Αρχική Σχέδιο ΔράσηςI. Εισαγωγή – Ενίσχυση της Ακεραιότητας στο Δημόσιο ΤομέαΣχόλιο του χρήστη Δημόσιος Λειτουργός | 30 Οκτωβρίου 2012, 12:42
Open Government Partnership Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ξανά & Ξανά : Πόθεν έσχες για όλους (έτσι θα φανεί πως προκύπτουν σπίτια, καταθέσεις και λοιπές περιουσίες ....). Διασφάλιση της Εφαρμογής των Νόμων : (δεν μπορεί να υφίστανται Νόμοι για την αξιολόγηση και κρίση προσωπικού και κατ'επανάληψη να γίνονται προϊστάμενοι ή διευθυντές "συνάδελφοι-υπάλληλοι-δημόσιοι λειτουργοί" με χαμηλότερο βαθμό, με κατώτερα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα). 'Η όλοι μόνιμοι ή όλοι ΙΔΑΧ....ή όλοι Μή-Μόνιμοι... αυτή η ομηρία πότε θα αλλάξει? πότε θα εφαρμοστεί ο σχετικός Νόμος? Σε ποιούς ανατίθενται οι αξιολογήσεις??? Μπορεί "συνάδελφοι-υπάλληλοι-δημόσιοι λειτουργοί" ΤΕ Βιβλιοθηκονομίας-Τουριστικών Επαγγελμάτων κλπ να αξιολογούν πχ ΠΕ Μηχανικούς με Διδακτορικά??? Γιατί να μην μπορεί να γίνει Επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης ο υπάλληλος ΙΔΑΧ, ο οποίος μπορεί να έχει και 5 και 10 και ... χρόνια επαγγελματικής προϋπηρεσίας στον ιδιωτικό τομέα, Μεταπτυχιακά, Διδακτορικά κλπ κλπ???? Γιατί δεν θεσπίζεται οι αξιολογήσεις να υλοποιούνται από ομάδες ανθρώπων που κατέχουν τυπικά και ουσιαστικά προσόντα/εμπειρία στα Συστήματα Διοίκησης (αφού έχι διασφαλιστεί με το πόθεν έσχες ο πρότερος βίος) ??? Εναλλαγή "ατόμων-υπαλλήλων=δημόσιων λειτουργών" από θέσεις διαχείρισης χρημάτων, μετά από 2 χρόνια (job rotation) Σύσταση Κωδίκων Υπηρεσιακής Δεοντολογίας (ουσιαστικής όχι τυπικής) και σχετικών Επιτροπών διερεύνσης θεμάτων ηθικής παρενόχλησης (mobbing, bulling, moral ambuse) Διασφάλιση ουσιαστικής αξιολόγησης της παρεχόμενης εκπαίδευσης (πχ από συμμετοχή σε προγράμματα επιμόρφωσης του ΕΚΔΔ κλπ) και αξιοποίησης του ανθρώπινου δυναμικού (οι κατάλληλοι άνθρωποι-δημόσιοι λειτουργοί στις κατάλληλες θέσεις).