Αρχική Σχέδιο ΔράσηςI. Εισαγωγή – Αποτελεσματικότερη διαχείριση των δημόσιων πόρωνΣχόλιο του χρήστη VASSILIS | 21 Ιουνίου 2012, 15:58
Open Government Partnership Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
η δημοσια διοικηση πρεπει να εξυπηρετει τον πολιτη .Με αυτη την εννοια θα πρεπει να δινεται η δυνατοτητα να σχολιαζεται η γραφειοκρατια σε καθε δημοσια υπηρεσια ,ειτε οσον αφορα η διαδικασια ,ειτε οσον αφορα τα ιδια τα ατομα που ταλαιπωρουν τον πολιτη .Καθε ουσιαστικο σχολιο η καταγγελια για συγκεκριμενο ατομο , θα πρεπει να τυγχανει απαντησεως ,ετσι ωστε να καταλαβουν οι δημοσιοι λειτουργοι τον ρολο τους .