που οι γονείς τους έχουν σχέση με την εκπαίδευση λαμβάνουν παράτυπα αυτά τα θέματα; Να σας το πω αλλιώς: γιατί ένας αριστούχος των πανελληνίων δεν πάει σε ένα καλό πανεπιστήμιο της Γερμανίας να σπουδάσει ενώ κάποιος μαθητής του 16 που δεν είχε μπεί στη λογική των πανελληνίων τα πάει μια χαρά αν όχι στη Γερμανία, σε κάποιο άλλο καλό πανεπιστήμιο του εξωτερικού;