Αρχική Σχέδιο ΔράσηςI. Εισαγωγή – Βελτίωση Δημόσιων υπηρεσιώνΣχόλιο του χρήστη Θ.ταβουλαρης | 6 Οκτωβρίου 2012, 07:04
Open Government Partnership Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το βασικό για τη βελτίωση είναι να μπορει ο πολίτης να πει ένα παράπονο , να κάνει μία υπόδειξη, να μεταφέρει τη εμπειρία του απο την επαφή του με τοις υπηρεσίες . ΓΡΑΦΕΙΑ ΠΑΡΑΠΌΝΩΝ σε κάθε υπουργείο και υπηρεσία . Να μπορούμε να πούμε την άποψη μας με ένα e - mail . Κάτι που δεν είδα σε κανένα υπουργείο.